Phone Number

9.3K 768 817
                                    

Chanyeol yanında uzanan Baekhyun'a baktı. Yerde duran cips paketini aldı ve ona uzattı.
"İster misin?"

Baekhyun gülerek ona baktı.
"Hayır, doydum."

Chanyeol anında yanaklarının kızardığını hissetmişti. Baekhyun'un birdenbire utanmasını sağlayan şeyler demesine gıcık oluyordu. Baekhyun da bunu fark edip gülerek ayağa kalktı.

"Birkaç dakikaya dönerim." Banyoya giderek kapıyı kapattı. Chanyeol tavana baktı ve gülmeye başladı.

Ağzına bir tane cips attı. Birden kapının çalmasıyla olduğu yerde kaldı. Hızlıca pantolonunu çekerek kemerini bağladı, yere düşen yastıkları topladı ve yavaşça kapıyı açtı.

"M-micha?!"

"Sana geçen gün telefonda bağırdığım için üzgünüm.. Kurabiye yaptım!" Chanyeol gergince gülümsedi.
"Beni içeri almayacak mısın hayatım?"

Chanyeol hızlıca kenara çekildi ve Micha'nın içeri girmesini bekledi. Micha elindeki poşeti mutfak tezgahına bırakarak koltuğa oturdu. Chanyeol Micha'nın o koltuğa oturduğunu görünce zorlukla yutkundu ve gözlerini kapattı. Kendini birdenbire kötü hissetmişti.

"Sana dün bağırdım çünkü Yurin çok sinirliydi. Eh, o yüzden ben de sinirliydim."

"Sorun değil." Yanına giderek yerdeki cips poşedini aldı. Micha dikkatli bir şekilde Chanyeol'u inceledi.

"Kötü bir zamanda mı geldim?"

"Hayı-"

"Channie! El kremin var mı?" Chanyeol ve Micha gelen sesle başlarını kaldırdı. Baekhyun iyi ki duşa girmemişti. Elinde tuttuğu kutuyu karıştırarak salona geldi.

"Channie mi?"

Baekhyun da yabancı sesi duyunca kafasını kaldırdı. Micha'yı görünce panikle etrafına baktı. Chanyeol dağınıklığı toplamıştı. Baekhyun yavaşça öksürdü.

"Yani, Chanyeol. Neyse, gerek kalmadı." Kutuyu tekrar Chanyeol'un odasına bırakarak yanlarına geldi. Micha sinirli bir şekilde Baekhyun'a bakıyordu.

"Yurin olmadan da gayet mutlu duruyorsun!"

Baekhyun neden bağırdığını anlamamıştı.
"Ee, evet?"

"Ne kadar üzüldü biliyor musun? Ayrılman için bir sebep yoktu!"

Baekhyun yardım ister gibi Chanyeol'a baktı.
"Sevmiyordum. Ayrıldım."

Chanyeol da Micha'ya döndü.
"Onların aralarında olan şeye karışma Micha."

"Onu mu koruyorsun? Bana karşı!"

Chanyeol birkaç saniye Baekhyun'a baktı.
"Tabii ki onu sana karşı korumam. Sadece mantıklı olan şeyi söy-"

"Her neyse, ben zaten gidiyordum." Baekhyun koltuğun kenarındaki ceketi alarak hızlıca evden çıktı. Chanyeol sinirle arkasına yaslandı.

"Bu kadar kötü bir zamanlama yapamazdın Micha."

"Ne diyorsun sen?"

"Evime gelip arkadaşlarıma bağıramazsın."

"Ben ve Yurin olmasak arkadaşın falan olmayacaktı!"
Micha sinirle ona baktı. "Ayrıca, onunla yakın olmanı istememek için haklı bir nedenim var."

"Neymiş?"

"Yurin onun erkeklerle birlikte olduğunu söyledi." Micha yüzünü buruşturdu. "Sapığın tekiymiş çocuk!"

Chanyeol'un kaşları çatıldı. "Kendi hayatları, buna karışamazsın."

"Ne demek karışamam? Bu normal mi sence?"

BRO! ||CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin