BÖLÜM-23

170 11 8
                                    

Hiç böyle kocaman bir gerçek öğrendiğiniz oldu mu? Beklemediğiniz bir şey. Böyle bir anda bir dalga size çarpar. Sizi denizin altına çeker. Suyun altından güneş ışığı görünmez neredeyse. Sonra suyun üstüne çıkarsınız ve güneş tüm parlaklığıyla sizin önünüzdedir. Her şey berraklaşır. İşte şuan yaşadığım öyle bir aydınlanma. Öğrendiğim şey hem şok edici hem aydınlatıcı bir şey. Bu gerçeği size söylemeli miyim bilmiyorum. Beni öldürmek ister misiniz acaba? Mete'yi öyle tanımak size ağır gelir mi? Bilmiyorum. Mete çok yakışıklı bir çocuk. Ancak zaten hep o kadar yakışıklı olan çocuklar hep öyle olur. Tahmin edemediniz değil mi? Dosyanın içinde bulduğum şey Mete'nin seks videolarıydı. Mete pornocu muymuş? Diye bir tepki bekliyorum bazılarınızdan. Hayır. Mesele Mete'nin seks videoları olması değil. Mesele Mete'nin bir erkekle olan seks videoları olması. Mete'nin gey olması beni de sarstı ama beni öldürmeyin. Elçiye zeval olmaz derler. Ben elçiyim sadece. Şuan ne yapmam gerektiğinden emin olamıyorum. Önümde Mete'nin kendi kadar yakışıklı bir oğlanla öpüşürken fotoğrafı duruyordu. İki saattir falan abartısız şokun üzerimden geçmesini bekliyordum. İğrenç olduklarını düşünürken bir yandan da ne kadar ergen olduklarını düşünüyordum. Neden öpüşürken fotoğraf çekersin ki? Lan oğlum çocuk başka bir şey yaparken video çekmiş. Bunu mu garipsedin sen? Of aman be! Hayatıma tüküreyim ben! Bu ne be? Sekmeyi kapattım dosyayı da sildim. Bunun için mi ben bilgisayarımı tehlikeye attım? Hayırsız dosya. Aslında bir konu da bana hayrı dokundu. Çağlar'la aramızı yaptı birazcık.

Çağlar...

Lan öptü beni. Bende onu öptüm. Biz öpüştük. Alkış bana. Yeni fark ediyorum sanki. Ne yaptım lan ben? Gittim çocuğu öptüm. Fazla hızlı gittik sanırım. 18 yıldır içimde mi birikti anlamadım ki bu ne şırfıntılık. Yok bir daha öpmek falan. Mesafe koy arana. Terbiyesiz. İlk günden çocuğu öpmek nereden çıktı? Hadi o öperken engel olmadın neden öptükten sonra tokat atmadın? Şöyle filmlerdeki gibi. Çok havalı olurdu be. Neyse geçti artık. Tamam bundan sonra akıllı kız olacağız.

Bilgisayarımı kapattım ve kendimi yatağa attım. Çağlar'dan mesaj gelmedi. Acaba öldü mü ya? Bir mesaj daha attım.

"öldün mü?" sonra fark ettim ki internetim kapalı. İnterneti açtım ve birden mesajlar geldi.

"ben eve vardım."

"ama sen yoksun."

"ama neredesin?"

"uyudun mu yoksa?"

"mesajlarım neden gitmiyor?"

"sakarlığının eninde sonunda seni öldüreceğini biliyordum." İki saat boyunca attığı mesajlar bunlardı. Son attığı mesaja güldüm. Çevrimiçiydi. Kimle konuşuyor acaba?

"ölmedim daha. İnternetim kapalıymış. Yeni fark ettim bende." Anında görüldü oldu. Bu çocuk beni mi bekliyor ya?

"sen ekranımda mı bekliyordun?" yazıp yolladım. Uzun uzun yazıyor oldu. Ne yazıyor bu çocuk yarabbi!

"ne olmuş yani beklediysem? Bu kadar dakika girmemenin 3 seçeneği var. Bir. Sakarlık yaptın. Ya hastaneyi boyladın ya da öteki dünyayı... İki. Ben fark etmeden bir boklar yedim ve sen whatsapp'a girip mesajıma bile bakmadın. 3. Bilgisayarında kendini kaybettin ve vaktin nasıl geçtiğini anlamadın ama her nasılsa bir şekilde beni bulurdun. O yüzden evet. Bekledim." Ağzım açık bir şekilde bakakaldım. Dolaylı yoldan 3. Seçenek olmuştu.

"3. Seçenek..." yazıp yolladım. Gözünden yaş gelerek gülen emojiyi yolladı.

"tahmin etmiştim." Gülümsedim. Sonrada esnedim.

KÜÇÜK AJAN BÜYÜK OLAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin