Ejj,
Sigurno ti je cudno ali ne odustajem :p
Zapravo ni sama ne znam zasto ti pisem kad ces verovatno ovo baciti.
Zapravo znam zasto,zelela sam da ti kazem da sam jako srecna i ti si razlog :)))
Sigurno ti nista nije jasno ali nema veze posto ne znas ko sam.
Znas zelim da pricam sa tobom,volela bi da mogu da ti pridjem.Kad razmislim i mogu,ali...hmm,mozda ne smem.Ne brini ni ja ne razumem sebe ponekad.
Tako blizu a tako daleko-to si ti meni.
Uvek si u blizini,mogu sa tobom normalno da pricam,a opet tako si dalek.
Celu noc razmisljam i idalje ne znam da li cu ti ikad dobiti ovo pismo i ako ga dobijes hoces li ga procitati?Pitam se da li nekad pomislis na mene,onu pravu mene koju vidjas u prolazu?Da li zelis da saznas koje devojka koja je zaljubljena u tebe? Pitas li se kako izgledam?Postoji li devojka za koju bi zeleo da sam ja?Da li bi zeleo da me upoznas,ustvari ti me poznajes.Sad zelim da ti kazem kako se osecam.
Vec danima sam neopisivo srecna,a opet i ljuta i to zbog tebe.Ne mogu da spavam ne izlazis mi iz glave.Znas jednom si me toliko iznervirao da sam ti dala nadimak KREDBIL.Uh tad si me jako iznervirao.Hahahahha,sad.mi je smesno zbog toga.Nadam se da cemo se ovome zajedno smejati.Za sada cu te ostaviti sa upitnicima.Moji dani su postali ispunjeni tobom,prva misao kad se probudim,a poslednja kad legnem.A sad zvucim pateticno.Ja zapravo i jesam.Ali neka sam :p
P.S Odlucila sam da cu ti poslati jos pisama.Nemo se ljutiti ako zelis mozes ih baciti ali cu ih ja slati ;)
Zaljubljena M. :*
Ova devojka je cudna.Da nisam video Marinu nikad ne bi pomislio da mi ona salje ali sad znam.Znam li uopste?Sigurno je Marina,potpisala je sa M.
Nije mi jasno zasto bi bila ljuta ili srecna ne secam se kad smo poslednji put pricali?Devojke su komplikovane,zamrsene,nejasne...G
ledam u lepo ukraseno parce papira sa nekim glupim osmehom i stvarno ne razumem ovu devojku.
Zao mi je ali nikad joj necu odgovoriti na pitanja koja je postavila ili bar necu biti iskren.
Jedna recenic mi posebno upada u oci'Znas jednom si me toliko iznervirao da sam ti dala nadimak KREDBIL'.Pa sta joj to znaci?Nasmejem se cudnom nadimku ali kad sam je iznervirao?Mislim nismo se dugo videli.Mozda ipak nije Marina ta koja mi je poslala ovo pismo ali ko je onda?
Maja?Ne nije sigurno.Mozda bi i zeleo da je ona ali nema sanse previse je ona ponosna,a pored toga zalupila mi je vrata pred nosom.Da je kojim slucajem ona ta sigurno bi postupila drugacije.Ima ona Sasu.Brzo prestanem da razmisljam o tome pre nego li pocnem da besnim iz meni nepoznatih razloga.Postao sam alergican na ime Sasa.Mozda jer on ima nesto sto ja zelim?Nebitno sadsamo zelim da saznam jer mi Marina poslala pismo.Ali Kako?Nemam njen broj.Znam sigurno ce mi ga dati gospodja Nikolic,njena baka.MARINA
'Pricaj,zelim sve detalje.Kakvo pismo?'-nestrpljivo me pita Lara.
Koji davez.-Rekla sam,kad sam isla kod babe videla sam neko pismo bilo je u nekoj rozikastoj koferti i htela sam ga procitati i onda je izasao David.Znas li kako je bio lep.'
'On je uvek lep znam,ubrzaj malo.'-namerno me prekida.
Samo se pravi da je srecna zbog mene,a zapravo je zaljubljena u Davida preko usiju.Tako me nervira.
'Dobro,kad je izasao dala sam mu pismo i rekla da sam ga nasla.Mislim da mi nije poverovao.Sta ako je bilo ljubavno pismo i sad misli da sam mu ja poslala.
Nadam se da misli.Ionako kod matore vestice idem samo da bi njega videla. On je tako seksi ufff.
'Znas mislim da mu ih Maja salje'
'Koja Maja?Nije valjda ona kretenka sto se druzis sa njom.'
Uff,stvarno se nadam da nije ta kretenka.Pa ona zivi u istoj zgradi.Uffffff.Ruzna je,nema sanse da se Davi zaljubi u nju.
'Bas ta.Znas pre neki dan bila sam kod Davidovog dede i ona je isla sa mnom.Kako me je samo iznervirala prvo se pravila hladnokrvna kucka koja nije obracala paznju,a posle pocela da mu se nabacuje.Mis..
'Koza jedna ruzna,ne vredi joj nista.'-ljuto prekinem Laru.
Ufff,ta Maja kosu cu joj rascupati.
'Da koza je.Mislim da je zaljubljena u njega,a i on je bio opusten sa njom.Mozda mu se ona svidja.'
'Nee'-viknem na nju.
Sad treba da mi pametuje.Vidi se iz aviona da je ljubomorna na mene.Pre nego sto stignem da bilo sta kazem cujem da mi zvoni mobilni.
Nepoznat broj.Ko je pa sad?-'Haloo'
'Hej,David je.'-aaaaaaaaa.On mene zove.Aaaaaaaa,glas mu je prelepo zvuci i preko telefona
'Oo,ovaj otkud ti moj broj?-namerno pitam pokusavajuci da zvucim sto ravnodusnije.
'Dobio sam od gospodje Nikolic,nego hteo sam nesto da te pitam.'-jaaoo sigurno zeli da izadjemo negde..aaaa
'Pitaj.'-kazem ravnodusno nek misli da mi je svejedno.
'Zeleo bi da se vidimo,zbog pisma'-duboko udahnem,sta sad?
'Ovaj,procitao si?'-jao ne i da.Mozda mu se svidelo i zeli da bude sa mnom.
'Jesam,zelis li u subodu da se vidimo?'-pita.
On zeli da izadjemo.Aaaaaaaaa..'Sto da ne.Mozemo do Paba.'-namerno predlazin najbolji kafic.
'Da,naravno cekacu te u 19h.'-jess
'Dobro,vidimo se u subotu.'-kazem i prekinem poziv.
'DAVID ME JE POZVAU U SUBOTU DA IZADJEMOO'-vrisnem te Lara skoci sa kreveta i poce da me grli
'Tako sam srecna zbog tebe'-kaze Lara.
Mos misliti.Nasmejem se u sebi te joj prepricam razgovor sa Davidom.
Jedva cekam subotu.Samo moram da izbegavam da pricam o pismu.Da pravicu se da treba to da zaboravimo. Ko god da je napisao to pismo hvala mu i nadam se da nece pisati nijedno vise.
' Laro pomozi mi kako da se ponasam u subotu.Mora da poveruje da ja pisem.
'Slusaj uradi ovako....'
______________________________________Caoos :)))
Izvinjavam se unapred jer nastavci nece izlaziti cesto(nadam se da cu uspeti da postavim 2nastavka u nedelji)zbog skole i bice otprilike ove duzine :/
Sad kako vam se cini nastavak?Sta mislite o Marini i Lari.
Nazalost danas je mnogo takvih prijatelja.Ostavite vote i komentar ako vam se svidja :)
YOU ARE READING
Pismo(pauzirana)
RomanceU vremenu gde vlada tehnologija.Maja devojke stidljiva dvadestedvogodisnjakinja skuplja hrabrost da decku koji je ukrao njeno srce posalje rucno napisano pismo. "Pisem jer nemam hrabrosti reci.Znam da je detinjasto ali vredi pokusati,zar ne?"