Ljubomora

183 25 17
                                    

Marina

Konacno...Jos jednom se pogledam u ogledalo ma savrseno.
Sve je na svom mestu.Ova haljina je prelepa.David ima sve da zaboravi kad me vidi ovakvu.Pogledam na sat 19:27.Dobro je kasnim.Neka ceka isplatice se.
Imam neku tremu.Moram da ostavim dobar utisak.Ne sumnjam u svoj izgled,samo cu morati da se potrudim da vodim rec ne smem dopustiti da pricamo o pismu.Ako me pita jednostavno cu promeniti temu.Da to nece biti tesko.

Napolju me vec ceka taksi.Ulazi i primecujem kako me ovoj ruzni skida pogledom.Nasmejem se u sebi,jedva cekam da vidim Davidovu reakciju.

Posle dvadesetak minuta stajemo ispred kafica.Placam voznju te izacem i odmah primetim neke devojke kako me odmeravaju.Ljubomorne.

Vec sa ulaza spazim Davida.Zauzeo je najlepse mesto sa predivnim pogledom.Kakav dzentlmen ustaje cim me vidi.Vidim kako me guta pogledom.Pobedonosno se nasmesim i krenem ka njemu.

David

19:35-ok kasni.Duboko disi,zasto se nerviram pa devojka je.To je valjda nesto sto one rade.Kasne!
Uvek sam se pitao zasto muskarci udaraju prstima u sto dok sede sami. Sad znam.35,jebenih 35minuta cekam i lupam prstima dok ispijam drugu kafu.Cekam devojku koja ne moze da se pojavi na vreme.Ako sam rekao da cu je cekati u 19h jos dodjem 15minuta ranije,a nju bas briga.

Bacam pogled na sat 19:48,ma dosta mi je vise.Ako se ne pojavi do 20:00 ima da odem...

Ne prodje ni minut kad mi u oci upadne kratka sljasteca(sljokice)crvena haljina uz telo sa dubokim dekolteom.Crne visoke stikle joj izduzuju vec duge noge.Marina.Jebote izgleda kao da se spremila za nocni klub,a ne elegantni kafic.Vidim kako je neki gosti gledaju sa podsmehom.Zemljo otvori se,sunce ti kretenu u sta se uvali.

Gledam je dok prilazi stolu te ustanem da je docekam.Dok je hodala video sam kako drugi muskarci odmeravaju,dok se ona meni smeska.Zemljo progutaj me.

-Jooj,izvini,nadam se da nisi dugo cekao.-kaze te me poljubi u obraz.

Mozda ipak bolje da kazem kao da mi je beton dodirnuo lice.

-U redu je,drago mi je da si dosla.-osmehnem joj se dok me ona posmatra.
Ima lepe oci,zelene koje je istakla sminkom.

-I sta se radi-ko da me briga.Pitam cisto bezveze kako bi poceo razgovor.

-Ma ceo dan u nekoj zurbi.Otkazala mi kozmeticarka i onda sam ono.bas poludela.Jedva uspela sve da stignem.Jos me i drugarica pricala o novoj vezi Tejlora....

Sledecih sat vremena slusam o pa ni sam nisam siguran sta slusam.Nije prekidala sa pricom osim kad je dolazio konobar.Valjda prica o nekim glumcima ili pevacima ili plesacima,njihovim vezama, brakovima raskidima ili sta vec.Uglavnom nemam pojma kako je dosla do svega toga.
Koji sam ja degen,budala.Kako sam uopste pomislio da je normalna devojka.Ova melje trista na sat i to o nekim glupostima.
Ne mogu ovo vise da slusam i klimam glavom.

-Bas zanimljivo,nego hteo sam nesto da te pitam-malo zastanem pa joj se nasmesim
-Ovaj svidjaju mi se tvoja pisma,nije mi jasno zasto mi nisi rekla da si ih ti napisala kad sam te pre neki dan video?

Gledam u Marinu kaja se cini nervozno i stidljivo se osmehne.Sa ovim malim osmehom izgleda tako slatko.

-Aha,pa znas nisam znala da ti se svidjaju i nisam zelela da se izbalamiram.-prosaputa tiho

Pismo(pauzirana)Where stories live. Discover now