Baekhyun sabah uyandığında Chanyeol kahvaltı hazırlıyordu.
"Beni şaşırtıyorsun.""Erken uyanmıştım."
Baekhyun kazağına sıkıca sarılarak evde dolanmaya başladı.
"Channie, bugün ayın kaçı?"Chanyeol etrafa bakındı ve masayı işaret etti.
"Telefonumdan baksana, ellerim yağ oldu."Baekhyun koşarak telefonunu aldı ve kilit ekranından tarihe baktı.
"26 Kasım."Chanyeol ona doğru baktı.
"Neden sordun?""Kaç ay boyunca evde yatacağımı hesaplıyorum."
Chanyeol onun tembelliğine gülerek krepleri önüne koydu. Baekhyun mutlu bir şekilde kahvaltısını ederken çatalının ucuna biraz krep aldı ve ona uzattı. "Aç ağzını."
Chanyeol ona gördüğü en çapkın bakışı atarak öne eğildi.
"Ne gülüyorsun yine sapık sapık?""Genelde o cümleyi kahvaltı masasında pek kullanmıyoruz." Baekhyun utançtan kıpkırmızı olurken ağzını açtı ve çatalın ucundaki krebi aldı. "Aslında düşündüğüm kadar kötü bir aşçı değilim."
"Elbette değilsin. Benden daha iyi olduğun kesin."
"Muhtemelen... Hep yumurta kabuğu düşürüyorsun."
"O zaman sen yap!" Baekhyun ona sinirli bakışlar atıyordu. Chanyeol o sırada onu öpme isteğini bastırıp kahvaltısına devam etti. Krepleri yedikten sonra Chanyeol takım elbisesini giyindi.
"Akşama görüşürüz Baek."
Baekhyun parmak uçlarına çıktı ve hızlıca Chanyeol'u öperek geri çekildi.
"Kendini çok yorma!"Chanyeol evden çıktığında saçlarını karıştırdı. Yaklaşık 12 saat sonra Chanyeol'un doğum günüydü. Panikle etrafa bakındı. Ne yapabilirdi ki onun için? Hızlıca üzerini değiştirdi ve masada duran araba anahtarını alarak dışarı çıktı. Şehir merkezindeki büyük AVM'ye giderek mağazaları gezmeye başladı.
Ne alabilirdi? Giysi almak istemiyordu, Chanyeol'un dolabının içi ağzına kadar doluydu. Yaklaşık bir deste kalpli balon aldı ve etrafta dolanmaya devam etti. Bir tane resim albümü aldı. Aklına yaratıcı bir şeyler gelmesini bekliyordu ama olmuyordu.
Birden aklına gelen fikirle gülümsedi ve büyük alışveriş merkezinden çıktı. Balonları ve albümü arabaya sıkıştırarak bir müzik marketine gitti. Güzel bir para bayılması gerekecekti ama bunca zaman Chanyeol ona bir dünya para harcamıştı. Askılara asılmış renk renk gitarları inceledi.
"Ne arıyordunuz?"
"Klasik gitar bakıyordum, ama biraz özel ve kaliteli bir şey olmalı."
Görevli adam bir süre kaşlarını çatarak düşündü. Ardından Baekhyun'u uzun bir koridora yönlendirdi.
"Kendiniz için mi alıyorsunuz?""Ah, hayır... Sevgilim için-"
Adam gülümseyerek başını salladı ve sol tarafı işaret etti.
"Şu tarafta pembe ve kırmızı modeller var."Baekhyun gülmemek için dudağını ısırdı ve başını salladı.
"Ah, pembeyi pek sevmez. Siyah gitar bakabilir miyim?""Sevgilinizin garip bir zevki varmış. Genelde kadınlar bu tarz şeyleri çok seviyor."
"Hm-hm, her neyse."
Baekhyun gitarları incelerken ortada parlayan koyu kahverengi gitarı gördü. Aslında oldukça sadeydi ama çok asil duruyordu. Tam da Chanyeol için olacak gitar buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRO! ||CHANBAEK
Fanfic"Kız arkadaşımı seviyorum. Sadece eğleneceğiz, tamam mı Baekhyun?"