~sanne en salisa~

17 1 0
                                    

POV Sanne
Ik werd wakker en keek om ik zag dat Simba op een kastje staan. En Luke zag in schattig slapen. Opeens sprong Simba op Luke. "LAAT ME NIET ALLEEN" hij keek om me heen en ik keek hem bezorgt aan. Hij begon een beetje beschaamt te lachen. "Waar droomde jij over" vroeg ik met een glimlach. "Over een grote spin en toen ik weg wilde rennen en in paniek wilde raken begon een kleine op me te springen" "ten eerste je droomde over een gebeurtenis in Harry Potter met Ron en Harry. En ten tweede dat was Simba" lach ik. "Jaja weet ik" zei hij. Ik giechelde en stapte uit bed. Ik keek voor me kast en besloot een highwasted korte broek en een green day shirtje. Ik pak me gympen en loop naar beneden. Ik zie Simba en besluit hem mee te nemen ik leg Simba voor Luke die ook al aangekleed was. "Kijk hier is je spin" "kijk hier is je ontbijt" zei hij terug. Ik begon te lachen. Ik at me eten en liep naar de tv ik ging zitten terwijl Simba slaapt. Luke kwam naast me zitten en we gingen tv kijken.

POV Salisa
Ik werd wakker en keek omhoog meteen in twee prachtige ogen. "Morge babe" zei Ashton met zijn sexy ochtend stem. "zwemmen zometeen?" Vroeg Ashton meteen met zijn sexy stem. Ik keek sip. "Ik kan niet sorry moet de tweeling op halen" "maar gaan we toch met de tweeling" zei Ash lief. "Wil je dat echt?" Vroeg ik blij. "Ja tuurlijk ik ben niet altijd zo als gister" knipoogde hij naar mij. "Je bent altijd een schat maakt niet uit hoe je doet" zei ik tegen hem en gaf hem en kus. Het was de bedoeling om snel een kus te geven en dan weer verder te gaan om te douche maar Ashton hield me vast en kuste me terug. We lagen samen op bed en de liefde was duidelijk te voelen. Hij vroeg om toegang die hij kreeg en ik ging rustig met me vingers door zijn krullen. Maar toen ik op mijn wekker keek zag ik dat ik over een half uur bij me moeder moest zijn. Ik trok terug en Ash keek me raar aan wat begrijpelijk was want ik raakte een beetje in paniek. "Baby wat is er?" Vroeg hij. "Uhm ik moet over een half uur bij me moeder zijn ben ik dat niet moet ik het hele weekend bij haar slapen tot dat mijn vader er weer is maar ik vind het fijn hier alleen met jou als of het ons huis is" giechel ik. "Oké ik snap je. ik kies je kleding uit!" Riep Ashton als een klein kind. Ik knikte en stapte even snel onder de douche. En liep weer naar mijn kamer waar Ashton net zijn shirt aan deed. "Kijk daar zijn je kleren" zei hij een wees op een setje kleding. Ik knikte en zag dat er ook een bikini was. Ik kleden me om en ik had een zwarte bikini aan en een A/C D/C kroptop en een normale korte broek. Ik loop naar beneden en pak me tas en wacht op Ashton. "Babe moet je niet wat eten?" Vroeg Ashton bezorgt terwijl hij me aan staarde. "Uhm nee geen trek" zei ik. "Waarom eet je minder dan toen ik je ontmoete?" Vroeg Ash. Oké hier komt ie. "Uhm weet ik niet?" Het kwam er meer uit als een vraag. "Lies" zei hij dreigend. Ik likte. "Het is niets!" Zei ik een beetje schreeuwend. "Salisa komt het door die commends" vroeg Ashton bezorgt terwijl ik aan het huilen was. "Nee het is niks!" Zei ik huilend. Ashton kwam naar me toe en ik dacht dat hij ging slaan dus ik was heel bang. Maar hij knuffelde me. "Liefje komt het door die mensen" vroeg hij nog eens maar dan fluisterend in me oor. Ik knikte. En huilende zijn shirt nat. "Liefje rustig we halen wel wat lekkers een ijsje ofzo" glimlacht hij ik krijg een verdrietig glimlachje op me gezicht. "Liefje laat je niets wijs maken die meisjes zijn alleen maar jaloers" zei Ashton. Ik keek naar de tijd, "Ashton we hebben nog maar driekwartier" zei ik wanhopig. "Oké dan gaan we toch even boodschappen halen" glimlacht Ashton. We lopen de deur uit en halen een ijsje. Daarna haalde we nog gewoon boodschappen.

POV Luke 
Ik merk dat Sanne gespannen is. "Sannie kleed je maar om we moeten over een anderhalf uur gaan" Zei ik ze knikte en ze liep naar boven. Ik pak me telefoon en bel Ashton.
>>Ashton🙈🤘🏼<<
A: Hey mate.
L: hai even een vraagje ga je wat doen met lies vandaag?
A: Uhm ja we gaan zwemmen met de tweeling hoezo?
L: Sanne is een beetje gespannen en ik wil wat leuks doen met de meiden want ze maken wel wat mee.
A: ja klopt kom dan als je klaar bent met die vrouw naar het zwembad
L: jap je ziet me wel verschijnen
A: tot zo mate
L: tot zo
Gesprek beëindigt.
"Lukey?" "Ja?" "Me haar zit niet" "vast wel" zei ik ze kwam naar beneden en haar mooie bruine een beetje pluizige haar zat mooi over haar schouders. "Liefje het is misschien een beetje pluizig maar het is nog steeds mooi" ze trok haar schouders op en liep toen naar de bank. "Wacht! We moeten gaan" zei ik. Ze stond op met een zucht. "Ik heb wat voor je als we terug zijn" zei ik glimlachend. "Oké oké" zei ze zuchtend. We lopen naar mijn fiets en ze wilde haar eigen fiets pakken maar ik hield haar tegen. "Kom ik fiets wel" zei ik en ze glimlachte. Ze sloeg haar warme handen om me heen. Het voelde eigenlijk wel goed. Toen we er waren hield ze me hand stevig vast en liet het niet meer los. We zaten in de wacht kamer en opeens hoorde we iemand recht voor ons. "Sanne Simpson" vroeg een vrouw van 25 gok ik. "Sanne ga maar ik ben hier er gaat niets gebeuren" zei ik en drukte me lippen op haar hoofd. Ze liep angstig achter de vrouw aan.

When live is changing ft 5sosWhere stories live. Discover now