~sanne~

27 2 0
                                    

POV SANNE
Ik schrok wakker door mijn wekker. Ik keek naar Lies, die lag nog te slapen.
"Liesje, wakker worden schat." Zei ik en schutte haar wakker. "Goeie morgen." Mompelt ze. "Ik trek even snel een uniform." Ik liep naar de badkamer. Ik trok mijn uniform aan en deed mijn make up en haar. Ik liep terug naar Salisa haar kamer. "Zullen we ontbijten?" Ik knikte als antwoord. We liepen naar beneden en begonnen met ontbijten.

"Ik ga lieverd, veel succes op school meiden." Zei de moeder van Salisa en ze liep weg. "Hoe gaat et nu je ouders uit elkaar zijn?" Vroeg ik. "Wel goed, als ik zij heb om thuis te zijn ga ik daar heen, maar als ik hier wil zijn kan ik hier zijn." Legde ze uit. "Mooi. Maar we moeten naar school." Zei ik, Salisa en ik stonden op en fietsten naar school.

"Shit!" Vloekte ik zacht. "Wat is er?" Vroeg Salisa. "Ik heb zo wiskunde met Luke. Hij haat me." "Hij haar je echt niet. Het was niet leuk zoals het ging, maar hij vindt je echt nog wel leuk. Maak je geen zorgen." Ik zucht. "Je kan het. Vertel me maar hoe het ging, we hebben zo samen geschiedenis." Ze liep naar Ash en die liepen samen weg.
Ik liep alleen naar het wiskunde lokaal. Er zaten al een paar mensjes, maar Luke zat er nog niet. Ik ga zitten en prutste een beetje met mijn rokje, ik was nogal zenuwachtig. "Hey." Hoorde ik een warme en lieve stemmen zeggen. Ik keek langzaam in zijn ogen. "H-hey." Stotterde ik van de zenuwen.
Ik moet gewoon even sorry zeggen! Zo moeilijk is dat niet! "Luke?" "Ja babe?" "Sorry van gisteren, ik had niet rekening gehouden met mijn vader, en ik wist niet dat hij zo zou reageren." Zei ik zonder adem te halen tussen door. "Het is jouw schuld niet. Het maakt niet uit. Ik hou nog steeds van je." Zei Luke en hij drukte een kus op mijn wang. Alle zenuwen verdwenen weer en maakten plaats voor vlinders!
"Klaar zitten jongens, dan kunnen we beginnen met de toets." Zegt de leraar. Iedereen gaat klaar zitten en de toets word uit gedeeld.

POV SALISA
Ik had les en zat naast Ashton. We hadden het erg gezzelig.
"Ik hou zo veel van jou." "Ik hou meer van jou." Zei ik en drukte een kusje op zijn wang. "Genoeg mevrouw Evens! Er uit." Zei de leraar. Ik voelde dat ik knal rood werd. Ashton grijpt mijn hand. "Meneer dat kunt u niet doen." Nam Ash het voor mij op. "Mevrouw, stuur Salisa er niet uit." Protesteerde hij. "Oke meneer Irwin, jullie krijgen beiden nog één laatste kans. Anders wordt het een week nablijven!" Zei ze streng. Ik knikte hevig.
Ik zat de hele les stil en lette goed op.

~~

Ik zat naast Sanne in de geschiedenis les. "Hoe ging het???" Vroeg ik nieuwschierig. "Goed! Je had gelijk!" Zei ze blij en gaf me een knuffel. "Trouwens Britt en Rose vroegen net aan mij of we wat konden doen met ze vieren na school." Zei Sanne. "Ja leuk!" "Het thee feestje is nu wel voor bij. Op letten nu anders mag je het hele hoofdstuk overschrijven." "Sorry mevrouw." Zeiden we beiden in koor en gingen weer netjes zitten en op letten

~~

Ik liep samen met Britt, Rose en mike naar de aula. "Wij gaan ergens anders heen, we zien jullie zo." Mike en Rose liepen samen ergens anders heen. "Ik ben zoooo errg verliefd!" Zei Britt ineens, waardoor ik begon te giechelen. "Tris?" Lachte ik. "Ja!" Giechelde ze. "Hij vindt jou ook leuk!! Jullie zouden zo erg cute zijn samen!!" "Denk je?" "Jaa!!" We liepen samen verder en we kwamen al snel aan bij ons tafeltje.
"Heeyy!" Riep iedereen "heey!" Riepen we terug. Rose ging op een stoel zitten en ik ging bij Ashton zitten. "Hallo schoonheid." Hij haalte wat haar van mij achter mijn oor. "Hey handsome." "Lies! Gaan we naar Sanne's huis?" Vroeg Britt. "Is goed." Zei ik. "Gaan jullie afspreken?" Vroeg Ashton. "Ja, Rose, Britt, Sanne en ik." Antwoordde ik. "Leuk, ik heb nog maar een uurtje!" Zei Ashton en hij stal zijn tong uit. "Nou! Ik wil ook vrij!" Ashton begon te lachen.
~~
Al snel waren al onze lessen voorbij en konden we naar het huis van Sanne.

"IK BEN THUIS EN HEB BRITT ROSE EN SALISA MEE!!" Schreeuwde ze. "Hey!" Hoorde ik Brad roepen. "Wat willen jullie drinken?" Vroeg Sanne. "Ik wil Cola." "Doe mij maar Fanta." "Mag ik ook Fanta?" Vroeg Rose als laatste. Brad liep ook de woonkamer in. "Tuurlijk, ik haal het wel even." Sanne verdween al snel in de keuken.
"Hoe gaat het?" Vroeg Brad. De vraag was algemeen, maar zijn ogen stonden geklemd op Rose. "Goed, en met jou?" "Met mij ook." Rose en Brad bleven naar elkaar staren. "Hier is het drinken en wat koekies!!" Zei Sanne enthousiast toen ze terug kwam. "Uhm ja, ik laat jullie wel even." Brad verliet de kamer waardoor we weer met ze vieren waren.
"Is onze Rose een beetje verliefd??" Vroeg Britt. "Jij bent op Tris, dus shut up!" "Kom op Rose, het is wel schattig." Giechelde ik. "Ik hou mijn mond wel!" Zei Sanne hopeloos. Iedereen begon te lachen.
"Maaarrrr jij en Tristan!" Zei Rose met wiebelende wenkbrauwen. "Shut up!" "Je hoeft je niet te schamen!" Zei ik lachend. Britt werd knal rood.
"Laten we maar een film ofzo gaan kijken." Stelde Sanne voor. "HARRY POTTER!!" Schreeuwde ik waardoor iedereen begon te lachen. "Harry potter is wel echt geweldig!" Gaf Sanne toe. "Wel deel 1! PLEASEE!" Smeekten Rose en Britt. Sanne en ik rolden met onze ogen, maar zeiden toe toch ja. Sanne zette de film aan en we keken de hele film zonder pauze.

POV ROSE
"Sannie, lies moet naar huis. Tris appte me net." Zei Brad die de kamer binnen kwam lopen. Salisa zuchte maar stond toen toch op om weg te lopen. "Ik ga ook!" Zei Britt. We gaven elkaar een knuffel om afscheid te nemen.

Sanne en ik liepen terug, we pakten wat drinken en gingen weer zitten. "Vindt je Brad leuk?" Ik slikte even. "Misschien..." "Ik zal niks gemeens zeggen over Brad, maar ik ben wel blij voor je." "Dus je vindt het niet erg??" "Nee joh! Waarom zou ik?! Als dit jou gelukkig maakt." "Gelukkig!" Ik was zo opgelucht!
"Ik moet naar huis, ik zie je morgen wel." Zei ik, we gaven elkaar een knuffel en ik fietste weg.

Onderweg kwam ik er achter dat ik mijn tas was vergeten, dus ik fietste terug.

Ik stond al snel weer voor haar deur. Brad deed de deur open, BRAD!! "Hey." Zei ik. "Hey Rose. Kom je voor Sanne?" "Nee, ik was mijn tas vergeten." Brad keek naar een tas die naast de der stond en gaf de tas aan mij. "Dankje Brad." Zei ik lief. "Alsje. Mag ik nummer?" Vroeg hij met een knipoog. "Tuurlijk." Hij gaf mij zijn telefoon en ik zette mijn telefoon nummer in. "Dankje." "Alsje." Giechelde ik. "Spreek je nog wel." "Doei Rose." Zei Brad en ik fietste weg.
Hij is zo HOT!!

Zodra ik thuis was zag ik dat ik een appje had gekregen.

Onbekend: heeyyy

Ik denk dat het Brad is.

U: heeyy
Brad😝: hoe gaat het?
U: goed hoor, en met jou??
Brad😝: met mij ook. Maar ik vroeg me af of we misschien een keertje wat samen konden doen. X

EEN 'X'!!!!!!!

U: tuurlijk! Wanneer?x
Brad😝: morgen? Na school?x
U: ja is goedx
Brad😝: mooi! Tot dan schoonheidxx
U: tot morgen xx

Hij noemde me 'schoonheid' en stuurde 'xjes'!!! Hij is zo lekker! Ik weet zeker dat hij super aardig zal zijn!!!
"Lieverd, kom je aan tafel?" Hoorde ik mijn moeder zeggen. "Jah mam." Ik liep naar de keuken en at het eten op. "Ik ga nog even huiswerk maken." Ik liep maar boven en legde mijn boeken van mijn bed zodat ik op mijn bed kon gaan netflixen! Ik sla het huiswerk wel even over!
Ik zette 'teen wolf' op en kijk 3 afleveringen. Daarna ging ik slapen. Dromend over morgen, dromend over Brad

When live is changing ft 5sosWhere stories live. Discover now