Majka

226 34 15
                                    

Maja

Natasua vec pola sata place,nismo jos pricale.Napravila sam na caj.Miris nane deluje smirujuce.
Samo da se smiri,kreten ju je mnogo povredo.Ne znam sta se desilo ali sam sigurna da ce mi ispricati kad bude spremna.

'Prestani,molim te nemoj vise da places.Misli na dva andjela koja rastu u tebi.'
Izvijem usnu u nesto sto lici na osmeh,a ona uzvrati.Gledati je ovako slomljenu mnogo je tesko.

'Znam,duse moje.Necu vise zbog njig cu se smiriti obecavam.'
'Zelis li da mi ispricas sta se desilo?'
'Ispricacu ti,samo da odem do wc'

Ustaje i odlazi.Jako je uznemirena. Ne mogu da verujem da ju je Marko prevario.Kako je mogao,zar je ne voli? Nadam se da je neki nesporazum, ne zelim da bude povredjena.Ali ako je ucini nesto slicno tome,nek mu je bog u pomoci.
Posle petnestak minuta vraca se Natasa i seda pored mene i snazno uhvati moje ruke i pocne.

'Vec mesec dana ponasa se cudno.Poceo je stalno da gleda u telefon,stalno je izlazio i nismo cak ni spavali u istom krevetu,navodno je nemiran u snu i nije zeleo da povredi bebe.Nisam mu verovala ali opet nisam bila sigurna da me vara.
Sinoc se potukao sa Davidom zbog neke kurve i to mi je Katarina jutros rekla.Nisam joj verovala ali me je neki crv sumnje izjedao i zelela sam da pricam sa Markom.Kad sam stigla sve mi je bilo jasno.U hodniku su bile zenske sandale,jakna malo dalje na podu a iz dnevne sam cula zenski glas priblizila sam se i videla ih.Ona je bila okrenuta ka meni i videla me,dok mi je on bio okrenut ledjima,stajala sam i slusala kako mu prica je sa mnom bio samo zbog neke igre,a sad je samo zbog beba i kako David to zna.  Govorila je kako ga voli a on nije rekao ni rec.Pogledala me u oci i onda se podigla na prste i poljubila ga ,a on nista.Stajao je i sigurna sam da joj je uzvratio.Zelela sam da pridjem i toj vestici rascupam kosu a njega ustrojim,ali nisam samo sam se okrenula i istrcala iz stana.
Bojim se Majo,jako se plasim.On me ne voli,samnom je samo zbog beba,sta ako pokusa da mi ih uzme kad se rode.Znas da su njegovi jako mocni i uticajni'
Opet plac,Cvrsto sam je zagrlila i ne zelim da je pustim.Dok je pricala cvrsto mi je stezala ruke.Ovo je previse,djubre musko.Koji je on idiot,kreten,malomnik,budala ma seronja.Plati ce za ovo,samo da se pobrinem za Natasu.
Ne znam kako da je utesim,kako da joj pomognem.Sad samo zelim da cvrsto zagrlim to joj je potrebno.
'Sss,nije on vredan tvojih suza.Sad moras da budes jaka,zbog sebe i svojih andjela. Ne smes da se predajes. Niko ti njih ne sme dirati. Zajedno smo odrasle znas da smo mnogo gore stvari prezivele. Ovo ce proci ti ces izaci jaca,a on ce zazaliti.Shvati ce on sta je izgubio.Videce bez kakvih dijamanata je ostao. '

***

Zaspala je.Dusa moja.Znam da je jaka i ovo ce proci.Uzimam telefon da pozivam Danicu.Nasu majku.
Iako nas nije ona rodila,ona jeste nasa majka.Natasa mi je najbolj prijateljica,a moze se reci i sestra. Danica nas je odgajila i pruzila svu ljubav sveta.Ona nas je naucila sta je ljubav,voli nas kao da nas je rodila,sve nam je pruzila.Zahvaljujuci njoj mi smo odrasle.Uvek je bila uz nas pruzala podrusku,govorila gde gresimo.
Natasi sad bas nju treba.Treba joj majka.Majcinska ljubav koja je jaca od svega.
Posle par trenutaka cujem najmelozvucniji glas na svetu.

'Majo,duso.Otkud se ti setila da nazoves majku?'

Jojj,upravu je stvarno nisam stigla da je pre pozovem.

'Upravu si,izvini nisam stigla pre,ali sad si mi potrebna'

'Nesto se desilo,cujem to po glasu,odmah mi reci'

'Jeste,ovaj,Natasi si jako potrebna.Znas Marko on je idiot'

'Jel je povredio.Ubicu ga,odmah dolazim.Kako je Nata?Gde je? Jesu li bebe dobro?Jadno moje dete sta joj je ucinio?'

'Mama smiri se,bebe su dobro.Kod mene je,spava.I ovaj ja cu ti pomoci da se resis njegovog tela.Povredio ju je'

'Iiii,stizem za pola sata.Budi uz nju.'

'Hocu mama,cekam te.'

'Evo krecem,ljubim te.'

Uskoro se zaculo zvono na vratima. Sigurno je mama.Brzo otvaram i vidim prelepe plave oci kako me zabrinuto gledaju.Stav i drzanje dame nikad ne zaostaju.Brzo je privucem u zagrljaj dok me ona nezno pomazi po kosi i poljubi u obraz.

'Dobar dan'

Zacujem dubok muski glas i brzo uzvracam pozdrav i jos brze ga odmerim.Bela uska maijica sa V rezom savrseno istice razvijena ramena i ocrtava misice jos u kombinaciji sa crnom adidas trenerkom koja pada sa kukova je ubojita kombinacija za devojke.Kosa mu je neuredna izgleda da se skoro probudio.Na kutu usne ima malu ranu i onda se setim da se pobio zbog neke devojke ili bolje receno kurve.
Ali posebnu paznju mi  privlaci kesa u njegovoj ruci iz koje viri dobro poznato  crveno parce,koverta u kojoj je bilo pismo.U tom trenutku shvatam kolika sam glupaca ispala.Pitam se dali je uopste i procitao pismo,verovatno i nije samo ga je bacio.Sad bi tacno sebi udarila samar. Glupaca,sta sam uopste pomislila da ce ga to pismo dovesti do mene.
U stvarnost me vraca dozivanje mog imena.Pogledam ka mami dok se ona podmuklo smeska i tiho mi sapne:

'Ni ja ne bi zvala majku da imam ovakvog suseda.'

Eh kad bi znala,da on nije ni svestan da postojim,veceras ce sneg da padne iako je maj kad se on meni javio.Samo joj uzvratim ironican osmeh i udjemo u kucu.
Skuvam nam kafu i vec pocinje ispitivanj.

'Majo,molim te ispricaj mi sve sta je bilo sa Natom,a i nemoj misliti da mi je promaklo kako si gledala zgodnisu.'

Zgodnisu? Dobar joj naziv samo bi dodala kreten.Kretenski zgodnisa.Nasmejem se u sebi.Pa koliko sam ja pateticna.No on je sad u drugom planu.Najvaznija mi je sad Nata.
Ispricala sam joj sve u vezi Natase.Possebno joj govorim o njenom strahu za bebe. Gledala kako joj para izbija kroz usi.Nikad je nisam videla ovako ljutu. Mogu se kladiti da je u stanju da ga zadavi golim rukama, a znajuci da je dama u pravom smislu te reci to nece uciniti.Polako ustaje i odlazi do Natase ,koja jos spava,pomilova je po kosi i tiho kaze:

'Eh moje dete,mama je uz tebe.Nije tebe vredan  muskarac kao sto je on.Mama ce biti uz tebe i tvoje andjele. Necu dozvoliti da vas neko povredi. Niko ti njih ne sme dirati.
Jednom je mene jedan takav gad odvojio od mog zivota i nikad necu dozvoliti da se i tebi to desi.'

_____________________________________

Novi nastavak je tu :))
Napisala sam ga jako brzo i izvinite zbog gresaka.
Kako vam se cini?Sta mislite o Danici(majci).
Ovaj deo je vise o Natasi  i Danici jer ce ona imati vaznu ulogu u ovoj prici.
Zelite li da cujete i Markovu stranu? :))

Vote ako vam se svidja
Komentarisite,pisite sta vam se svidelo,a sta ne,neki savet i kritku :))

Pismo(pauzirana)Where stories live. Discover now