~Sanne en salisa~

10 1 0
                                    

POV Salisa
Ik word wakker in Ashtons armen. "Hoe voel je je?" "He? Wat bedoel je?" Lach ik. "Je laatste dag als vijftienjarige" zei Ashton lachend. "Uhm ik voel me niet anders" lach ik. "Je bent ook nog geen zestien duh!" "Oké Ash" lach ik. "Maar het mooiste cadeautje heb ik al" "wat dan?" Vroeg Ashton. "Jullie wij de vriendschap en jij!" Zei ij blij waardoor ik een korte kus van Ashton kreeg. "Wacht maar babe het word beter en beter" "maar Ashy ik wilde niets voor me verjaardag" jammerde ik. "Maar je ouders gaan je toch wat geven" zei Ashton grijnzend. "Wacht ik ben vergeten om te zeggen dat ik hier ben" zei ik en ik moet om 2 uur thuis zijn. "Nou chop chop opstaan dan en hup in je hotte jurkje" zei Ashton duwde me kleding in me armen en duwde me daarna in de badkamer. "En opschieten" zei Ashton. "YES Daddy!" Riep ik onder de douche vandaan. Ik weet gewoon dat hij grijnst nu.

POV Luke
"Babe word wakker" zei ik zacht en gaf een kusje op het hoofd van het prachtigste meisje ooit. "Hey Lukey" zei ze schoor. "We moeten naar lies haar verjaardag" zei ik. "Das pas vanavond" mompelde Sanne. "Was het niet morgen avond" "ja dat" zei Sanne en draaide zich om ze keek me met haar mooie ogen aan. "We hadden belooft om met haar en haar gezin te chillen" zei ik maar. "OJA!" Riep Sanne en schoot om hoog. "Hoe laat is het" vroeg ze haastig. "Half twee hoezo?" Vroeg ik. "HALF UUR!" Riep Sanne en sprong uit bed rende naar de badkamer klede zich om en deed haar make-up ik kleden me net aan en probeerde iets met me haar. "Kom!" Riep ze en trok me mee naar mijn fiets. "GO" zei ze haastig en sprong op haar eigen. We fietste snel naar lies haar huis.

POV Sanne.
Dit was de kans. Luke kan zich bewijzen Salisa heeft hem uitgenodigd dus Brad en papa kunnen niet zeggen. Toen we daar aan kwamen belde Luke als eerst aan. "Hey Luke" hoorde ik de lieve stem van Molly/mevrouw Evans zeggen. "Dag mevrouw Evans" zei Luke beleeft en liep naar binnen. Toen hij uit het zicht was belde ik aan. "SANNIE!!" Riep lies en knuffelde me. Ze had het zelfde als gister aan. Die was bij Ashton wezen slapen. "Kom!" Zei lies hyper en trok me mee. Ik zag Luke ongeduldig naast Brad zitten. "Hemmings Irwin mee komen!" Zei Salisa streng waardoor ik moest lachen. "YES ma'am" zeiden Ashton en Luke pittig tegelijk. "Lies ik ga ff een foto posten" zei ik. "ETEN" riep Tristan. "OW jeetje. "Nu al eten?" Vroeg lies lachend. "Zet die foto later maar op insta" lacht Salisa. Ik knikte en we liepen naar beneden. "Ey Ashton hoe hebben jij en Salisa elkaar eigelijk ontmoet?" Vroeg de half dronken Tristan. "Tris heb je gedronken?" Vroeg ik. Hij knikte en luisterde naar Ash. "Nou ze zat bij Calum in de klas een vriend van ons hij stelde haar aan ons voor en met een blik was ik al verliefd op de prachtige jarige job" zei Ashton en keek verliefd naar lies. "En daardoor ontmoete ik mijn prins op het witte paard" zei Salisa verliefd. "Daardoor hebben wij elkaar ook ontmoet" zei ik en keek naar Luke de me glunderend aan zat te kijken. "Het eerste wat ik dacht was: wie is dat prachtige meisje" zei Luke. "Genoeg klef gedoe eten nu" zei Salisa vader ik zag Brad dodelijk kijken naar Luke en me papa keek mij waarschuwend aan. Na het eten rende we naar boven het eerste wat ik deed was instagram openen.
Ik zette deze foto er op:

Tekst er onder:Hey girl bijna 16 🎉 gefeliciteerd alvast

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tekst er onder:
Hey girl bijna 16 🎉 gefeliciteerd alvast. Babe we hebben een moeilijke tijd gehad ik weet het maar zonder jou was ik er waarschijnlijk niet meer. Zonder jou had ik dit leven niet. Zonder jou heb ik me beste vriendin niet Luff yahh so much baby bay bay!! 💘

When live is changing ft 5sosWhere stories live. Discover now