Maja
Ljubi me!Stvarno me ljubi.Ovo je tako neverovatno.
Mora da sanjam.
Ne,ovo je stvarnost.
Malo pre sam bez razloga plakala zbog njega,a sad me ljubi.Njegov poljubac je poput cokolade.Cokoladni poljubac.Tako ukusan kao najfinija cokolada dok se topi u ustima.Rukama mi uhvati obraze...gorim,ali mi prija.Cvrsto me steze rukama dok mu poljubac postaje jos dublji,lepsi,sladji...Mogla ovako vecno.Ljubim i ja njega jednakom zestinom.Ovog puta mu poljupcem govorm kako se osecam a ne recima na papiri.Nadam se da razume koliko mi znaci.
Vlada tisina.Nisam ni sigurna gde se nalazim.Cuje se jedino muzika nasih srca.Najlepsi tonovi lebde oko nas.Srce mi je poludelo,ali i njegovo je.Nasa srca plesu ujednacenim ritmom.Savrseno...-Ovo je greska,izvini.- cetri reci koje vracaju u stvarnost.Reci od kojih mi se kosa dize na glavi.Reci u koje ne zelim da verujem.
Ruke skupim u pesnice,a oci jos cvrsce zatvorim.Ovo nije istina,sali se.
Duboko udahnem i otvorim oci,a onda shvatim da stojim sama.Sama?
Ljuta,postidjena,ponizena, povredjena...Greska!?To je za njega.Kako sam mogla i da pomislim da je osetio i delic onoga sto sam ja.
Ljutnja u meni raste velikom brzinom.Odolevam svim nagonima da sad odem do njega i slomim mu nos.Sad sam jos i duhovita.Bravo ja.Slomiti nos bokseru kao i da bi mogla,bas pametna ideja.
Ulazim u stan ne zelim vise da mislim o njemu.Za njega je ovo greska.Dobro,prihvatam.Pravicu se da se ovo vece uopste nije desilo.Bicu ravnodusna.Kad ga vidim ponasacu se normalno.Nisam zajedno sa njim prosetala,nismo pricali,nije me pozvao da ga gledam,nije me poljubio,nije bilo glupe greske.
Necu sad plakati zbog ovoga,nije vredno toga,ali vec mi se jedna izdajnicka suza spusta niz obraze.Sad je dosta.Brzo je obrisem,trepnem par puta ne bi li oterala ostale.
Smiri se Majo idi lepo se istusiraj,nadji neke slatkise,pusti film i uzivaj...Samo se nadam da imam cokolade za 'ne daj boze'.
Mr and mrs Smith,bas ono sto mi treba.Akcija i komedija.Da se lepo ismejem bolje nego da placem.Bar je njima zabavno u zivotu.
Ionako nisam obracala paznju na veci deo filma vec na kokice,cokoladu,cips i jos cokolade.Zar toliko cokolade ne bi trebalo da poveca proizvodnju endorfina(hormon srece).Ne?Ne ocecam srecu,samo ljutnju i razocarenje.Nisam vise ljuta na Davida vec na sebe jer sam dozvolila da se desi.Necu sad o tome,samo zelim da zaspim i zaboravim na sve...
(Cuje se zvuk mobilnog)
Mmm,ko smeta?
-Mmolim..
-Budi se!?
Nata valjda.Hocu daa spaavam briga me za sat.
-Sta oces?
-Ustaj, i dolazi kod mene.
Super,dan ne moze bolje poceti.Ovo je uspelo i dame probudi.Rucak kod Nate gde ce i David biti.Jos kad se setim da sam zelela ovo.
-Necu doci.
-Ne budali,pre dva dana sama si rekla da ce doci.Nema sad izmotavanja!
-To je bilo pre nego sto je rekao da je poljubac greska.
Ne mogu sve ispocetka da joj pricam.Rekla sam sustinu.Shvati ce sad da ne zelim da ga vidim.
-Poljubac?Greska?Sta se desilo?Pricaj!
-Hocu da spavam...
-Nemoj sad da ti dodjemUstaj i dolazi ovamo i obuci onu haljinu!
-Nee..
YOU ARE READING
Pismo(pauzirana)
RomansaU vremenu gde vlada tehnologija.Maja devojke stidljiva dvadestedvogodisnjakinja skuplja hrabrost da decku koji je ukrao njeno srce posalje rucno napisano pismo. "Pisem jer nemam hrabrosti reci.Znam da je detinjasto ali vredi pokusati,zar ne?"