POV Ashton
"Aaaa" riep ik half door het huis. "Moest!" dat riep en zusje Lauren van de kamer naast me. "Ja" zei ik best geïrriteerd. "Welke dag is het?" Vroeg ik gelijk daarna. "Donderdag hoezo?" "O niets" zei ik opeens heel vrolijk. Ik deed me uniform aan en liep naar beneden. "Hey zusie hoe gaat het met James?" Haar vriendje. (Ja het is de James van the vamps jaja) "goed" zei ze simpel. "Hij doet niet iets wat je niet wilt toch?" Vroeg ik gelijk. "Nee nee nee vertrouw me" "doe ik" knip oogde ik. Lauren is mijn zusje van 14 ik snap niet wat ze in James ziet want hij is dus 16 maar oké ik kan er niets aan veranderen. Ik fietste naar school en zag Salisa met haar fiets stuntelen. Ik zette me fiets op slot en liep naar haar toe. "Hulp nodig?" Vroeg ik. Ze glimlachte prachtig naar me. "Ja graag Dankje" zei ze en ik hielp haar en we liepen samen naar binnen. Ik heb les met Luke. "Wist je dat Sanne kuiltjes heeft als ze lacht" zei Luke verliefd. "Kan je alleen nog maar over Sanne praten" lachte ik. "Man ik ben echt verliefd niet zoals bij Lynn of arzeylea. Sanne is geweldig en zo weet je" zei hij nog verliefder. "Man ik ben zo zenuwachtig voor morgen" zei ik zenuwachtig. "Hoe zenuwachtig ben jij. Om een meisje." "Niet zomaar een meisje. Salisa!!" "Oké mate maar ze zegt ja ookal is het bij thuis" "niemand weet van lies thuis" "IRWIN HEMMINGS STILTE" riep ene gestort wijf naar ons. "Ik ga er nog liever uit" fluisterde ik naar Luke. "Me too mate" na de les liep ik gelijk naar Sanne. "Sanne ik heb echt je hulp nodig" "waar mee is onze grooste Ash zenuwachtig" zei ze plagend. "Ik heb hulp nodig voor Salisa. Ik weet niet wat ik morgen moet doen misschien vind ze het wel helemaal niet leuk." Zei ik onzeker. "Ze vind alles leuk als ze maar met de mensen is waar van ze houd. Bijvoorbeeld met mij of Luke met jou Nate rosé Britt sue Mike cal Tristan bla bla bla" lachte ze. "Wat was je ookalweer van plan?" Vroeg ze daar na. "Ik wilde eerst in het park op ons bankje waar we vaak zitten praten gewoon praten in de stilte met het licht van de maan-" "wat romantisch heb je al vaker dit soort dingen gedaan" vroeg Sanne. "Nee meestal stap ik gewoon op iemand af maar dat kan echt niet nu" zei ik "ga verder" "daarna wilde ik met haar naar een feestje gaan en dan op het gras liggen in het park en naar de sterren kijken en gewoon kletsen en dan vraag ik of ze me vriendinnetje wil zijn" zei ik onzeker. "Ashton Fletcher Irwin wees niet zo onzeker want het is zo romantisch wat je gaat doen voor haar" "hoe weet je me 2de naam" "LUKE" riep ze lachend. "Oh Luke" zei ik en zuchtte. Waardoor ze harder ging lachen.POV Mikey (in tussen uur van mij en Susan)
"Hey schatje" zei ik toen ik sue zag. "Hai" zei ze. "Is er wat?" Vroeg ik. "Ja ons dat is er je vraagt me niet meer uit je vraagt me minder mee naar huis en zo. Nu dat Salisa en Sanne er zijn ben je veel meer met de jongens. Niet eens met Sanne of lies maar met de jongens" zei ze best geïrriteerd. "Maar schatje" zei ik half smekend. "Niets gemaar je weet dat dit de waarheid is" zei ze een beetje boos. "Liefje ik moest ze een beetje helpen" "waar mee" "de liefde" zei ik zoetsappig. "Michael ik geef je nog een kans" zei ze en knuffelde me. "Ik dacht dat en me niet meer moest" huilde ze zacht. "Natuurlijk niet schatje je bent alles wat ik nodig heb" zei ik en hield haar zo dicht bij me. En ze stopte met huilen. Heel rustig stopte ze. En ik liet haar los. "Ik hou zo veel van je Mike" zei ze met rode oogjes. "Schatje niet huilen" zei ik en haalde de laatste tranen weg. En er liepen naar de klas.POV Sanne (ondertussen toen mikey en sue een soort ruzie hebben/hadden)
Ik en lies hebben nu tussen uur ik had 2 uur uit val. We liepen over de gang tot we omvergeduwd werden en ik dacht voor de eerste keer weer aan Tess. "KLEIN MEISJE BLIJF VAN LUKE WEG" schreeuwde ze tegen mij. "Ey zo praat je niet. Ga weg blij van haar af" riep lies. "Hey chick blijf er buiten" zei lynn nogal rustig. "Oké wat ik kom voor me vriendin op zouden die van jou ook eens moeten proberen" zei lies vet geïrriteerd tegen Lynn terwijl ze me om hoog helpt. Lynn keek heel boos. "Sanne of zo je bent een nerd en past niet bij Luke je bent lelijk en dik-" Lies kapte haar meteen af. Ze liep op in had en duwde Lynn steeds een stuk naar achter "Sanne -duw- is -duw- niet dik en lelijk -duw- kijk eens naar je hoofd" zei lies en liep weg. Ze pakte me arm en trok me mee. "Lies dat had niet gehoeven" "wel Sanne ze moet weten wat we denken" "oké volgende zeg ik ook dingen maar ik hoorde niets waar ik op kon reageren" zei ik want meestal antwoord ik als iemand iets zegt waar ik op kan profiteren. "Dacht jij ook aan Tess?" Vroeg ik ze knikte verdrietig.-time skip laatste uur-
POV Luke
We hebben gym en Sanne heeft dus zo'n kort broekje aan en zo. Gosh ze is zo knap perfect en alles. "Hey babe" zeg ik als ik haar zie aan komen ik kus haar en sla een arm om haar heen. Ze giechelt en beetje en toen kwam Lynn. "Lukey wil je echt met die slet" zei Lynn opeens tegen me. "Back off Lynn ik ben er klaar mee het is uit en het is klaar jij moest mij niet meer omdat ik een vriendin verdedigde en nu heb Ik beter dan ik ooit zal kunnen. Krijgen dus laat Sanne met rust" zei ik. Ze zwaaide bitchy met haar haar en liep weg."Sanne luister niet baar haar je bent perfect" en ze glimlachte na school gaven we elkaar een kus en zeiden gedag wauw wat een geweldige dag is dit. Ik kwam thuis Jack en ben waren er ik zag Helena's fiets ook staan dat is het vriendinnetje van ben en ze is echt lekker. Maar Sanne is altijd beter. "Hey Luke" zei ze toen ze me zag. "Hey Helena hoe gaat het?" "Goed met jou" "heel goed zelf" zei ik half grijnzend. "Hoe heet ze?" "Sanne ze is echt perfect" "hebben Fred en George haar al gezien rony" zei ze lachend. "Ja dat hebben ze en weetje wat grappig is Sanne noemden ons dus ook Fred George en Ron." "Oeh Harry Potter. Ik mag haar nu al" ik glimlachte en rende naar boven om me huis werk te maken. Toen ik het af had gingen we eten. "Hey Lukey hoe gaat het met Sanne" vroeg Jack. "Geweldig" "GEEN DETIAS" riep ben "niet zo vieze rik" na het langen en vermoeiende eten liep ik naar boven keek en film en viel in slaap.