+15 vote ile yeni bölüm gelir!
Keyifli okumalar..
Belki de hayatımda yaşadığım en gergin an bu andı. Hayat ile ölüm arasındaki ince çizgide dengemi sağlamaya çalışarak, daha çok sarsılarak yürüyordum. Alnımdan yanaklarıma inen terleri elimin tersiyle silerek kendimi olacaklara karşı hazırladım. Beni kolay kolay rahat bırakmayacaklardı, bunu biliyordum. Fakat ben güçlüydüm. Jeon Nam Bin’in oğluyum ben. Kimse bana karşı çıkmaya cesaret bile edemezdi. Bunu çok iyi biliyordum. Gücüme kimse karşı gelemezdi. Bu güne kadarda kimse gelmemişti. Bu gücümle Jimin’i korumalıydım. Hayatıma şu iki ayda anlam katmış ve her şeyim olmuş kişiye dönüp baktım. Onun güzel yüzünü bir kez daha solduramazdım. Yapmayacaktım bir daha. O ağlamayı ve üzülmeyi hak etmiyordu. Odama vardığımızda elini tuttum.
“Güçlü ol sevgilim. Ben yanındayım.” baş parmağımla elini okşarken ona gülümsedim. Etrafımızdaki insanların hakkımızda ne dediği umrumda değildi. Sırf insanlar konuşmasınlar diye onu sevgimden mahrum etmeyecektim. Herkes görecekti onun kim olduğunu.
“Ben de yanındayım..” hüzünlü bir gülümseme yerleştirdi dudaklarına. Elini bırakıp kapıyı açtım. Ikimiz odamda ilerlerken Park Grup’un Genel Müdür’ü ve Bay Park ayağa kalkarak selam verdiler. Jimin koltuğumun yanında durup bizi seyrederken bende koltuğuma geçtim.
“Hoşgeldiniz Bay Park, siz de hoşgeldiniz Kang Tae Pyon’nim.” genel müdür sessizce selam vermeyi seçerken Bay Park karşılık verdi.
“Hoşbulduk,Jeon Jungkook. Uzun zaman oldu, öyle değil mi?” biçimli kaşları havaya kalkarken sert ifadesine takındığı sahte gülümsemesini ortaya koydu.
“Evet , öyle oldu.” ben de pek de sevecen olmayan bir gülümseme ile karşılık verdim.
“İşler nasıl? Pek iyi yürümediği kulağıma geldi.” Hah, kulağına gelmese şaşardım ya zaten. Mübareğin heryerde kulağı var.
“Ah, mühim bir şey değil halledeceğiz.” kararlı sesim Bay Park’a iç geçirtse de, sahte yüz ifadesinden ayrılmadı.
“Ben de yardım etmeye geldim. Sana çok beğeneceğin bir teklifim var.”
Jimin’in önde birleşen ellerindeki eklemler beyaz rengini alırken, titrek bir nefes verdim. İşte başlıyoruz.
“Buyrun Bay Park, sizi dinliyorum.” tekliften haberim olsa da belli etmedim.
“Kızım Eun Hwan.. Yirmi dört yaşında ve oldukça güzel ve yeteneklidir.” gözlerimi kapatmamak için kendimi zor tutarken bende sahte bir gülümseme armağan ettim karşımdaki sert ifadeli adama.
“Bunu bana neden anlatıyorsunuz? Benim işim sadece hisselerle, evlilik ile pazarlık yapmıyorum Bay Park.” konuşmam bittiğinde Bay Park, gözlerini kocaman açarken içimden kahkaha atmak gelse de, şu an yaşadığım olayın ciddi bir konu olduğu farkına vardım.
“Neden böyle düşünüyorsun Jeon? Bir taşla iki kuş.. Bence gayet mantıklı ve kârlı bir iş.” alaylı ses tonuyla konuşunca Jimin’e bir anlığına baktım. Sevgilim sözümü dinleyip güçlü duruyordu.
“Bay Park, bu tür işlerle uğraşmıyorum. Ben hayatımın anlamını çoktan buldum. Ayrıca başka bir sorun yoksa fazla meşgul bir insanım, bilirsiniz.” şimdi alaylı ifadesini takınma sırası bendeydi. Bay Park, kravatını gevşetirken bastonunu yere basıp ayağa kalktı. Genel Müdür de kendisine eşlik ederken Bay Park cevap verdi.
“Pekala, öyle olsun. Ama hayatının anlamı anlamını yitirdiğinde, her zaman bana uğrayabilirsin.” beklentili bakışlarına karşılık ben, oldukça rahattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sparkly Stars °jikook
Fanfic❝ Park Jimin, sen başıma gelen en güzel şeysin. ❞ ❝ Jeon Jungkook, sen gecemde parlayan en güzel yıldızımsın. ❞