POV Sanne
Ik werd wakker op de bank door de deur bel. Nou ik ben dus in slaap gevalleb. Dacht ik bij me zelf. Ik deed de deur open. "LUKEY" zei ik en knuffelde Luke. "Sannie het spijt me ik had biet zomaar mogen weg gaan" "het is ook mijn schuld ik moet je gewoon alles moeten vertellen" we knuffelde en we gingen op de bank zitten. "Luke nu ik je dus alles vertel" zei ik en stond op en liep naar de koelkast. "Sanne wat is er?" Ik gaf hem de pizza. "Ze denken dat ze iets gaan doen!" Zei Luke met woeden in zijn stem. "Luke ik ben bang" is het enige wat ik kan uitbrengen. "Zorg gewoon dat je nooit alleen blijft" ik knikte. "Het is al half een slapen lies en Ash nog?" "Ik heb gehoord dat ze naar een feestje gingen dus ja denk het wel" zei Luke en ik begon te grijnzen. "Kom mee!" Zei ik tegen Luke en pak me sleutels. Ik open de deur van lies haar haar huis en sluip naar binnen met Luke achter me aan. We liepen de trap op. "Eerst wil ik zien of ze schattig liggen en dan pas boe!" Fluister ik naar Luke. Hij knikte en ik opende de slaapkamer deur van lies. Lies lag in Ashton's armen en hij had ze om haar heen zodat hij zijn meisje altijd kan beschermen. Ik deed zacht het gordijn een stukje open. Ik draaide me om en zag Luke met een Chelsea toeter. "Hoezo heeft ze dit?" Vraagt Luke fluisterend en grinnikend. "Omdat haar broer een enorme Chelsea van is en zij vind Chelsea ook leuk dus ze gaan vaak samen Chelsea kijken net als vanavond als ik naar jullie ga" zei ik. "Aha" zei Luke en toerde heel hard. Ik schrik me rot en hoor een gil. "VERDOMME LUKE!!!!" Roept Salisa en laat zich in Ashtons armen vallen. "Ik heb zo veel hoofd pijn wat is er gister gebeurt!!" Zeurt lies. "Te veel" zei Ashton brak. "Ik ga niet douche" zei lies. "Ik douche vanavond wel" zei ze. Ik gooi een Chelsea shirt naar haar en een korte broek. "Ik zie je over 10 minuten beneden" zei ik en loop naar beneden met Luke achter me aan. "Waarom vind ze Chelsea zo leuk?" "Door Tristan en ik door lies" giechel ik. "Je telefoon gaat" lacht Luke.
{C/Calum S/Sanne}
C: Sanne niemand kan met me voetbal trainen pleasseee kom me helpen.
S: cal me broer komt over een uur aan.
C: echt?
S: ja" lach ik.
C: kan je dan vanavond trainen.
S: nee want dan kom jij naar Ashton en dan gaan we lies haar verjaardag plannen
C: ow ja
S: ik kan morgen ochtend.
C: afgesproken
S: laters
C: Byee
Gesprek beëindigt.
"Wilde Calum met je trainen?" Vraagt Luke lachend. "Uh ja" lach ik. "Hier je eten" zei ik tegen lies en schoof een bordje met cornflakes naar haar. "Dankje" zei ze en at alles op. "Kom Luke we gaan" riep Ashton die al bijna buiten was. "Laterss" riepen ik en lies te gelijk. "Vanavond Chelsea kijk je mee" zei Salisa opeens heel opgewekt. "Sowry kan niet ten eerste jij en Tristan zij veel te fanatiek en ik ga met Luke gitaar spelen" zei ik als smoes. "Ga dan met Luke kijken" "misschien als hij wilt je mag me vol spammen oké?" "Oke dan" zei lies sip. "Volgende week kijk ik mee!" Zei ik tegen haar. "Ja!!" zei ze. Toen alles op was kwam lies haar mama ons op pikken. We reden naar het vliegveld. "Damn wat is er gebeurt-" "lies stil" zei ik. "Maar-" "Sush" "ma-" "Sush" "wat sush je me" lacht ze. "Omdat je mama niet mag weten dat je gedronken hebt" fluister ik heel zacht in haar oor. "Ow ja" zei ze en bleef stil. We wachtte en wachtte. "TRISTAN" hoor ik lies half in me oor schreeuwen en ze eens op tris af. "Je ziet alleen maar blond haar" lach ik in me zelf. "Haha ja" hoorde ik iemand achter me zeggen ik draaide me heel snel om en schoot in die gene zijn armen. "Ik heb je zo gemist Brad" "ik jou ook zussie" "Brad Chelsea gaat arsenal VERSLAAN WE GAAN WINNEN" roepen lies en Tristan in koor en gaven elkaar een highfive. "OW nee hoor" zeiden Brad papa en lies haar papa ik koor. "Het begint zo!! Kom we gaan!!" Riep lies haastig. "Kom zei Tristan pakte lies haar hand en die van zijn papa lies pakte haar mama's hand en Tristan rende naar de auto. "HO WACHT IK WIL OOK MEE" schreeuwt Brad. Me vader en moeder lopen rustig achter hun aan. "Sanne kom je?" Vroeg me vader toen hij zag dat ik stil stond. "Papa Britt komt me hier op pikken we gaan samen naar de stad. Hij knikte en liep snel door hij wilde de wedstrijd niet missen. Hihi. Ik wachtte op Britt en haar broer die kwamen met de auto. "Hey Sanne" zeiden ze in koor. "Hi" zei ik en zwaaide vrolijk.--
We zitten bij Ashton op de bank te wachten op de rest ik lig een beetje tegen Luke aan en Harry en Lauren zitten naast ons. "Oké dus we gaan lies haar verjaardag plannen" ik knikte net als de rest. "We hebben nog maar drie dagen dus opschieten maar" zeiden ik en Ash tegelijk.
POV Salisa
Ik zat op de bank met een bak popcorn en me Eden Hazard shirt aan. "Hey mooi shirt" zei Tristan. "Die van jou is ook mooi Thibaut Courtois meden Belg" zei ik. "Jap jap sowieso Eden Hazard" zei hij en knipoogde. Ik ging tegen hem aan liggen. Opeens kwamen Brad papa en meneer Simpson met hun lelijke Manchester United shirts. "Bleh Man United speelt niet eens" zei ik en Tristan knikte. "Laat me" zei Brad lachend. De wedstrijd begon.--
"NEE COSTA JA JA MARCOS ALONSO HELD!!" Riep ik. "NEE KOM OP SPEEL EENS BETER ARSENAL" riep Brad. "Ha CHELSEA IS BETER!!" Riep tris.
--
"KOM OP HAZARD EDEN KOM OP RENNEN SCHIETEN JAAAAA!!!" GOALLLL" Riep ik en sprong. "YES hazard is zo geweldig he"
--
"YES GO ARSENAL!!" Riep Brad. Het was afgelopen 3-1 voor Chelsea geweldig hier mee kon ik wel naar bed. Onder tussen hebben we pizza gegeten en Brad en meneer Simpson zijn naar huis want Sanne kwam zo. "Lies ga maar slapen het is een lange dag geweest" zei me vader omdat hij zelf ook moe was. "Mag ik iets vragen beloof niet boos te worden" "belooft wat is er" "Uhm het is dus Bijna mijn verjaardag en ik wilde vragen of Ashton mocht komen slapen vrijdag" "als jij een extra matras neer zet is het oké" zei me vader met moeite dat hoorde je meteen. Ik sprong daarna blij me pyjama in en blij me bed in en droomde over een leven met Eden Hazard als mijn oppas aderes en ik moest op Leo en Yannis passen en zijn vrouw Natascha mocht me niet echt maar Leo, Yannis en Eden wel dus ik mocht blijven. Ik kreeg daarna kaartjes voor een live wedstrijd en moest tijdens de wedstrijd Yannis en Leo bezig houden. Na de gewoon wedstrijd tegen Man United trok Yannis me mee het veld op en ik heb toen al me helden ontmoet en Thibaut en Eden waren heel lief voor me en Eden had de hele tijd zijn arm om me heen. "Salisa ik hou van-" *BAM* ik schrik wakker. Wat gebeurt er nou weer. *bam BAM BAM* "lies kom eens" zei mijn vader. "Liefje inbreker in het huis tegenover ons" zei mijn vader. Ik knikte. "Lies ga maar slapen wanneer er wat gebeurt weet je het oké. Ik knikte weer maar dit keer bang ik hoorde allemaal sirenes.
Ik rende naar boven en hoorde de deur bel en daarna voetstappen op de trap. Mijn deur sloeg open. "OW lies ik dacht dat er iets gebeurt was" zei Sanne die bij mij op bed kwam zitten. "Sanne zullen we Luke en Ashton bellen" "bel Ash maar ik red me want ik heb Luke al gebeld" zei Sanne met een glimlach. Ik pak me telefoon en toets Ashtons naam in.
{A/Ashton S/Salisa}
A: liefje is er wat?
S: Uhm Ash er gebeurt wat bij mij in de straat ik ben met Sanne maar ik wil je bij me hebben.
A: schatje Het komt allemaal goed.
Sanne: kom eens kijken lies. Ik knikte en liep naar het raam. Er was op het raam geschilderd.
S: schoonheden jullie zijn nooit van ons af! Las ik hard op voor
A: Brandon als ik hem ooit nog eens zie ik sla hem recht in zijn gezicht een prachtig BLAUW oog
S: A-A-Ash ik ben heel heel heel kleinbeetje maar hoor een heel kleinbeetje bang.
A: lies het komt goed als je maar niet alleen thuis blijft.
S: is goed...
S: Ash ik heb ook wel goed nieuws
A: vertel prinses.
S: je mag komen slapen vrijdag op zaterdag zaterdag is mijn verjaardag weetje dus dan mag je komen slapen.
A: geweldig prinses maar ga maar slapen Sanne is bij jou Het komt goed dames het komt helemaal goed prachtige prinsesjes van ons!
S: Thnx Ashton tot snel
A: tot heel snel babe
Gesprek beëindigt
"OW god kan je blijven?" Voege ik aan Sanne. Ze knikte. "Dankje" zei ik en toen we in bed lagen lagen we als roosjes te slapen.