Marko
'Ti je ne volis i nikad nisi.Ne foliraj da je volis ne prihvatam to. Da je volis ne bi sinoc pokusao da me poljubis.Ona je bila samo igracka.Igracka sa kojom se igras i koja ti dosadi,a onda je bacis i zelis drugu.Ne verujem ti da je volis!Znam zasto si sa njom.Samo jer je trudna.Sigurna sam.Ti si previse dobar da bi napustio svoju decu i David to zna.Ali ne brini kad se rode i malo porastu trazi starateljstvo nad njima.Ja te volim,oduvek jesam.Ja cu im biti dobra majka volecu ih kao sto volim tebe.Uvek si me voleo rasli smo zajedno,uvek si brinuo o meni.
Znam i za tvoje i Davidove igrice sa devojkama.Volim te oduvek sam te volela i znam da i ti mene volis iako to neces da priznas .'-slusam najiritantniji glas na planeti i to me dovodi do ludila.Crpim svo moguce strpljenje da je sad ne udarim.Cvrsto stezem pesnice ne bi li suzdrzo svoj nagon da je naglavacke izbacim kroz prozor.Ufff.Ovo je preslo svaku meru ko je ona da sudi o mojim osecanjima.Volim Natasu,obozavam je.
Ona je moje srce,moja ljubava,zivot moj.Ona ce biti majka moje dece.Majka!!Ni jedna ne moze biti joj ni blizu.Ni jedna nikad.Ona je moja sreca,moj zivot moje sve.Ona je vlasnica mog srca i cuvar moje duse.Znam da je u pocetku bila igra koja je prerasla u ljubav.Priznajem gad sam ali se ne kajema jer mi je igra nju donela.Nisam pobedio u igri ali sam dobio ljubav mog zivota.
A sad ja stojim i slusam ovu azdaju kako lupa gluposti.Sta je ona umislila da je voli.Koliki debil moras biti da to pomislis.Nisam nikad pomisli da ce devojcica sa kojom sam odrastao koju sam gledao kao sestru da ovako nesto kaze..Gadi mi se.
Sad zelim da je izbaci i nikad vise ne vidim.Nase prijateljstvo je prekinuto zauvek,briga me da li ce partnerstvo izmedju nasih porodica biti upropasteno necu ovo vise trpeti.
Bas kad sam hteo da joj kazem da se nosi u tri lepe osetim njene usne na mojima.Odvratno.Nisam ni pomislio da poljubac moze da mi zgadi zivot.
Jos kad pomislim da sam sinoc pijan zamalo poljubi ovu ludacu dodje mi da se ubijem.Srecom pa me je David udario na vreme.Jeste da sam se potukao sa njim i dobi zasluzene batine.Sad zahvaljujem bogu i svi svecima sto je nisam poljubio i zaklinjem se da necu okusiti ni kap alkohola.
Ne uzvracam joj poljubac vec ce odmah odgurnem od sebe a onda cujem lupanje vratima.Jebem mu sve.'Ops,sigurno je tvoja draga videla poljubac..-zlobno se nasmesi.
'Izlazi napolje,ne zelim ikada da te vidim.Jebeno shvati da volim Natasu ti si ne bitna.Smatrao sam te prijateljicom ali sad vise ne zelim da te vidim.-rezim na nju i dalje stiskajuci sake u pesnicu.
'Platices mi za ovo.Usput ne znam kako ces objasniti sve ovo Natasi.'-kaze ozbiljno uzimajuci svoju torbicu i izlazi.
Tada sam znao Natasa nas je videla.Sranje sve je pogresno shvatila. Majko sveta kako ovo da joj objasnim.Sta li sad misli.Kretenu jebao me alkohol zar zbog jednog pijanog pokusaja poljubca da mi ova ludaca upropasti veridbu.Jebote sve sam sjebao.
Vec satima drzim telefon u ruci.Napisao sam hiljadu poruka i nijednu joj nisam poslao.Ne znam kako.Nemam hrabrosti ni da je pozovem.Sta da joj kazem,nece mi verovati.Sigurno me mrzi.Sama ta cinjenica da me mrzi ubija me.Zelim alkohol ali nema sanse on me je i doveo u ovo stanje.Znam sta cu, pozvacu Davida.
Javi se covece trebam te.'Haloo'-konacno pomislim.
Po glasu shvatam da sam ga probudio.Jebi ga sad to mi nije vazno.
'Slusaj moras hitno da dodjes.Ja sam sve uprskao.'-kazem tesko disuci.
'Tu sam za pola sata.Sta se desilo.'
YOU ARE READING
Pismo(pauzirana)
RomanceU vremenu gde vlada tehnologija.Maja devojke stidljiva dvadestedvogodisnjakinja skuplja hrabrost da decku koji je ukrao njeno srce posalje rucno napisano pismo. "Pisem jer nemam hrabrosti reci.Znam da je detinjasto ali vredi pokusati,zar ne?"