Rucak(drugi deo)

176 22 25
                                    

David

-Momci,hvala bogu,stigli ste.Sigurno ste jako gladni,ajde udjite.-

Odmah nas docekuje Natasa sa velikim,ne ogromnim osmehom dok nas grli i ljubi (u obraz).Preterano je ljubazna,obicno bi samo kratko pozelela dobrodoslicu,a sad odjednom takav docek.
Jebes mi sve ako ne glumi.
Dok me gleda sa ogromnim osmehom,oci su joj ko u lisice.Nesto krije.

Pogledam u Marka koji takodje uputi zbunjen pogled koji mi govori da ni on ne zna sta se desava sa Natasom.

-Sta cekate,ulazite!?-Natas prekida nase neme razgovore ociju.

-Nista,ulazimo.-rece Marko

-Drmaju je hormoni,nekim cudom je raspolozena.-prosaputa mi Marko kad se Natasa udaljila od nas.

Samo mu se osmehnem.Neki mi djavo ne da mira.Natasa je bila previse fina,raspolozena,draga..,a gledala me tako nekim pogledom od kog sam se sav najezio.

-Ljubavi,dodji u kuhinju da mi pomognes,a ti Davide mozes slobodno u salon, pozvacu kad postavim.-cuje se Natasa iz kuhinje.

Marko odlazi ka kuhinj,a ja ka salonu.

Otvaram vrata kad pogled mi zaseni predivno zensko telo pored prozora.Vitke noge koje delimicno prekriva plava haljina koja bi svakom miskarcu zagolicala mastu.
Kosa skupljena u rep sija dok je zraci sunca krase bakarnom bojom.
Neka cudna struja mi prolazi kroz telo dok gledam u devojku koja potseca na Maju.Kroz glavu mi prolaze slike Maje u ovakvoj haljini dok je ljubim u stanu,rukom spustajuci gumicu za kosu dok dodirujem njenu sjajnu cokoladnu kosu.Ljubim njene mekane usne dok joj rukama mrsim kosu.

Smiri se Davide!Naredim sebi dok se trudim da oteram slike iz glave.Moram brzo da se saberem.

Duboko udahnem,pa udjem u salon.Malo se priblizim neznanoj devojci te je pozdravim.

Stojim i nemo gledam u nju,dok ona idalje mi okrenuta ledjim nije se ni pomerila.

-Dugo ti je trebalo da prestanes da me gledas.-smireno kaze,cak me i njen glas podseca na Maju.

-Molim?

-Videla sam u ogledalu da stojis kod vrata.

Ignorisem njen glas i pogledam ka ogledalu koje se nalazilo na polici pored televizora.Ima savrsen pogle na vrata,a pritom se ona ne vidi.

-Bravo za tebe,priznajem gledao sam te.

-I,svidelo ti se to sto vidis?

Jel ovo trik pitanje?Stvarno je lepa devojka.Ako kazem da jeste to je tacno ali nisam na nju gledao bas kao na nju vec sam u njoj video Maju.Ne zelim da pomisli da mi se ona svidja na neki drugi nacin.

Cek,zasto ja sad brinem sta ce ona pomisliti?Sta se sa mnom desava?Do pre dve nedelje sa devojkama sam bio bez problema,a sad brinem da ne pomisli nesto.Od kad sam ja ovakav?Od kad sam dobio pismo?Ma nema to veze sa pismom sad kad znam kakva je Marina.Ma jednostavno vise mi je dosadila igra sa devojkama.Zeleo sam da poslednja igracka u toj igri bude Maja,a onda sam shvatio da ona nije za to.Mozda..

-Cutis,to znaci da ili ne?-prekida moje misli.Nisam ni shvatio da sam se zamislio.

-Ovaj,recimo da si jako atraktivna,ali ti nisam video lice.-Cujem kako se smeje.

Kao da me znam kakve ima oci.Mozda su crne kao biseri,ima li lep osmeh ili joj mozda previse sminke skriva lice?

-Pa onda da i ti mene vidis,ponovo.

'ponovo'???

Samo trenutak kasnisnije ostao sam paraliziran.Maja,glavom i bradom.Sunce ti, lepsa je nego sto sam zamisljao.Crne oci joj sijaju dok joj osmeh igra na licu.

Pismo(pauzirana)Where stories live. Discover now