'Hej,hej'-iz sna me budi neki glas.Natin?
Otvaram oci i vidim moju ludicu sa ogromnim osmehom.'Ejj,probudila si me otkud ti?'-usnulo pitam
'Idi sredi se,izgledas kao iz groba da si usutala.'-odmah pocne da se smeje i ja joj se pridruzim.
Ludaca,mora da me provocira.Mada istina je tako stvarno izgledam.
'Idem da sredim,a ti nam stavi kafu.'-kazem te odlazim u kupatilo.
Dok obavljam licnu higijenu cujem kako me doziva iz kuhinje.Samo da izadjem ima da me cuje.Kako se pomirila sa Markom samo je poslala poruku da su u Parizu i nista vise.
'Pricaj,sve od pocetka.Odkako si izasla iz stana nisi se ni javljala samo jedna poruka citiram 'Izvini sto nisam zvala sad smo stigli u Pariz.Saljem poljupce sa smajlijem na kraju.'-pravim se ljuta dok sedam naspram nje gde me vec ceka kafa.
Gedam kako se smeska dok ja pravim ljutu facu.Ne ljutim se ni malo na nju.Drago mi je jer su resili onaj nesporazum.
'Evo ovako.Cekao me je tamo u parku gde me je zaprosio i onda mi je ispricao za onu karakondzulu. Vestica je njega poljubila.Zapravo to je kako kaze neka ludaca sa kojom je odrastao i druzili su se jer su njihovi roditelji partneri.Onda me je ubedjivao koliko me voli i mene i bebe i nikad me ne bi povredio.Posle smo otisli u Pariz .'-moram da je prekinem nije mi jasno.
'Cek, on te je rekao nekoliko slatkih reci i ti si mu samo tako oprostila?Ne verujem,nesto krijes.Rekla si da se udaljio od tebe i da mu neces lako oprostiti.Natasa nesto krijes! Pricaj nestrpljiva sam-upitno je pogledam i podignem jednu obrvu
Gledam kako se smeska
'Pa dobro istina nisam mu tad oprostila.Posvadjali smo se i rekla sam mu da laze i jos neke ni malo lepe stvari.'
Cuti i smeje se.Stvarno me zivcira.
'Nastavi nestrpljiva sam.'
'Dobro,dobro,ali majci ni rec'
Zakolutam ocima a ona nastavi...
'Kad sam mu rekla sve i svasta i krenula da odem u stan.Odjednom sam se nasla u njegovom narucju.Stavio me je u kola.Naravno da sam pobesnela ali sta sad priznajem bilo mi je drago.Ovezao nas na aerodrum i tako zavrsili u Parizu.'
'Bas si recita,al ajde sad.Usustini oteo te je ali se nisi bunila.'-zakljucim,ovo mi ne lici na Natu.
Zamisljam majku kad bi saznala da ju je Marko oteo.Bila bi u stanju smrviti mu sve kosti.Bravo za Marka trebalo mu je hrabrosti za ovo.
'Tako nekako.'
'I kako je uspeo da te omeksa,znam koliko si tvrdoglava.Parizom se sigurno nije iskupio.'
'Jos se nije iskupio.Mislim jesam mu oprostila i volim ga,ali on jos ne zna da sam mu oprostila.-lukavo se nasmesi.
Jeste zla ali zasluzio je.
'Sigurna sam da ce uskoro saznati.Nego kako je bilo u Parizu.'
'Bilo je prelepo bar meni,Marko je morao da trpi moje hormone,i ispunjava mi je zelje kako bi mu oprostila.'
Nisam nista manje ni ocekivala.
'Nesumnjam da si ga mucila,sta mu je bilo najteze.'
'Mislim da mu je najteze bilo sto sam trazila odvojene sobe.'
'Aa?Kako je on to prihvatio?'
'Bunio se zeleo je da se znas zblizimo.Zelela sam i ja ali sam mu vratila za njegovo ponasanje od pre. Koristila njegov izgovor da zelim privatnos zbog beba i da sam umorna i tako..
YOU ARE READING
Pismo(pauzirana)
RomanceU vremenu gde vlada tehnologija.Maja devojke stidljiva dvadestedvogodisnjakinja skuplja hrabrost da decku koji je ukrao njeno srce posalje rucno napisano pismo. "Pisem jer nemam hrabrosti reci.Znam da je detinjasto ali vredi pokusati,zar ne?"