Krendbil

149 21 15
                                    

-TI SI ZIVOTINJA!!!-vicem na Davida dok me vuce iz stana.

Izvinjavam se svim zivotinjama jer ih uporedjujem sa ovim debilom.Sta on umislja?Da nece mozda sad da glumi ljubomoru?Kreten!

-Pusti me, kretencin!-govorim dok bezuspesno pokusavam da oslobodim ruku njegovog stiska.Nista, nece ni da me pogleda,a kamoli da me pusti vec  pojacava stisak.On je lud!

-Idiote, boli me!-izgovorim cim izadjemo iz zgrade.

Istog trenutka pusta moju ruku te rukom prodje kroz svoju kosu koja je duza nego obicno.Ubrzo se nasi pogledi sretnu.Te plave nebeske oci cine da se istopim od njegovog pogleda.Ma sta mi je? On je kreten.Dobro savrseno lep kreten sa najlepsim ocima u koje sam se zaljubila,ali je idalje kreten prema kome treba da se ponasam ravnodusno.Nema sanse da dozvolim da vidi koliko me je povredio sinoc.

-Sta hoces od mene?- pitam dok se u mom glasu jasno cuje ljutnja.

-Ne znam.

-Salis se?Ponasas se kao neandertalac.

-Vidi ne zelim da ides bilo gde sa tim poremecenim narkomanom,lik je ocigledno neki psihopata.

Dodjemi glasno da se nasmejem.On nije svesan koliko gresi i koliko je Pera bezopasan za sve osim Marka.

Natasu cu zadaviti cim mi se ukaze prilika.Iskoristila je nas dogovor da kad zelimo decka da napravimo ljubomornim pominjemo Peru, maminog psa.Otkud joj ideja da kaze da cu doci na svadbu sa nekim Petrom, a pritom veceras treba da izadjem sa njim.David mi nije decko,a ona bas resila da ga napravi ljubomornim jos i Marko ucestvovao.Oboje su totalno poludeli.Ali da se ne lazemo svidelo mi se sto David misli od malog psica da je neki psihopata.Bas sam zla ali svidjami se sto je ovako ljubomoran.

-Vidi ti Pera nije nikakav psihopata i sta tebe briga sa kim ja izlazim.Uopste otkud ti ideja da cu ici negde sa tobom?

-Sinoc sam uprskao i zelim da ispravim zato idemo negde da pricamo.

Genije, shvatio da je uprskao ali kasno nema sad sta da se prica.Mada drago mi je jer je shvatio ali idalje sam ljuta sam na njega.Pokusavam da budem sto ravnodusnija prema njemu ali ne uspevam.

-Nemamo mi o cemu da pricamo, vec sam zaboravila sta se desilo.-nadam se da mi glas zvuci sasvim mirno jer nisam zaboravila nista.Jos se secam tog slatkog poljubca.

-Onda mi ostaje da  ti osvezim pamcenje bar jedan deo .-osmeh mu igra od uva do uva i pocinje da me zivcira.

-Zao mi je ali losih stvari ne zelim da se secam.- i ponovo laz, poljubac je bio sve samo ne los.

-Ne bi rekao da je bilo lose gledajuci te u lice.

Sigurno se crvenim.Gledam ga kako likuje  dok ja nemam predstavu sta da uradim.Mislim mogla bi...a ne to bi bilo lose i samo bi se jos vise osramotila.

-Ostala bez teksta koliko ti se svidelo.-namerno mi se ruga.

Samouverni kreten zna da je majstor za poljubce i sad se ponosno smeska dok u meni kljuca krv.Nema sanse da mu priznam.Ma ucinicu ono sto zelim od kad sam ga videla kako stoji kod vrata i posmatra me.

Polako mu se sve vise priblizavam sa osmehom na licu dok gledam u dva plava plamena koja me zacudjeno posmatraju.Kada samo nekoliko centimetara deli nasa tela brzo stavljam  ruke na njegov vrat te spajam nase usne.Opet onaj divan osecaj se siri mojim telom dok ga zestoko ljubim.Upocetku osetila sam da je bio sokiran ali ubrzo je poceo da uzvraca poljubce.

-Ni drugi put nisi uspeo da popravis utisak,lose ostaje lose.-kazem cim prekinem poljubac.

Naravno opet sam slagala.Gledam ga kako polako postaje besan i uzivam u ovome nek vidi kako je meni sinoc bilo.

-Ostao bez teksta?-sad se ja rugam njemu.Ne cekam da odgovori vec odmah prolazim pored njega zeleci sto pre da stignem kuci.

Ovo je tako neverovatan osecaj.Poljubila sam ga!Ja njega pritom ga ostavila bez teksta.Tako bi volela da mogu  da mu procitam misli.Videla sam da je besam jos sam ga dodatno isprovocirala.Pitam se jesam li normalna uopste.Resila sam da ga zaboravim, da pokusam da zaboravim njegov cokoladni poljubac ali ne mogu.

Moje misli prekida crni auto koji staje odmah pored mene.Ovo je Dav..

-Udji u auto!-kaze mirno dok pokusava da sakrije ljutnju.

Jooj, kako je sladak ovako ljut.

-Hocu da prosetam.-kazem te produzim dalje.

-Udji ili cu te uneti,-sad vic vido ljut kaze dok polako vozi pored mene.

-Produzi.-nema sanse da mu pomustim.

Ubrzam korak dok cujem lupanje vrata ubrzo zatim osetim blaki stisak na podlaktici.On je definitivno lud.

-Pusti me, sta umisljas ti?

-Udji u auto pa cemo pricati.-ladno me ignorise dok stoji pored mene.

-Dobro, a sad me pusti.

-Tek kad udjes.

Budala, a ja jos veca jer ne zelim da se svadjam na sred ulice.Krecem prema autu dok me kreten idalje drzi.Vidi ga jos otvara vrata.

-Dzaba glumis dzentlmena kad to nisi.-kazem mu dok ulazim, a on se samo smeska.

-Idiote jedan sta hoces od mene?Sta glumis ti?Sinoc si mi jasmo stavio doznanje da te ne zanimam, sta sad izvodis?-besnim na njega dok me on gleda u cudu.

-Prvo ne deri se.-smireno kaze ignorisuci sve sto sam rekla.

-MOLIM?-kazem jos glasnije.

-Drugo, znam da sam zajebo sinoc i stvarno zelim to da ispravim.

-Ali ne mozes.-prekidam ga

-Trece ni sam ne znam zasto se ovako ponasam..

-O super, javi mi kad saznas.-kazem sarkasticno dok mu po treci put upadam u rec.Ne mogu sad da se ponasam kultirno dok sam ovako ljuta.

-Stvarno ne mozes da cutis?-pita me dok se smeje

-Ne, a ti?-kazem ozbiljno dok gledam u njega dok u njega kako se smesi.Fino ja ljuta, a on se zabavlja.Idiot!

-Ne,nego da nastavim..

-Samo izvoli,mozes li neku muziku da pustis posto ne zelim da te slusam?

-Izgleda da ces morati.-kaze zatim auto poce brze da se krece.Ludak!

-Ne svidja mi se kako si se obukla...

-STA???-i opet ga prekinu dok on opet doda gas.

Da li on zna da sam zbog njega kupila ovu haljinu?Naravno da ne.Pazi molim te ne svidja mu se kako sam se obukla.Ufff.

-Haljina je prekratka.Ne zelim da tamo neki narkoman balavi za tobom niti da te vidi.

-Zasto?

Naravno samo me pogleda i doda gas.

-Okej, shvatila sam samo uspori necu te vise prekidati.-brzo kazem ali me ne slusa.Bar nije ubrzo.Mrzim brze voznje jos ne znam ni gde idemo.Polako me hvata panika.

-Zato sto dobijem neopisivu zelju da mu polomim vilicu.Eto. Ceo dam me osecam uzasno zbog onoga sinoc.Poneo sam se kao kreten i krivo mi je zbog toga.Malo pre...

I udjuta dok smanjute brzinu.Gledam u njega a on cuti.Sta malo pre?

-Koji si ti krendbil.-kazem i istog trenutka se ujedem za jezik.

-Sta si rekla?
______________________________________

Hejj

Secate li se KRENDBILA?
To je Maja napisala Davidu u pismo :))







-

Pismo(pauzirana)Where stories live. Discover now