~salisa~

19 2 1
                                    

POV Ashton.
Ik werd wakker met een glimlach."1 HET IS ZATERDAG!! EN 2 EINDELIJK HEB IK HET MEISJE VAN ME DROMEN" "IK WIST DAT ER EEN MEISJE WAS" riep Lauren. "Jaja" zei ik al geïrriteerder. Lauren kwam naar me toe en ging op me bed zitten. " hoe heet ze? Wie is het? Leeftijd graag? Hoe ziet ze er uit? Is dit weer zoiets als met bryana want dan ben ik niet meer blij" ratelde ze. "Ze heet Salisa. Een meisje die eerst bij cal in de klas zat en door hem ken ik haar. Ze is 15. Ze is lekker en gewoon knap en zo perfect dus. En ze is niet als bry want met bry was ik totaal niet zenuwachtig maar ik kon bij die date bijna niet op me benen staan zo zenuwachtig was ik dus ja." Antwoordde ik op al haar vragen en ze begon te glunderen als een idioot. "En zusje wanneer komt James weer?" Vroeg ik maar ik mag die jongen niet hij gaat haar hart breken maar als zij wat met hem wil respecteer ik dat maar als hij haar hart breekt krijgt hij klappen. En dat weet ze. "Vandaag. Hij komt hier chillen met een nieuwe jongen van hun school" "leuk" zei ik zo vrolijk mogelijk. "Hij komt zo dus ik ga maar ff douche en aankleden" zei ze met glunderende ogen. Eerlijk gezegd dacht ik niet dat zij eerder een vaste relatie kreeg dan ik. Maar ik heb het perfecte meisje nu en ik laat haar niet zomaar gaan. Ik pak me geruite pyjama broek en een groot shirt. En als de bel gaat loop ik naar beneden. Ik liep de woonkamer in om naar de keuken te gaan en zag Brad zitten dus liep snel terug de gang in. "Was dat Ashton?" Hoorde ik James zeggen. "Ashton?" Vroeg Brad verward. "Ja uhm dat is mijn broer je kent hem niet hij zit op een andere school let maar niet op hem" zei Lauren tegen Brad. Oké ik moet hier zo snel mogelijk weg. Ik ren naar boven en pak me telefoon. Ik kijk in me contacten en klik op Salisa haar nummer en bel haar.
S = Salisa
A = Ashton

A: goede morgen prinses. Zei ik waardoor ze moest giechelen ze is zo schattig als ze zo doet.
S: Hey Cutie
A: ik ben niet Cute ik ben of je badboy of ik ben punk-rock.
S: tuurlijk ashy
S: maar waarom belde je?
A: kan ik naar je toe komen ik mis me prinsesje en ik moet me huis nu uit ik leg het later uit.
S: tuurlijk kan je komen ik mis mijn punk-rock badboy ook en er is niemand thuis dus we kunnen gewoon chillen me ouders zijn met de tweeling iets doen.
A: ja gezellig dan ga ik me nu omkleden
S: ja ik zit ook nog in me pyjama. Giechelde ze
A: wat is je pyjama
S: uhm...... me ondergoed of en nogal kort jurkje of een heel kort broekje en een soort kort ding zodat ik het niet warm krijg in de zomer me onesie in de winter. Giechelde ze weer.
A: oeh. Zei ik misschien en beetje vies en ik grijns als een gek
S: iel viezerikje. Giechelde ze alweer zo schattig.
A: ik ben wel een beetje vies ja als ik daar aan denk. Giechelde ik.
S: he giggles ik ga me om kleden tot zo kusjes
A: tot zo babe
Ik horde haar nog giechelen en hing op.
Ik pakte een broek met gaten en deed en deo op. Ik pakte een Nirvana shirt een deed daar over ene vest ik deed nog een jas aan en me vans en was klaar met aan kleden. Ik deed me telefoon in me zak en me sleutels en fietste naar lies. Toen ik daar was belde ik aan. Ze deed open en omhelsde me meteen. Ik kuste haar en liep mee met haar naar binnen. "Gaan we een film kijken" vroeg ze. "Jaaaa" riep ik als een klein kind. "Welke film wil je kijken cutiee" "uhm....... geen idee. We kunnen op Netflix kijken welke film" stelde ik voor. "JAA goed idee" riep ze bijna

POV Salisa.
Ik ben zo bang dat hij horror gaat kiezen. "Jaaa horror" schreeuwde hij. "Wil je dat echt..." vroeg ik bang. Ik kan dus zo niet tegen horror. "Jaaa ik bescherm en prinses" schreeuwde hij weer. "Oke......" en hij zette een of andere horror film op. Ik ging dicht tegen hem aan zitten.

POV Ashton
Ze kwam dicht tegen me aan liggen. En de film begon bij elk Maar een beetje eng ding schoot ze in me shirt. Ze is zo schattig. Toen de film was afgelopen. Keek ik lang naar haar ook tijdens de film trouwens. Maar ze keek me aan. "Ik kan niet meer slapen vannacht" zei ze. "Ah wil mijn prinsesje een knuffel" en ze schudde haar hoofd. "Wat dan" "een kus" bloosde ze. Ik kuste haar ze kuste terug en ik beet heel zacht op haar onderliep voor toegang. Maar toen kwam Sanne binnen. "NIET KLEF DOEN" "SANNIEE" riep lies weer eens lachend. "Sowry not Sowry" zei ze ook lachend. "Oja Sanne weet je waar je broer is?" "Nee hoezo" zei ze verward en de twee meiden keken me verward aan. "Nou uhm ja me zusje van 14 heeft dus met een jongen van 16 en hij heet James. Hey toevallig kennen jullie die. Want het is een vriend van jullie broers. Nou in ieder geval ik kwam de woon kamer in zag Brad en snelde de gang weer in. Belde lies en nu ben ik hier" glimlachte ik. "ECHT?!" "Jaa" zei ik. "Oké raar" "ja inderdaad" zei ik. "Maar ik kwam alleen even FIFA halen mikey is bij mij" zei ze lachend daarna. "Is goed pak maar" zei lies en knuffelde haar en liep weer naar de bank terwijl Sanne het huis weer verlaat. "Ashton?" "Ja?" Vroeg ik verward was er nu al wat mis we hebben net wat. "Uhm mijn ouders gaan Scheiden" zei ze verdrietig. "Je blijft toch wel hier wonen" vroeg ik een beetje bang. Ze knikte. "Mijn moeder heeft al een huis" "wat goed" zei ik. "Ja vind ik ook en het is hun liefdes leven als ze willen scheiden doen ze dat" zei ze. "Maar waarom zo sip prinses?" "Volgens mij is het allemaal mijn schuld" en ze begon zacht te snikken. "Baby dank je echt dat het jou schuld is de schuld van het liefste meisje in het huis. Ze zijn niet meer verliefd dat is alles. Want uhm hoe houd is je moeder nu?" "35" antwoordde ze nog steeds verdrietig. "En hoelang zijn je ouders getrouwd?" "Toen mijn moeder 19 was en mijn vader uhm 21" zei ze wat normaler. Dus kijk je moeder is nog vet jong heeft vet jong kinderen gekregen en vet jong getrouwd. Dus ze zijn gewoon er uit gegroeid en je moeder heeft een hele goede baan dus die red het wel" stel ik haar gerust. "Dankje Ash" zei ze en gaf me een kus.

When live is changing ft 5sosWhere stories live. Discover now