Svadba(drugi deo)

156 21 54
                                    

Vencanje je proslo dobro.Malo dosadno ali ipak okej.Oko 16h stigli smo u hotel gde su vec polako pocele da pristizu zvanice.Upoznao sam se sa nekoliko ljudi iz poslovnog sveta koji nisu uspeli da se ulizu mom dedi pa sad pokusavaju meni i to na svadbi.Stvarno jadno.

Marko i Natasa su svo vreme maksimalno posveceni gostima.Razgovaraju sa njima, vesele se, nazdravljaju.Prava srpska atmosfera.Muzicari se kite crvenim i zelenim novcanicama.Kolo se igra na svakih pola sata.Casa za casom se razbija.

Ocima prelazim po celom prostoru ne bi li ugledao Maju. Siguran sam da ce doci, mozda je vec tu ali me vesto izbegava.Natasa je sva vesela, a sigurno ne bi takva bila da Maja nije prisutna na njenom vencanju. Iako  ona nije kuma siguran sam da je negde u blizini.Lukava je ona. Kako su me samo namagarcili s onom civavom, ne bi me cudilo i sad da postoji neka caka.

Cak sam pomislio da je Maja stavila periku i da je ona bila kuma ali prevario sam se.Nije ona sigurno, razlika je prevelika od izgleda, ponasanja, glasa..

Natasina majka je izgleda popila koju casicu vise.U poslednjih pola sata Marka je poljubila i zagrlila jedno dvadeset puta.Marko sav zbunjen gleda da se sto pre izvuce i pobegne od taste.

Muzika je odlicna, drusto je vec uhvatio alkohol, a bogami i mene.Svaka pesma ko u srce da gadja.Mladenci narucuju pesme, roditelji,rodbina, prijatelji...Ima svega od Brene pa nadalje.

-A sad dragi gosti jedna specijalna pesma za mladence od majke.-kaze pevacica i onda pocne muzika

Prijatelji lumpuju
para ide na paru
svadbu prave, kuce dve
a obe su bogate

Bravo mlada, bravo seceru
svaka cast na dobrom izboru
pronasla si momka kao Bog
u oca i majke voljenog

Stari svat i kumovi
podjani i svatovi
svi redom se raduju
dok mladence daruju

Dede, babe, ujaci
tetke, strine, stricevi
zapevajmo svi u glas
domacini svaka cast

Dok traje pesma jedan deo gostiju slavi sa Markovom tastom.Ovo je sigurno bilo iznenadjenje za njega, a meni je presmesno.Kako tasta voli zeta, pa gde to ima u Srbiji.Izgleda da koja casica vise i svi se zavole.

-Davide jesam li ja pijan ili moja tasta?- pita u neverici.

-Tasta ti je sigurno ali i ti si tu blizu.-kazem kroz osmeh.Ovde se jedino zna da je Natasa trezna.

Nasmejemo se zatim izadjemo ispred hotela da se udaljimo od muzike.

-Ma nisam ja ali ne bi rekao ni da je ona .Mora da je neko uneo neke ne zakonite supstance pa joj sipao u pice.-kaze kroz osmeh

-Aha, sigurno je njen Pera.-dobacim sarkasticno.

-Cek pa gde je to cudoviste?

Uh, skroz sam zaboravio na njega.Kako sad da objasnim da je bilo nepodnosljivo i da sam morao da ga skolnim.

-Ovaj zatvorio sam ga u gepek.

Pa sta sam drugo mogao.To kuce me mrzi kao i ja njega.Stalno mi se motalo oko nogu i grickalo nogavice i cipele.Unistio mi je pantalone, morao sam da se presvlacim.Stalno je trcao oko mene i rezao jedva sam ga uhvatio, a pritom sam izbegao da me ujede.Cak su mi se i deca smejala zbog tog psa.

Stvarno ne razumem zasto lepo ljudi ne nabave macku.Onako umiljatu koja nista ne radi vec samo lezi i jede, ne trci za tobom, ne ujeda i nije opasna po zivot.

-Ti si sta?-pita posle krace pauze kao da ne veruje sta se desilo.

-Unistio mi je pantalone.

No pobrinuo sam se za njega, dao sam mu da jede, pije i ima vazduha.Gepek je komotan verovatno i udoban tako da moze i da spava.Ipak nisam zeleo da ispadnem zlostavljac,a i sigurno mu je udobnije nego ovde.

Pismo(pauzirana)Where stories live. Discover now