Poljubac

161 27 25
                                    


David


Izlazim iz kafica,pogledom trazim Maju dok je ne uocim malo nize niz ulicu.Izgleda da je krenula kuci.Brzo krenem ka njoj da je stignem.

Prilazim joj i kad sam vec odmah iza nje stavljam joj ruku na rame cekajuci da se okrene.Ali on se samo skameni..Polako je okrecem ka sebi.
Oci su joj zatvorene,lice napeto,usne stisnute u crtu,a celo blago naborano. Izgleda uplaseno.Pogled mi privlace njeni obrazi niz koje klize dve suze.
Zasto?
Nije joj valjda Sasa nesto uradio?

-Zasto places?-pitam dok gledam njeno lice kako se opusta i onda se susretnem sa dva crna bisera.

-To se tebe ne tice.-Smireno odgovara dok brise obraze.

-Zbog Sase?

Zbunjeno me pogleda.A onda pocne da se smeje,a onda me ljutito pogleda.

-Ne tice te se!.-kaze kroz zube pa se okrete i nastavi dalje niz ulicu.

Znao sam.Taj klipan.Video sam kako gleda Marinu.Sigurno ju je povredio.
A ne,neces tako otici.Krenem odmah za njom.

-Vidim da places,samo zelim da ti pomognem.

Idem odmah pored nje,a ona cuti. Gledam u nju dok ona ne pomera pogled sa staze.Ladno me ignorise. Tisina je tako jeziva.Misli Davide,reci nesto pametno.

-Sasa je kreten zasluzujes ti bolje.-

Odakle je ovo izletelo.Zvucim kao devojka koja tesi  najbolju drugaricu u nekom filmu.

Pogledam u Maju koja je zastala.Moje oci ugledaju dva crna bisera kako sijaju.
Cek,ona se smeje.Ovo i nije ispalo tako lose.

-Znas stvarno si cudan.Zasto si ovde sa mnom i pokusavas da me utesis umesto da si sa svojom devojkom?-radoznalo upita dok me gleda u oci.

Jel ona ljubomorna? Devojka?Pa ja nemam devojku,a kad posle susreta sa Marinom sigurno je necu ni imati.

-Plakala si, normalno da cu pokusati da te utesim i nemam devojku tako da me nista ne sprecava da budem sa tobom.

-Dobro.

Samo dobro?
Nastavljamo da hodamo u tisini.Uskoro ce mo stici do stana.Nije progovorila vise ni jednu rec.Lice joj se opustilo a usne izvile u smesak.

-Hocemo li samo cutati?

-Aa?Pa ti si ta koja ne zeli da prica.

-Sad hocu,osecam se bolje.

-Dobro je znati,mozda mi kazes jel treba da premlatim Sasu?-kazem saljivo.

Zapravo jako sam ozbiljan. Video sam  kako se smejala kad je dosla,a izasla je uplakana iz kafica.

-Ne moras nikog da premlatis,Sasa jeste kreten,ali nisam zbog njega plakala.

Gledam je dok govori sa nekim tuznim osmehom.

-Onda,sta te je rastuzilo?

-Jedan kreten u kog sam zaljubljena.

-Aa?Ovaj,zar nisi zaljubljena u Sasu?

Sirom rasiri oci i poce da se smeje.Njen glas zvuci tako milozvucno.Njene oci me upitno gledaju.

-Nee,o boze.Sasa mi je brat.Odakle ti to.-pita idalje smejuci se.

-Pretpostavio sam kad sam vas video.

Odjednom se osecam jako opusteno.
Osecam kao da ponovo disem.Usne mi se izviju u osmeh dok je gledam.

Video sam je ljutu,jako ljutu i drsku,kako mi je sam zalupila vratima.Izgledala je prekrasno dok su joj munje sevale iz ociju.Sad kad je vidim kako se smeje izgleda predivno,najlepse.
Znam da je i jako zabavna uz to je idobra glumica,gospodjica koja slusa glasnu muziku,a onda se pravi luda.

Crni biseri koji sijaju dok gleda,beli biseri zrace dok se smeje.Sjajna biserna devojka.

-Evo nas ispred zgrade,ulazis ili?

Kad pre?

-Naravno.Gde bi drugde.

Otvaram vrata,ipak dame imaju prednost.

-Ma mislila sam da te devojka u kaficu ne ceka.

Sad se ja nasmejem.Jel ona ljubomorna?

-Nije mi devojka,ispostavilo se da nije ono sto sam mislio.-kazem dok me gleda ispitivacki.

-Evo ga moj stan.

-Pa,ja cu izgleda jos malo vezbati uz stepenice.

-Pa izgleda da smo veceras uradili mini trening.
I opet taj biserni osmeh.

-Iskreno prijao mi je,vec sutra imam jedan mnogo naporniji.

-Pa srecno onda sutra.

-Hvala,nego sledece subote imam mec,pa ako zelis dodji.

Ja sam pozvao devojku da me gleda u borbi.Puko sam.Zvanicno.

-Naravno,rado cu doci,hvala na pozivu.

Doci ce?Neverovatno.
I tad joj pridjem.Samo nas nekoliko centimetara deli,a  Maja nepomicno stoji i samo me gleda tim crnim biserima koji me izludjuju.

Zatvaram oci spustajuci svoje usne na njene meke i tako socne.Tresnje?Ukus tresnje.Predivno.
Ocekivao sam da ce me odgurnuti,udariti,ali ne uzvratila mi je.
Ljubimo se tu na hodniku,ispred njenih vrata kako kakvi srednjoskolci. Osecaj je neverojatan.
Ruke joj stavljam na obraze dok jezikom istrazujem njena usta.Ovo je tako zanosno, omamljujuce, osvezavajuce,ma savrseno.

Svi misici pocinju da mi se napinju, moja zelja za njom je prevelika,osecam da nesto nije uredu.
Ljubio sam se i pre,ali ovakvu reakciju nikad nisam imao.Srce mi lupa 300 na sat,telo mi gori,a zelja za njom sve veca.Nesto ozbiljno nije uredu.Sta ja radim,ovaj poljubac ne sme tako da deluje.

Brzo prekidam govoreci da je ovo greska,a potom odlazim.
Najlepsi,najduzi, najsocniji poljubac,a ja sam upravo izgovorioda je greska.Koji sam ja glupan.Ovako je najbolje.Ne zelim joj davati laznu nadu.

Pogledam je pre nego li odem. Preslatka je,obrazi su joj jarko crveni.Oci idalje zatvorene dok su joj ruke cvrsto stegnite pesnice.Siguran sam da ne zeli uopste da me vidi.

Ovaj poljubac je i na nju delovao.Siguran sam,ljubila me je tako zestoko,zarko kao ni jedna.
Morao sam ga prekinuti,ne mogu da dozvolim da pomisli da mi je znacilo nesto,jer nije bar ne bi trebalo.

______________________________________

Ejj :)

PRVO DA VAM SE IZVINIM JER JUCE NISAM STIGLA DA NAPISEM NASTAVAK :(

Znam da je kratak,ali jako vazan :)

Kako vam se cini?David je izgleda bas zabrljao.

Ako vam se svidja ostavite vote,kom :))

Pismo(pauzirana)Where stories live. Discover now