***
Neredeyse bir ay olmuştu ve Chanyeol'un mesajları çoğu zaman cevapsız kalıyordu. Baekhyun'u kaybettiğini hissediyordu ama nedenini anlamıyordu.Baekhyun ona ayarlaması gereken önemli bir şey olduğunu ve bunun uzun sürdüğünü söylemişti. Ne yapmaya çalıştığını bilmiyordu. Bazen çok soğuk, bazen de çok sıcak davranıyordu.
Bir hafta önce eve geri gelmiş, geceyi birlikte geçirdikten sonra yine yok olmuştu.
Kime: Byun Baekhyun
Mesaj: Mesajlarıma cevap vermediğini biliyorum ama yarınki otel açılışına gelmeni isterim Baek. Seni seviyorum.Chanyeol dolan gözlerini sildi. Baekhyun neden ondan uzaklaşmıştı bilmiyordu ama o hala Baekhyun'u deli gibi seviyordu. Parmağındaki parlak yüzüğü öptü.
Belki sadece bir yanlış anlaşılma oluyordur diye düşünerek kendini avuttu.Yarınki tasarladığı otelin açılışına herkesi çağırdığına emin olarak duşa girdi ve yattı.
***
Sabah sadece özel günlerde giydiği takım elbiseyi giydi ve davetlilerden önce otele gitti. İş arkadaşlarıyla selamlaşarak kapıda beklemeye başladı.İnsanlar teker teker Chanyeol'u tebrik ederek içeri girmeye başladılar. Kapıya yaklaşan sarı saçlı kızı gördüğünde gülümsedi.
"Micha?!"
"Chan!" sıkıca sarıldıklarında Chanyeol gülümsedi.
"Geleceğini düşünmemiştim."
"Bunu asla kaçırmam!"
Yurin ve tanıdığı birkaç arkadaşı daha geldiğinde otelde yavaş bir müzik çalmaya başladılar. Herkes kokteylini yudumlarken Chanyeol, Micha ve Yurin ortadaki masada sohbet ediyorlardı.
"Lavabo ne tarafta acaba Chanyeol?"
Chanyeol, Yurin'e yolu gösterdikten sonra etrafa baktı. Baekhyun hala yoktu. Derin bir nefes alıp Micha'ya döndü.
"Nasıl gidiyor?"
"Gayet iyi. Senin?"
"Otel çok beğenildi... Yani, gayet iyi."
Micha gülerek omzuna dokundu.
"Baekhyun'la bittiğine çok üzüldüm.""Ne?"
Chanyeol'un içtiği içki boğazında kalırken Micha ona yaklaştı.
"Açıkçası, Yurin'i çağırman büyük bir başarı. Medeni bir davranış yani..""Ben... Neden bahsettiğini anlamıyorum Micha."
"Baekhyun ve Yurin diyorum. Buna rağmen çağırmışsın."
"Ne olmuş ki? Sonuçta eskide kalmadı mı?"
Micha sesli bir şekilde yutkundu ve ona baktı.
"Ne diyorsun sen?""Asıl sen ne diyorsun Micha?"
"Onlar birlikteler Chanyeol... Bilmiyorsun sanki.."
Chanyeol elindeki içki bardağını düşürdüğünde Micha korkuyla geriye gitti.
"Hey! Bu neydi?""Onlar birlikteler de ne demek?"
"Bana Baekhyun'la ayrıldığınızı Yurin söyledi. Tekrar birliktelermiş."
"Ama... Ama..." Chanyeol titreyen elinde parlayan yüzüğe baktı. Gözlerinin dolduğunu hissederken kendine gelmeye çalıştı.
"Biz... Biz ayrılmadık ki?"Otelin büyük kapısı açıldığında herkes kapıya döndü. Baekhyun lacivert bir takım elbiseyle içeriye adımını attığında Chanyeol gülümsedi. Gelmişti. Onun için gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRO! ||CHANBAEK
Fanfiction"Kız arkadaşımı seviyorum. Sadece eğleneceğiz, tamam mı Baekhyun?"