Svadba

160 20 34
                                    


Stojim pred ogledalom dok oblacim tamno plavi sako. Jeste da ne licim na sebe al nije lose. Godinama nisam obukao svecano odelo, tacnije od mature. Kad se setim kako sam tad izgledao ovo izgleda i dobro.

Spreman sam, uzimam kljuceve od auta i krecem ka garazi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Spreman sam, uzimam kljuceve od auta i krecem ka garazi.

Dok silazim zastanem pored njenog stana ne bi li je ugledao ali i ovaj put kao i obicno nista.Samo tisina.Tisina koja vlada iz nedelje u nedelju.

Prosle tri nedelje od kad sam poslednji put video.Pred ocima mi igraju slike nasih rasprava.Glasna muzika, njena gluma kod dede, setnja, poljubac, ona u plavoj haljini, ona kako me ljubi, njena ljutnja u autu, a onda ona kako ulazi u taxsi kasnije i u zgradu i umesto da krenem za njom da se izvinim ja sam otisao.Trebalo mi je vremena da se smirim.Tad nisam ni pomislio da je vise necu videti.

Ujutru kad sam se vratio ona se vec iselila i ostavila mi iznenadjenje od kog me i dalje boli glava.

Dok vozim kroz pred ocima mi lete lete reci koje znam napamet.

Davide,
Ovako je sve pocelo najbolje da se na ovaj nacin i zavrsi.Stvarno sam zelela da ti otkrijem ko sam pod lepsim okolnostima i da se zajedno smejemo tome ali tako je kako je i ne mozemo to da promenimo.
Odmah na pocetku sam trebala da ti kazem kosam ali nadam se da nije kasno.Vec se poznajemo na neki nacin...Upoznao si tvrdoglavu svadjalicu :))
Da to sam ja.Maja.
Sigurno si iznenadjen i ja sam.Kad sam poslala prvo pismo nisam nista ocekivala.Bio je to moj nacin da priznam osecanja i nastavim dalje ali ubrzo sam shvatila da ne mogu.Nisi mi izlazio iz glave, a onda sam prvi put pricala ili bolje da kazem svadjala sa tobom zbog muzike.Kasnije mi je to bilo i simpaticno.Kada sam dosla sa Larom stvarno sam bila iznenadjena kada si se ti pojavio.Dok smo se pravili da se incident sa muzikom nije desio jos vise sam se zaljubila.Zato sam opet skupila hrabrosti da ti napisem i drugo pismo.Bila sam sigurna da cu ih poslati jos puno ali sam pogresila.

Znas lagala sam da se lose ljubis.  Poljubac je bio neverovatan,prelep, zapravo najbolji poljubac koji sam dozivela i upropastio si ga na kraju. Mislila sam da ti se uopste nije svideo ali tvoje ponasanje za ruckom govorilo je suprotno.Bio si ljubomoran i to mi se svidelo.Tad sam pomislila da si zaljubljen u mene ali pogresila sam.

Ako se pitas zasto ti ovo sve govorim to je jer se vise necemo videti. Shvatila sam da je moje ponasanje detinjasto.  Verovala sam da zivim u bajci ali vreme je da se vratim u realnost.

Zbogom,Maja :)

Ne verujem koliko sam pogresio. Zasto je sve tako komplikovano?

Kad sam procitao poludeo sam.Trebalo mi je biti sve odmah jasno ali ne.Ja sam verovao pogresnoj osobi.

I dalje sam ljut na Maju.Igrala se sa mnom macke i mise. Njeno zbogom nece dugo trajati, mora se pojaviti na vencanju a tad ima da mi pojasni mnoge stvari.I definitivno necu joj dozvoliti da ode sad kad znam sta oseca prema meni.

Mozda nisam zaljubljen u nju ali zasto onda osecam da ne mogu bez nje.Mozda sam zaljubljen ali ne verujem u ljubav i ne mogu to da prihvatim.Ni sam ne znam sta osecam ali moram da vidim Maju tu bisernu i sa njom da razgovaram.

Posle duze voznje stizem kod Marka.Jos je rano i tek za dva sata krecemo po mladu.

-Sto si nervozan.-kazem dok gledam u Marka dok nervozno seta po sobi.

-Dobro je stigao si.Sad sam miran.

Neki kazu da na svadbi ne mozes biti i kum i dever ali ipak jesam.Pravi dever nisam ipak nismo bracca po krvi ali zivot nas je spojio i ta veza je jaca.Stoga na meni je da odom izvedem Natasu iz roditeljske kuce i bezbedno je predam Marku.

-Jesi li zapamtio obicaje?-pita me nervozno.

-Naravno.Nego ko ce da ti cuva mladu.Hocu morati od Maje da je ukradem.

Prema obicajima mlada je u sobi, a ja kao dever i kum moram da platim da mi je njena porodica da ako ne daju moracu je ukrasti.Bez mlade se ne vracam.

-Maja nije tu,a cuva je Petar i ona njena majka.ufff.Sta ako je ne budu dali.

-Ukrascemo je.

Kratko kazem pokusavajuci da shvatim sta mi je pre toga rekao. Jebeni Petar.Petar jebivetar ce biti tu.Ne da cu ukrasti mladu nego cu i njega premlatiti.Onako propisno da plasticni hirurg ima pune ruke posla.

-Zar Maja nije kuma?-ne izdrzim da ne pitam.

Mora da bude na svadbi.Sta mu je dovraga znacilo da nije tu?

-Trebala je biti medjutim morala je da otputuje negde.Natasa mi nije rekla sta se desilo.Tako da je Danijela kuma.

Ko je sad pa ta?Uostalom nije ni bitno.Ne znam gde je Maja i to me ljuti.Bio sam siguran da cu je sresti na svadbi ali ne.Ne prihvatam to.Natasa sigurno nesto zna moram od nje saznati.

Nedugo zatim sa okicenim svatovima krecemo ka mladi.Sirene se cuju iz svakog automobila celim putem.Ispred kuce Natasine majke neki gosti su vec stigli kao i trubaci.Uz muziku uzivamo nekoliko minuta, a onda Marko postane nestrpljiv da vidi svoju zenu.

Probijam se kroz masu ljudi do ulaznih vrata sa nekoliko drugova.Dok prilazim ocekujem da vidim tog  debila Petra ali ne ispred stojie decaci oko 12 i 14 godina i ne daju nam da udjemo.Kazu mora da se plati.Mali su opasni pregovaraci.Nista ispod 1000e.

Ulazim u Natasinu sobu.Natasa  blista u beloj haljini koja pada do poda.Sva je srecna smeh joj igra na smama i jedva ceka da vidi Marka,a  osim Natase tu su jos neke devojke.Jako su lepe ali uzalud gledam nijedna nije biserna devojka.

Dok izlazim Natasu drzim pod ruku cujem njenu majku.

-Pero,dodji, dodji da vidis nasu Natu kao je lepa.

Okrecem se ne bi li ugledao tog...tog jebenog mamlaza.Izgleda da je i Natasa primetila moje vrpoljenje ali ne obracam paznju vec gledam okoli.Jedino sto vidim je mali crni pas u rukama Natasine majke i jos nekoliko starijih ljudi oko nje, verovatno rodbina.

-Nemoj da brines Pera je pas, samo sam htela da te napravimo ljubomornim pa smo se malo salili sa tobom.Nemoj da se ljutis.-kaze dok mi se smeje u lice, a ja ne znam dal da se smejem ili placem ili da se ljutim.

_____________________________________

Nedovrsen nastavak je tu...
Sutra cu postaviti nastavak ovog nastavka ;)





Pismo(pauzirana)Where stories live. Discover now