Kapitel 4

5.2K 121 19
                                    

-Haylie-

Jag småsprang ner för trapporna med min telefon i ena handen och min väska över den motsatta axeln. Jag hörde en bil tuta då jag kom ut ur byggnaden och antog att det var Jack.
En vit audi hissade ner ett av fönstren och Jack log mot mig med solglasögonen på huvudet.

"Hej babe" Sad han lågt när jag kom närare bilen och han sträckte sin hand ut genom fönstret för att ta tag om min arm. Han drog mig mot sig och tryckte sina läppar mot mina. Jag puttade bort mig själv från honom och skakade på huvudet med ett leende innan jag gick runt bilen och satte mig i passagerarsätet. Jag tror jag var påväg att vänja mig vid att han kallade mig babe. Han ansikte såg ännu mer solbränt ut ovanför kragen på hans vita tenniströja som kramade hans överkropp perfekt.

-

Bilen stannade och jag log stort då jag såg vart vi var. En brygga sträckte sig ut över vattnet och där låg en gigantisk motorbåt förtöjd.

"Är den din?" Frågade jag honom med ett överexalterat leende.

"Nej" Sade han med ett skratt. "Hon är Christoffers" Sade han och pekade på båten med ett leende. 
Vi klev ur bilen båda två och jag slängde västan över axeln igen. Jack tog min hand i sin och virade in mina fingrar i hans och han ledde mig bort mot båten efter att med en knapptryckning ha låst bilen. Jag såg Christoffer sitta bakom ratten och Clara ligga på rygg på fördäck. Jack klättrade upp på båten och tog sedan båda mina händer i sina och drog mig upp utan minsta antydelse till ansträningning. Den killen hade verkligen muskler.

"Blir det bara vi fyra?" Frågade jag, eller mer ropade, så att alla skulle höra.

"Vadå bara?" Hörde jag Jack svara. "Duger inte vi?"

"Du fattar vad jag menar..." Suckade jag och kuffade honom i bröstet och han flinade mot mig.

"Ja, det blir bara vi" Svarade Clara och jag log mot henne.

Det brummade till och båten började susa fram över vattnet. Jag satte mig bredvid Christoffer och lät vinden ta tag i mitt hår när vi susade ut från hamnen. Det var nästan så att jag fick hålla i mig för att inte ramla av båten.
"Är du och Clara släkt?" Frågade jag Christoffer och jag hoppades att han hörde mig över donet av motorn och vinden.

"Hon är min syrra, ja" Svarade han och log smått.

"Storasyster" Fyllde Clara i med ett flin vilket fick Chris att grimasera.

"Som om fem minter spelar någon roll" Fräste han och lipade mot Clara. Han var definitivt den yngre, inget snack om saken.

Jag kände hur en arm virades runt min midja och jag såg upp för att hitta Jack vid min sida.
Hans arm försökte jag knuffa bort från mig men han höll mig bara ännu tätare mot sig. Jag såg upp på hans ansikte där ett fånigt flin var placerat. Jag lade min hand över hans mun men han motade bort det och placerade en kyss i min panna.

Christoffer stannade båten och en lättnades suck flög ur Jacks mun. Han lämnade mig och gick bort mot fördäck där Clara låg och solade.

Om jag bara hade haft hennes perfekta kropp...

Min blick drogs från Clara och jag såg upp på Jack som drog sin pike över huvudet och sedan lät sina shorts falla till sina fotknölar för att avslöja ett par korta mörkblåa badshorts han hade under.
Mitt hjärta smälte lite extra då han höjde handen och kammade fingrarna genom håret.

"Gillar du vad du ser?" Hörde jag honom säga och i hans ansikte satt ett story flin.
Jag måste ha rodnat, mina kinder blev varma och jag flackade med blicken.

"Säg det" Sade han och jag såg på honom. Jag ställde mig upp och gick mot honom.

"Säg vad?" Sade jag kaxigt och började leka med mina fingrar i hans hår.

"Säg Jack du är så het och jag vill ha dig." Jag var så kär i hans kaxiga attityd. Det första stämde såklart men det andra påståendet var jag osäker på.

Hans händer tog tag i underkanten på mitt linne och han drog det över mitt huvud.
"Säg det" Viskade han och han började knäppa upp knapparna på mina shorts och dra dem ner för mina lår, tills det att de nuddade mina knän. Jag klev ur dem och stod plötsligt i endast bikini framför Jack och det var inte ens lite pinsamt.

"Nej" Väste jag med ett flin och jag kände hur hans händer satte sig på mina höfter och han knuffade ner både sig själv och mig i vattnet under båten. Det kom som en chock, men temperaturen i vattnet var faktisk behaglig. Svalklande, fast fortfarande ljummet. Mina fötter hittade inte botten hur de än försökte.

Jag hatade djupt vatten. Vanligtvis fick jag panik.

Jag brast ut i skratt då jag såg på Jack som log stort mot mig. En suck smet sig ur min mun och jag började simma mot aktern på båten där badstegen satt. Jag klättrade upp med Jack strax efter mig. Mina händer hade ett stadigt grepp om mitt hår och jag kramade ut allt vatten ur det innan jag kilade upp på fördäck och lade mig en bit från Clara.

Såklart följde Jack efter mig. Han satte sig bredvid mig och vände sig mot mig.
"Du har fortfarande inte sagt det" Sade han med samma gamla flin i ansiktet.

Jag satte mig upp och stödde mig på armbågarna.
Med en suck såg jag på honom och undrade om jag skulle göra som han sade.
"Jack..." Började jag och hoppade sedan lite närmare honom.
"Du är så het" Sade jag, precis som han önskade.

"Och...?" Bad han mig att fortsätta medans jag drog mina händer längs hans överkropp och borstade försiktigt med mina fingrar över hans stenhårda magmuskler.

"Och jag tror att jag hatar dig" Viskade jag mot hans läppar innan de med sådan passion attackerade mina. Han höll sin ena hand på min kind och förde våra munnar samman.
Jag drog min loss ur hans grepp och satte mig med ett knä på varje sida om honom. Jag tryckte mina läppar mot hans hals och jag hörde hur han stönade av njutning.

Med otrolig styrka lyckades han vända på både sig själv och mig och nu var det han som var överst. Han placerade lätta kyssar på mina kinder tills han nuddade mina mungipor. Han böjde sig ner och jag kände hans andning mot mitt öra.
"Ikväll är du bara min" Viskade han och bet löst i min örsnibb.

"Det har jag inget emot, gubbe" Jag fnissade hysteriskt mendet gjorde inte Jack.

"Vad menar du med det?" Frågade han och försökte se arg ut, men det slutade med ett leende.

"Kom igen, du är ju fem år äldre än mig" Sade jag och log mot honom.

"Fel" Viskade han och strök sina läppar mot mina.
"Jag är sex år äldre"
Han drog sig ner mot mig och började stryka sina händer längs mina former.

Han var tjugotvå, jag var sexton. Det var liksom som om det var upplagt för trubbel. Det skulle inte hålla i längden, jag visste det, men han var så oemotståndlig. Jag kunde inte dra varken ögon eller händer från honom och jag... Jag tror jag föll för Jack Henderson.
Jag började attackera hans nacke med mina läppar. Jag bet och sög på den känsliga huden och blåste sedan tillsist ett kallt andetag över den, vilket fick honom att än en gång stöna med ett stort flin. Jag tryckte sedan mina läppar mot hans och han stönade in i min mun, innan hans tunga började dansa tillsammans med min.


"Haylie" Sade han mot mina läppar. "Jag tror jag hatar dig med"

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Tack för att du läser!

Rösta och kommentera gärna <3

Fångad av hans kärlekМесто, где живут истории. Откройте их для себя