David
Pismo???Ljubavno pismo???U dvadesetprvom veku?
HahahahahhHahhHahahahahahaha
Ne verujem,ovo je neverovatno.Meni je neka devojka poslala ljubavno pismo.Ako je zelela da me iznenadi,definitivno je uspela.
Otvaram i prvo sto mi upada u oci je rukopis,stvarno lep.Ocekivao sam da ce biti istampano ali ne,rucno je napisano.Ovo je smesno.
Woow,vise nije smesno.
Ko je ova devojka?Sta?Kako?Sta se desava?Jel ona psiholog?Ko je ona?Sta ona zna o meni?Ma gluposti,o cemu razmisljam ma sta mene briga ko je ova devojka. Zaljubljena?Veruje u ljubav?Kako da ne.Upravu je ne verujem u ljubav je ona ne postoji.Ljude zive u zabludi,sanjanjaju i mastaju sve to jer ne mogu da prihvate stvarnost.Ljubav je zabluda koja traje kratko a posle nje ostaje razocarenje.
Ova devojka je stvarno cudna,jos ne zna sta je zivot.
Romanticna je i veruje u ljubav.Sigurno je procitala previse knjiga i pogledala previse filmova.
Iskreno divim se ovoj devojci. Ona misli da me poznaje,jeste smesna.
Glumim hladnog i nedodriljivog, ovo je smesno.Nije istina jednostavno takav sam,smeta mi kad je previse ljudi oko mene. Devojke mi sluze za zabavu,svaka pada na moj izgled a zeli me zbog novca.Tako je uvek bilo i uvek ce biti.Zato i imam pravo da se igram sa njima.Bacam pismo u kantu i izlazim iz stana.Veceras ce biti ludo.Marko pravi momacko.Zeni se u dvadesettrecoj i to iz ljubavi kako kaze.Istina da ih je igra spojila ali kako kaze rodila se ljubav a uskoro ce i deca. On mi je najbolji prijatelj tako da veceras pijemo za njegovu srecu.
U klubu je puno kao i obicno odlazim do naseg separea i tamo me doceka stara ekipa,moji prijatelji, Marko,Djolje,Darko,Nikola koji su vec poceli da uzivaju sede i piju dok oko njih vec igraju polugole devojke, sponzoruse.
Cim sam dosao dugonoga plavusa vec je naskocila na mene.Dok mi sedi u krilu svoju ruku pocinje da pomera ka mojim preponama.Vec ni pola sata nije proslo,ovo postaje dosadno, sklanjam je sa sebe i pocinjem da pijem.Vise mi nije ni zabavno,ako se predomislim ova devojka ce mi sigurno posluziti.
Uskoro nam se pridruzila i jos jedna devojka ne znam ni kako se zove,no to je ne bitno.Svojom pojavom zasenila je sve.Duga plava kosa pustena u valovima da pada niz ledja samo dodatno budi musku mastu.Visoke potpetice samo izduzuju vec duge noge koje se nije ni trudila sakriti.Crvena kratka haljina uz telo samo je izrazila njenu vitku figuru i zenske atribute.
Primetio sam kako me gleda cim je usla.Ima krupne oci koje je dodatno istakla sminkom.Bice veceras zanimljivo.*****
MajaVidela sam ga jutros,izgleda da je tek dosao. Na usni je ima trag krvi,potukao se sigurno. Zasto?Nije on nasilan tip,jeste bokser i bas zbog toga jer je sportista sigurno nije on izazvao tucu ili sta vec.Sta li se desilo.
Iako zivimo u istoj zgradi on nije ni svestan da postojim.Upoznali smo se prosle godine kada se uselio u stan iznad mog.
Godinu dana nisam uspela da ga izbacim iz misli.Posmatram ga iz daljine ne znam kako da mu pridjem. Tako blizu a tako daleko.Nije momak koji dovodi devojke u stan,zapravo jedino sam videla njegove prijatelje da dolaze.
Sinoc je Marku bilo momacko vece sigurno je bio kod njega.O boze da se nije nesto lose desilo.Uzimam telefon i zovem Natasu,zvoni,zvoni...javi se vise..
'Ejj'
Cujem glas moje najbolje prijateljice. 'Ejj,ma gde si ti'
'Jao ne pitaj,evo vec dva sata jedem'Odmah se nasmejem,naravno da jede pa kad je u trecem mesecu.Za dve nedelje se udaje za Marka i ja sam kuma jedva cekam.Drago mi je zbog nje,udaje se jer ga voli.Zajedno su dve godine i cekaju blizance.Predivno.
'Samo jedi,znas mozes da dodjes do mene narucicemo picu i gledati neki film i zelim da te pitam za Davida'
Cim sam pomenula Davida odmah se cuo smeh.Ne krivim je i meni je smesno ali zaista zelim da dodje i da pricamo.Dugo se nismo videle.
'Ti imas ozbiljnih problema,godinu dana nista nisi ucinila po pitanju Davida.'
'Jesam,poslala sam mu pismo'
'Cek,ozbiljno,stvarno si to uradila?'
I opet se smeje.Jooj jesam glupa nisam trebala to uciniti,samo da ne sazna da sam ja poslala.Gde mi je bila pamet,zemljo otvori se.Sad shvatam da sam pogresila.
'Majo to je divno.Ucinila si prvi korak.Moras sve da mi ispricas,dolazim za dva sata.'
'Super,cekam te '
'Cao,cao'
Jedva cekam da dodje.Jedino ona zna za moju jednostranu ljubav prema Davidu.Ahh David,plavooko savrsenstvo muskog roda.Raj za oci,a pakao za srce.Visoki andjeo koji mami na greh.Izgleda kao grcki bog,kako neko moze imati takvo telo.Snazne crte lica i cvrsta vilica su njegov zastitni znak.Decacki osmeh koji ne vidjam cesto i rupice na obrazima ostavljaju bez daha.
Razmisljanje o prekrasnom muskarcu prekida zvono na vratima.Ko li je sad?Natasa treba da stigne tek za sat vremena,sigurno je poranila.
Otvorivsi vrata ostala sam u soku.Natasa krvavo crvenih ociju i licem umrljanim od suza nepomicno stoji i place.Odmah sam je zagrlila,o boze sta se njoj desilo.Dusa moja ko je nju rastuzi?
'Jesi li dobro,udji unutra'
Idalje stojimo dok mi jeca u zagrljaju.Tek posle nekoliko trenutaka cujem kako tiho izgovara 'Marko...on..on me vara..vara me'i opet plac.Kreten,gad sta joj je uradio...Zatim tiho dodaje
'On i David su kreteni...oni samo povredjuju...povredice te David'______________________________________
Evo ga i prvi deo.
Kako vam se cini?Moze neki savet za dalje pisanje.
Vote ako vam se svidja, komentarisite prihvatam sve kritike i saveteNadam se da vam se svidja,ako vam nesto nije jasno pitajte,tek slede desavanja.
YOU ARE READING
Pismo(pauzirana)
RomanceU vremenu gde vlada tehnologija.Maja devojke stidljiva dvadestedvogodisnjakinja skuplja hrabrost da decku koji je ukrao njeno srce posalje rucno napisano pismo. "Pisem jer nemam hrabrosti reci.Znam da je detinjasto ali vredi pokusati,zar ne?"