Baekhyun hafifçe öksürerek etrafına baktı."Bir yere falan gidiyor muyuz?" Micha üzgünce başını salladı.
"Chanyeol'un yarın erkenden gitmesi gerekiyor ama sonraki gün haftasonu zaten.." Yurin heyecanla elini salladı.
"Olmaz! Micha, birlikte alışverişe gidecektik!"
Kızlar planlarını gözden geçirirken ikisi de onları dinliyordu. Micha her zamanki gibi ellerini kullanarak konuşuyor, değişik hareketler yapıyordu. Yurin ise çatık kaşlarla arkadaşını ikna etmeye çalışıyordu. Chanyeol Yurin'in keskin yüz hatlarını inceledi. Baekhyun'la hiç yakışmıyorlardı.
Chanyeol bir an önce eve gitmek isteyerek ofladı.
"Başka bir gün buluşuru-"Baekhyun elini Chanyeol'un omzuna koydu ve kulağına yaklaştı. "Yeni bir konsol oyunu almıştım, oynamayı sever misin?"
"Severdim. Uzun zamandır oynamadım."
"O zaman bizim de cumartesi gecemiz halledildi!" Baekhyun gülerek elini çekti ve Yurin'in yanına gitti. Chanyeol şaşkınca ona baktı. "Hadi ama Chan, biraz video oyunu oynamaktan ölmezsin."
Micha sevgilisinin elini tutarak diğerleriyle vedalaştı ve arabaya geçtiler. Chanyeol onu evine bırakarak kendi dağınık evine gitti. Hızlıca duş alarak yatağa uzandı. Yarın Bay Kim'e verdiği söz yüzünden ek olarak iki saaat daha çalışmalıydı.
****
Alarmı öldürmek ister gibi sertçe kapattıktan sonra hızlıca kendine bir tost yaparak yedi. Sabah rutinlerini bitirdikten sonra arabasına atlayıp işe gitti. Sekreter ona her üç saatte bir kahve bırakıyordu. Elindeki işlerin çoğunu bitirdiği için son birkaç saatte yapacağı bir şey kalmamıştı.
Telefonun çalmasıyla irkildi. Sekreteri arıyordu."Rahatsız ettiğim için üzgünüm Bay Park, patronumuz çıkabileceğinizi söyledi."
"Neden?"
"İşlerin bittiğini ve tasarımları çoktan yolladığını söyledi."
"Ciddi misin?"
"Bay Kim demin gelip kendisi söyledi bunları."
Chanyeol gülerek telefonu kapattı. Üzerindeki stres bir anda yok olmuştu. Aylardır uğraştıkları proje sonunda bitmişti. Hızlıca ceketini sırtına atıp okulun önüne gitti. Madem Baekhyun'un evine gideceklerdi, hazır oradayken onu da alabilirdi. Yarım saat kadar bekledikten sonra arabasına doğru gelen Baekhyun'u gördü.
"Seni özel şoförüm gibi görüyorum artık!"
"Eh, bununla bir sorunum yok."
Yanına oturarak gülümsedi.
"Takım elbiseyle mi geleceksin? Yani sana kıyafetlerimden veririm ama..." Gözlerini Chanyeol'un üzerinde gezdirdi ve küçük bir kahkaha attı. "Kıyafetlerim için fazla uzunsun."Chanyeol da gülerek başını salladı.
"Sorun olmazsa önce bir evime gidip üzerimi değiştirsem?""Keyfine bak." Baekhyun geriye yaslanıp radyoyu açtı. Bir süre sessizce yola baktılar.
"Chan,""Hm?" Chanyeol gözünü yoldan ayırmadı. "Bir sorun mu var?"
"Hayır, sadece... Tanıştığımıza gerçekten memnunum."
Baekhyun'un garip ses tonunu fark ettiğinde yan gözle onu inceledi. "Yurin'le çıkmaya ilk başladığımızda çoğu erkek arkadaşımla görüşmemi yasaklamıştı. Uzun zaman sonra erkek erkeğe takılabildiğim için mutluyum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRO! ||CHANBAEK
Fanfiction"Kız arkadaşımı seviyorum. Sadece eğleneceğiz, tamam mı Baekhyun?"