Náš výlet pokračoval na Ibize. Toľko alkoholu, drog a diskoték som pokope nevidela. Takú opicu som ešte nezažila. A ešte som nevracala do mora zo súkromnej jachty.
„Blé," ozvalo sa vedľa mňa pobavene a zbadala som Natea, ako sa na mňa škerí. Jak to, že jemu nie je na umretie?
„Neviem, či to je tou teqilou alebo morskou chorobou," zamrmlala som vyhýbavo. Pohladil ma po pleci a privinul do náručia.
„To je opicou a priamym slnkom. Ja som si už zvykol. Daj si sprchu a kým neminie tretiu hodinu, nevychádzaj na slnko," hovoril a pobozkal ma do vlasov. Podľa jeho príkazu som si dala studenú sprchu, ktorá v tomto počasí pôsobila blahodarne. Natiahla som na seba plavky a otvorila dvere na terasu. Obklopovalo nás nekonečné more. Plavili sme sa do Francúzska. Zapálila som si cigaretu z trávy a pozorovala scenériu. Bola som šťastná. Nekonečne šťastná. Možno to bolo aj z trávy. Fajčili sme jej toľko a mne to vôbec nevadilo. Páčil sa mi ten opojný stav smiechov a šťastia. Nie, že by som to pri Nathanielovi nezažívala aj bez toho, ale mala som rada, keď sme si dali jointa a všetky slová šli ta tam. Len nekonečné rozplývanie sa nad jednoduchými vecami. Večer sme zakotvili v Nice a zašli do Cannes. Vyrazili sme do vnútrozemia a ochutnávali miestne vinárne. Degustácia vín sa niekde o polnoci zvrhla na chlastanie a divokú noc v malej prenajatej vile. Ráno bolo znovu epické, ale dostala som lieky a sľúbila si, že minimálne týždeň nechcem vidieť alkohol. Cestu na najbližšie letisko som prespala na jeho kolenách a znovu som sa dušovala, že alkohol už nechcem ani vidieť.
„Vitaj v jednom z najluxusnejších rezortov," zvolal Nate a vyšli sme na terasu. V Dubaji bolo nekonečne horúco, ale naša malá vila bola obklopená palmami a rovno pred sebou som mala vodu. Všetky vily boli postavené na vode. Stiahla som si šaty a skočila do vody. Bola osviežujúca, aj keď na môj vkus trochu teplá. Boli sme v rezorte, v zastavanej púšti a ja som sa kúpala v jazere. Krása. Ponorila som sa pod vodu a zaplávala som si. Vychutnávala som si to ticho, vychutnávala som si vodu a Dubaj. Môj život sa cez prázdniny zmenil na nekončiacu párty.
„Poď z vody, určite si hladná," zvolal na mňa, len čo som sa vynorila. Kým som doplávala k brehu, šiel do vnútra. Vyšplhala som sa na terasu a oklepala sa ako pes. Moja pokožka bola hnedá. Hnedšia som v živote nebola. Toľko dní na jachte a teraz v Dubaji. Chvíľu som mala strach, že chytím ponorkovú chorobu, ale s ním sa nešlo nudiť. Cvakla som výhľad a hneď poslala Lei na mail. Pár fotiek som im posielala, aby vedeli, že žijem. Z vnútra sa začala šíriť lákavá vôňa. Čakala ma úžasná večera s pohárom vína. Toľko k môjmu predsavzatiu nepiť. Napila som sa vína a zamierila si obzrieť vilu. Bola nádherná, na môj vkus trochu veľká. V duchu som si urobila poznámku, že na budúce by sme mohli ísť väčšia partia. Adam, Lizzie a dokonca aj Lea. Priala by som si, aby tu mohla stáť a užívať si ten pohľad. Aj keď nevedela som si predstaviť kombináciu Lea a Adam. Nie, to nešlo dohromady.
„Nad čím rozmýšľaš?" spýtal sa ma a objal.
„Že je to tu nádherné. Cítim sa ako v rozprávke. Taká malinká Popoluška," prehodila som pobavene. Zasmial sa a vtisol bozk do vlasov.
„Ty si moja Popoluška. Moje malé vyslobodenie," zamrmlal mi pri krku a otočil si ma ku mne. Objala som ho s rukou, s ktorou som držala pohár vína. Zacítila som to iskrenie, vždy, keď sa ma dotkol. Nedočkavo sme sa presúvali k posteli a keď som do nej zrazu padla, podarilo sa mi väčšinu vína vyliať na seba.
„Šikula," ozval sa so smiechom Nate a ľahol si ku mne. Pobozkal ma na dekolte a zlízal zo mňa víno. „Takto chutí lepšie," poznamenal zachrípnuto až mi nabehli zimomriavky. Milovanie s ním bolo niečo...čo som nevedela opísať. Keď ste zamilovaní, nie je nič krajšie. Túžba po dotykoch bola neukojiteľná. Naše telá sa pohybovali v súlade akoby k sebe patrili. Každý kút jeho tela som poznala naspamäť. Nahmatala by som jazvu na boku aj so zavretými očami, poznala som jeho ohne v očiach, keď bol nado mnou a jeho zaujatý úsmev, keď som bola na ňom. Dubaj som si užila v posteli aj mimo nej. Bola to pre mňa prvá exotická krajina. Plávala som s delfínmi, potápali sme sa v Indickom mori a vrieskala som na púštnej rely, keď sa Nateovi podarilo prevrátiť auto. Všade som mala piesok. VŠADE!
ESTÁS LEYENDO
Popoluškou by chcela byť každá...
RomanceKaždému dievčaťu raz stúpne do hlavy, že ak by bola kráľovnou školy, všetci jej budú padať k nohám. Viac peňazí, viac otvorených dverí. Čo ak popolušku v modernom svete nečaká princ, ale facka. Dnešný život mládeže je komplikovaný. A svet peňazí nie...