~sanne~

24 1 1
                                    

POV Ashton
Ik word wakker door mijn wekker, ugh.... Weer een veel te lange dag vandaag!! Wacht!!SHIT!!! Ik hb me ver slapen!! Ik heb nog 15 minuten!!!

Ik ga me bed uit en ik trek mijn verschrikkelijk uniform aan. Ik kijk in de spiegel. Mijn haar staat alle kanten op. Ik doe maar een bandana in om het er een beetje oke uit te laten zien.

Ik loop naar beneden en Ik zeg mijn broertje, moeder en zusje gedag. Ik pak nog snel een Appel en mijn tas en Ik fiets naar school.

Ik zet mijn fiets ergens tussen de fietsen en Ik ren naar mijn lokaal. Ik heb volgens mij wiskunde! Ik ren naar het lokaal, maar ik hoor onderweg de bel al gaan. Ach boeie! Nou boeit het niet meer, ik en toch al te laat! Ik doe rustig aan en ik loop het lokaal binnen.

"Sorry dat Ik te laa..." Zeg ik, maar ik stop praten zodra Ik zie dat dit niet mijn klas is. "Laat maar zitten!" Zeg ik beschaamd en ik loop het lokaal uit, iedereen kijkt me raar aan. DAT WAS ONGEMAKKELIJK!!
Ik pak mijn rooster uit mijn tas, ik heb wiskunde in het lokaal hier naast! Ik wil net de deur open doen, maar dan hoor Ik Iemand mijn naam roepen, ik draai me om en Ik zie Luke lopen.
"Hey Luke!" "Hey Ash, ik ben er uit gestuurt, en jij?" "Verslapen, ik wou net de les in." Zeg ik. "We kunnen ook chillen in de aula!" Stelt Luke voor. "Ik weet het niet" "Je kunt dan eerder bij Salisa zijn!!" "Dat is wel waar...." "Dusss?!" "Het kan toch niet erger worden!" Zeg ik en we lopen naar de aula.

"Dus Jij en Sanne?!" Zeg ik tegen Luke. "Soort van denk ik..." Zegt Luke onzeker. "Sinds wanneer ben jij onzeker over een meisje?!" Vraag ik verbaast. "Sanne is een ander meisje dan al die anderen, ze is een beetje nerdie maar dat is wel schattig." Zegt Luke en hij heeft een breede glimlach op zijn gezicht. "Maar jij en Salisa dan?!" Vraagt hij dan. "Je vindt haar echt heel erg leuk, hè?!" Zegt Luke. "Ze is gewoon het perfecte meisje voor mij!" "Zaterdag gaan wij naar de kermis, en dan naar een feest met jullie, doe dan iets voor haar! Jullie hebben al gekust dus jullie voelen wel wat voor elkaar!" Zegt Luka alsof hij een peptalk geeft. "Straks betekende die kus niks voor haar!" "Geloof me! Ze vind je leuk! Ik herken die blik in haar ogen als ze naar je kijkt." "Weet je het zeker?" "JAA!! Zullen we nu naar haar gaan? Ze heeft hier vlakbij les, en de bel gaat over 5 minuten!" Zegt Luke vrolijk. "Hoe weet jij waar Lies les heeft?" Vraag ik verbaast. "Sanne en lies hebben samen geschiedenis, en Ik weet dat Sanne nu geschiedenis heeft, en Ik weet waar!" Zegt Luke vrolijk. "Laten we Dan maar gaan!" Zeg ik en ik loop achter Luke aan.

We staan voor de deur te wachten op de bel.
En zodra de bel gaat zie ik Sanne en Salisa de deur uit komen. "Ga Jij naar lies, ik ga maar Sanne." Fluistert Luke in mijn oor.
"Ik hoop het!" Zegt Salisa enthousiast, ze zijn nog druk met elkaar in gesprek zonder dat ze door hebben dat wij er bij zijn. "Heeyy Sannie, hey Liesje!" Zegt Luke spontaan en hij loopt gelijk op Sanne af om de twee meiden van elkaar te scheiden.
"Hey Ash!" Zegt Salisa die naar mij toe loopt. "Hey Salisa!" Zeg ik vrolijk. "Waarom sta Jij hier?" "Ik ging niet naar de les, en Luke wist waar jullie les hadden dus Ja, en nu sta ik hier!" Leg ik haar uit. "Ow leuk! Wat heb Jij nu?" "Ik heb nu geschiedenis, samen met Rose!" Zeg ik blij. "Leuk..." Zegt ze en ze kijkt weg. "Is er wat?" "Nee, ik moet gaan zie je wel in de pauze!" Zegt ze snel en ze loopt weg. "Sanne, Mike en ik hebben gym! We zien je zo!" Zegt Luke en hij loopt met Sanne weg. En zo Als meestal trekt Luke Sanne mee door de drukte, hand-in-hand trekt hij haar door de gang.
"Wedden dat die twee wat krijgen!" Zegt Calum, die ineens achter mij staat. "Denk het ook!" Zeg ik.
"Jij en Salisa krijgen ook zoizo wel wat!" Zegt hij. "Hoezo denk je dat?" "Mate! Jij vindt haar duidelijk leuk! En het is gewoon weg van Salisa's voorhoofd af te lezen dat ze op jou is!" Zegt Calum. "Denk je dat echt Cal?!" "Nee.... IK WEET HET ZEKER!"

POV Salisa (even terug in de tijd)

"Het huiswerk is les 1 en 2 maken! Wacht even tot de bel voordat jullie het lokaal uit lopen!" Zegt de vrouw en iedereen loopt richting de deur. "Wat heb Jij zo?" Vraagt Sanne. "Ik heb natuurkunde." "Ik heb gym!" "Nicee!!" "Je weet dat ik een hekel heb aan gym!" Zegt Sanne. "Misschien kan je het nu wel beter! En wat maakt het uit dat je ergens niet goed in bent!" "Ik kan niet eens de koprol! En daarnaast moet ik kut gymkleding aan doen waar je 566 keer zo breed in lijkt!" Zegt ze. "Niet es! Niemand gaar je minder vinden dan!" "Jawel! Dan ziet Luke mij.." Zegt ze en ze kijkt naar haar voeten.

When live is changing ft 5sosWhere stories live. Discover now