Chanyeol kahvesinden bir yudum alarak gülümsedi.
"Hala arkadaşlarının yanına gitmen gerektiğini düşünüyorum.""En iyi arkadaşımın yanındayım." Baekhyun kapının arkasında asılı duran gitarı aldı ve Chanyeol'a uzattı.
"Evinde ne zamandan beri gitar var?""Uzun zamandır."
"Çaldığını hiç duymadım."
Chanyeol kahvesini kenara bırakarak Baekhyun'un elindeki gitarı aldı. Akordunu düzelterek elini tellerin üzerinde kaydırmaya başladı. Baekhyun hatasız çıkan melodiyi dinlerken gülümsemesini engelleyememişti. Chanyeol uzun parçayı bitirdiğinde Baekhyun hızlıca alkışladı.
"Öğretmenlerimden bile iyisin! Daha önce duymadığıma inanamıyorum!"
Chanyeol utangaç bir şekilde gülerek gitarı kenara koydu. Ardından Baekhyun'un dizindeki yerini aldı.
"Çok uykulu hissediyorum.""Bu kadar erken uyumazdın?"
"İki gündür biraz gergin ve yoğun geçmiyor mu?"
Baekhyun üzgünce başını salladı ve Chanyeol'un saçıyla oynamaya başladı.
"Hiç sormaya fırsatım olmadı, Micha'yla nasıl geçti?""Çok garipti. Seni zaten biliyormuş."
"Ne?!"
"Ben bir şey konuşmak istediğimi söyledim, o da direkt 'Baekhyun'u sevdiğini biliyordum' dedi."
"Ah, şaka yapıyorsun! Bizi mi görmüş?"
"Senin yanına gelmek için işi astığımda anlamış."
"Benim yanıma gelmek için işi mi astın?"
Chanyeol gülerek başını salladı.
"Evet, biraz imkansız gibi görünüyor değil mi?"Baekhyun başını eğdi ve Chanyeol'un yanağını öptü.
"Yatalım mı?"Baekhyun Chanyeol'un omzuna destek vererek onu kaldırdı ve yatağa götürdü. Birlikte uzandıklarında Chanyeol'un gözleri kapanmak üzereydi.
"İyi geceler Channie.""Hey, Baekhyun. Ne kadar zamandır bunu düşünüyordum biliyor musun?"
Baekhyun gözü kapalı konuşan Chanyeol'a bakarak güldü.
"Neyi?""Uyandığımda seni görmeyi. Tam yanımda..."
Baekhyun bu sözleri duyduğunda içtenlikle gülümsedi. Chanyeol mırıldanarak çoktan uykuya dalmıştı bile. Baekhyun elini yavaşça Chanyeol'un yanağına koydu.
"Her zaman senin yanındayım, Park Chanyeol." Ardından ince dudaklarını Chanyeol'un alnına bastırdı ve ona sıkıca sarılarak gözlerini kapattı.****
Chanyeol uyandığında gözlerini ovuşturup etrafa bakındı. Baekhyun yanındaydı ama arkası dönüktü. Chanyeol onu uyandırmayı umursamadan Baekhyun'un üzerine çıktı.
Baekhyun mırıldanarak gözlerini açtı."Günaydın Baek!"
"Channie..? Ah, çok ağırsın." Chanyeol gülerek Baekhyun'un saçıyla oynadı.
Baekhyun gülerek ona baktı, ardından panikle Chanyeol'u üzerinden iterek ayağa kalktı.
"Bir saniye, saat kaç?!""Sekiz buçuk."
"Şaka mı?! Ne?" Baekhyun hızlıca banyoya girip yüzünü yıkadı ve çantasından okul gömleğini çıkardı.
"Neden alarmım çalmadı?""Hm, çaldı ama... Ben kapatmış olabilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRO! ||CHANBAEK
Fanfiction"Kız arkadaşımı seviyorum. Sadece eğleneceğiz, tamam mı Baekhyun?"