Soft Hands

19.5K 991 973
                                    


Chanyeol elinde iki tane dondurma külahıyla Micha'nın çok da büyük olmayan evinin önüne gitti. Sevgilisi kapıyı yavaşça açarken Chanyeol'u görünce gülümsedi.

"Hoşgeldin!" Micha hızlıca parmak uçlarına çıkarak Chanyeol'u öptü ve yana kayarak içeri geçmesini söyledi.

Chanyeol elindeki dondurmalardan birini ona verdi. "Çilekli dondurmayı nasıl sevdiğini anlayamıyorum."

Micha gülerek dondurmadan bir ısırık aldı. "Senin damak tadın yok." Chanyeol ceketini kenara koyarken Micha'nın arkasından güldüğünü duydu.

"Sana güzel bir haberim var!" Chanyeol soran bakışlarla onun yanına oturdu.

"Dinliyorum?"

"Yurin'i hatırlıyorsun değil mi?"

"Nasıl hatırlamayım? Ne zaman arasam onunla konuşuyorsun."

"Çifte bir randevu yapalım diyoruz." Chanyeol saçını düzelterek arkaya yaslandı.

"Sebep?"

"Biz çok yakın arkadaşız ve sizin de çok yakın olmanız gerek!"

"Ya çocuğu sevmezsem?"

Micha bir süre dudağını ısırdı. "Onu sevmediğinde düşünürüz."

Chanyeol gülerek başını salladı ve telefonuyla oynamaya başladı.

"Ne zaman gideceğiz?"

"1 saat sonra.. Ah, hazırlanmam gerekiyor!"

Chanyeol sevgilisinin olduğu yerde sıçrayıp içeri koşmasına gülerek arkaya yaslandı. Üzerindeki sade tişört ve kot pantolonla gitmek onun için sorun değildi. Her ihtimale karşı biraz daha erken gitmek için 45 dakika sonra evden çıktılar.

****
"Baek! Bunu mu giymeliyim yoksa şu sarı olanı mı?" Baekhyun okuduğu dergiden kafasını kaldırıp Yurin'e gülümsedi.

"Bu güzel oldu."

"Diğeri kötü olur mu demeye çalışıyorsun?!"

"Ah, hadi onu alalım ve gidelim Bambi. Uzatmana gerek yok." Yurin sonunda başını sallayarak tekrar deneme kabinine girdi. Baekhyun 7 aylık kız arkadaşına en başından beri Bambi diye sesleniyordu. Kocaman gözleri ve en ufak sesten bile korkması ona bu adı vermesine neden olmuştu.

Sonunda mağazadan çıkıp buluşma yerine gittiklerinde Yurin heyecanla Baekhyun'un kolunu sıktı.
"İlerideki masada oturuyorlar! Lütfen iyi anlaşın!"

"Kimseye gereksiz yere kötü davranmam, göreceğiz." Masaya doğru ilerlediklerinde Baekhyun saçını düzeltti.

****
Micha da onların geldiğini görünce Chanyeol'u dürttü ve ayağa kalktılar. Micha koşarak Yurin'e sarıldı ve yanındaki çocukla el sıkıştı. Chanyeol da yavaşça yanlarına yürüdü. Önce Yurin'le tokalaştı ve yana döndü. Çocuk Micha'dan sadece biraz uzundu. Bu yüzden onunla göz göze gelmek için biraz kafasını eğmesi gerekmişti. Ayrıca güzel bir şekilde gülümsüyordu ve alnına dökülen saçları oldukça bakımlı görünüyordu. Chanyeol da gülümseyerek elini uzattı.

"Memnun oldum. Chanyeol ben. Ve sen de..?" Çocuğun yüzündeki gülümseme büyürken o da uzattığı elini sıktı.

"Baekhyun. Ben de memnun oldum." Chanyeol eline dokunduğunda şaşkınlıkla kaşını kaldırdı. Elleri bir erkeğin eline göre fazla yumuşak ve narin görünüyordu. Elini olması gerekenden uzun bir süre sıktığını fark edince hafifçe kızararak elini çekti ve yana baktı. Micha ona garip bir şekilde bakıyordu.

BRO! ||CHANBAEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin