~11. Bölüm~ (M)

6.8K 340 99
                                    


Yorumları bekliyorum.Fazla uzun olmadı sanırım. Sorry...

Iyi okumalar

♥♥♥

Hissettiğim bütün duyguları unuttum. Şuan onun bana hissettirdiklerinin on binlerce katını hissediyordum. Beni deli ediyordu bu his. Bir o kadar da güzeldi..

"Seni seviyorum.." dedi vuruşlarına devam ederken.

"Bende.. Seni seviyorum.." dedim , zar zor konuşuyordum. "...seni çok seviyorum.."

Boynumda gezdirdiği dudaklarını yanaklarımda gezdirmeye başladı bu sefer. Ellerimi omuzlarına koyarak ondan destek alıyordum. Her vuruşunda deli oluyordum. Bana verdiği etki inanılmazdı. Bunu çok seviyordum. Başını kaldırıp gözlerimin içine bakmaya başladı. Ellerini terlemiş ve anlıma yapışmış saçlarıma getirip geri ittirdi. Sersemleşmiş gülümsemesini bana sunarken verdiği zevkin yanında daha fazla dayanamazdım,bu bana fazlaydı. Ben zevkten gözlerimi kapatmış, yaşadığımız zevki doruklara kadar hissediyordum. Elleri bu sefer arsızca vücudumda gezinmeye başladı. Omuzlarını o kadar tırnaklamıştım ki, kanıyor bile olabilirdi. O hissettikleriyle doruklardaydı bu yüzden acıyı hissetmiyordu. Hala vuruşlarına devam ederken dudaklarıma gelip sertçe öpmeye başladı. Alt dudağımı alıp emerken dişlemeyi ihmal etmedi. Ellerimi başının arkasında birleştirdim ve daha da bastırdım. Dudaklarımızı ayırıp bu sefer ben onun boynuna yönelip vakumlaya başladım. O ise artık vuruşlarında yorulmaya başlamıştı.

" G-geliyorum.." dedi nefes nefeseyken. Başımı salladım ve kendimi hazırladım. Içimde hissettiğim sıcaklıkla titrerken oda çığlık atmıştı. Üstüme düşüp nefesini düzenlemeye başladı. Içimden çıkıp yanıma uzandı. Çok fazla terlemiştik. Fakat gecenin ay ışığında onun parlayan vücudu beni ona çağırıyordu. Yatakta uzanmış, gülümserken gözleri kapalıydı. Bu kadar erkeksi olması işimi zorlaştırıyordu. Ona yaklaşıp gövdesine oturdum. Daha sonra boynuna gömüldüm. Terden gelen tuzlu tat beni ona daha da çekiyordu. Boynunu vakumlamaya başladım. Boğazında duran adem elmasına geçtim ve öpmeye başladım. Daha sonra emmeye başladım. Yutkunması işimi zorlaştırıyordu fakat ben daha yavaş yapıyordum işimi. Dudaklarına geçip alt dudağını dişlemeye başladım. Bana karşılık verip dilini ağzımda gezdirdi. Bu gece bu kadarı yeterdi bizim için. Yanına uzanıp arkamı döndüm. Çok fazla yorulmuştum. Kendimi kasmaktan bütün kaslarım ağrı içindeydi. Belimden tutunan ellerle onun göğsüne çekildim. Boynumu öptü ve baş parmağıyla karnımı okşamaya başladı.

"Iyi geceler,meleğim.."

"Iyi geceler, sevgilim.."

Karanlığın gözlerime düşmesiyle kendimi huzurlu bir uykuda buldum.

---------

"Sevgilim, hadi kalk." yanağımda hissettiğim dudaklarla gülümsedim. Gözlerimi açıp ona baktım. "Günaydın.." dedim huzurla.

"Jimin, saat oğlen iki." dediği şeyle gözlerim sonuna kadar açılırken o ise sırıtıyordu. Yataktan kalktım fakat üstüm hiçbirşeyin olmadığını fark edince utançla üstümdeki çarşafı etrafıma sarmaya başladım. Jungkook bana alayla gülerken koşarak banyoya girdim. Banyodaki buhardan onunda yeni uyanmış ve banyo yaptığını anlamıştım.

Rahat bir duşun ardından banyodan çıkıp odaya ilelerledim. Jungkook üstüne takım elbisesini giymiş,her zamanki çekiciliğiyle balkonda oturmuş manzarayı seyrediyordu. Aynı zamanda elinde büyük tabletiyle birşeyler kurcalıyordu. Bende üstüme krem renginde, salaş bir gömlek ve kumaş siyah bir pantolon giydim. Yanın gidip oturmaya başladım. Beni görünce gülümsedi.

"Hadi,aşağıya inip birşeyler yiyelim bebeğim." söylediği son kelimeyle heyecanlanamama engel olamadım. O ise ayağa kalkmış, elini bana uzatıyordu. Kendime gelip elinden tuttum ve ayağa kalktım. Kapalı krem rengindeki ceketimi de alıp odamızdan çıktık. Jungkook elini belime sarmış yürürken elini tuttum ve ittirdim yavaşça. Bana anlamayan gözlerle bakarken açıkladım.

Sparkly Stars °jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin