Uvod

446 39 10
                                    

"Pisem jer nemam hrabrosti reci. Znam da je detinjasto ali vredi pokusati,zar ne?
Prosle godine videla sam plave duboke i prozirne oci.Tvoje oci.Bio je to pogled od kog zastaje dah, a noge klecaju.
Oci koji zelis da gledas iznova i iznova.
Te oci sam primecivala uvek,svaki put kad te vidim te oci su me svaki put sve vise privlacile,a vidjala sam ih stalno.
Smesno?
Upravu si,ali nemogu si pomoci.
Mogla bih satim opisivati tvoje oci,osmeh...ali to bi bila gomila reci koja nebi ni blizu opisala ono sto osecam.
Svaki put kad uhvatim tvoj hladan pogled dan mi postaje lepsi,trnci prodju kroz kicmu a obrazi pocinju da gore dok se usne usvajaju oblik malog jedva primetnog osmeha.Ali to je pogled kojim gledas sve oko sebe.
Zvuci glupo ali uvek kad te vidim delujes daleko.
Stojis u masi ljudi,a opet tako sam.Okruzen prijateljima,a opet usamljen.Imas osmeh na licu a opet tuzan.Smejes se,a osmeh lazan.
Svideo mi se decko plavih ociju,a zaljubia sam se u tajanstvenog decka sa maskom hladnog i nedodirljivog.
Da zaljubila.
Cak i za mene je ovo glupo jer kako se mozes zaljubiti u nekoga koga ni ne poznajes,ali izgleda da mozes.
Gleda sam iz daljine i sve si me vise privlacio.
Nisi ti ni hladan ni nedodirljiv vec si samo nezainteresovan. Nezainteresovan za sve oko sebe,za ovaj svet za zivot.
Bas zbog toga si budio moju radoznalost.
Gledala sam iz daleka,ponekad prosla pored tebe,a ti nista.Nisi me ni primecivao.
Razum te ne verujes u ljubav,za tebe su to samo izmisljotine ili glupa ocecanj.
Ali ja verujem,znam da postoji.
Ovo sto osecam prema tebi je zaljbljenost.
Sigurno ti je sve ovo cudno.Zelela sam samo da ti kazem kako se osecam i kako te ja vidim.Ko zna mozda nekad i budemo prijatelji :)

Samo jos par reci za kraj.

Ne pratim te.Nisam uhoda ili ista slicno.Vidjala sam te po faksu i gradu.
Izvini ako ti je ovo neprijatno ali ja sam morala da kazem sta osecam.
Jer ja sam samo zaljubljena devojka koja nema hrabros reci ono sto zeli.
__________________________:))________

Hej ostavite komentar,volela bi da cujem vase misljenje.
Vote -ako vam se svidja
Pozz :)))

Pismo(pauzirana)Where stories live. Discover now