Když přišla máma tak jsem chtěla klasicky odejít do svého pokoje, ale vyrušil mě její hlas. "Annie mi říkala, že Harry s tou kapelou teď bude mít volno a že přijedou" usmála se a já vytřeštila oči. "Co- cože? A kdy?" řekla jsem nevěřícně "Zítra" vydechla a já přikývla. Opravdu jsem nevěděla co si o tom mám myslet. "Dobře tak díky" řekla jsem s falešným úsměvem a šla jsem do mého pokoje a padla jsem do postele, a nahrnuly se mi slzy do očí. ,,Co mám asi tak zítra dělat pokud ho potkám?" problesklo mi hlavou. Ksakru proč se vždy tak musí komplikovat? Asi po hodině jsem se šla vykoupat a šla spát protože zítra bohužel musím do školy a s tím nic nenadělám.
Druhý den
Vstala jsem z postele a jelikož je dneska teplo tak jsem si vzala džínový kraťasi a uplé černé tílko. Vlasy jsem si jenom učesala a vzala jsem si kabelku do které jsem si dala základní věci protože dnes se neučíme protože budeme připravovat školu na nějakou akci či co to je. Seběhla jsem schody obula si černé vansky a běžela na bus. Na zastávce jsem byla ještě dříve než sem autobus dorazil což je příjemná změna. Když sem dorazil tak jsem nastoupila a jela do školy kde jsme připravovaly školu a tak takže a jednoduše žádné učení což je hlavní.Po několika nekonečných hodinách jsem šla ze školy na autobus společně s pár holkami které někam jedou a raději nevím kam. Celou dobu se bavily o oblečení což mě nijak extra nebavilo protože se v tom nevyžívám. Posadila jsem se do autobusu a vystoupila jako vždy na stejné zastávce. Šla jsem ulicí k mému baráku a před domem Harryho jsem si všimla černého Range Roveru které pokud vím patří jemu takže už tu bude společně s ostatními kluky. V rychlosti jsem šla do mého domova a přiběhl za mnou můj pes což je pokrok lidstva se moc nestává že by přiběhl. " Mami já vezmu Maxe a Naty na procházku ať si můžeš odpočinout" usmála jsem se "to budeš zlatá" řekla a já přikývla a vzala ty dva ven aby se vylítaly a vyblbly. " koupíš mi zmrzlinku?" Zaprosila Naty u jednoho stánku vytáhla jsem peněženku a koupila jsem jí kormouta. " díky" vypískla a začala jí lízat. Šli jsme do lesa kde jsme se hezky prošli a poté jsme šli nazpátek. Naty si tu procházku s Maxem dost užívala a šlo to na nich vidět. Najednou kolem mě projel ten Range Rover a já viděla Harryho jeho pohled když mě viděl a to všechno na mě dopadlo a já se rozutekla směr domov ještě že mi Naty stačila a Max taky. Doma jsem spadla do své postele a začala brečet přeci jen byl to šok ho vidět a ještě k tomu po tak dlouhé době...
"Pojď na večeři" krikla na mě máma v rychlosti jsem si umyla obličej a zamířila dolů. Snědla jsem omáčku s bramborami a šla na zahradu. Lehla jsem si do trávy a jen tak jsem tam ležela a najednou jsem uslyšela hlasy. " Nialle ty nejsi normální vždyť jsi snědl pizzu a půl ale ještě máš hlad" řekl Harryho chraplák "Harrolde už by jsi mohl pochopit po těch letech že jsem hladový" zasmál se. " Ni ale to nejde pochopit když toho sníš tolik a furt nemáš dost" zasmál se Harry. " já za to nemůžu třeba na mě budou tvoji sousedi hodnější a dají tak hodnému člověku jídlo" řekl a já se ušklíbla. " opovaž se ty ire jeden" zasmál se zas jiný. Vstala jsem z trávy a šla jsem domů. Došla jsem do mého pokoje a sedla si k oknu a dívala se na Harryho bože teď se chovám jak nějaká holka co je do něj zamilovaná ale tak co se dá dělat dlouho jsem ho neviděla....
ČTEŠ
Sousedka/ One Direction
FanfictionJessica měla souseda ještě než se stal slavným přesněji Harryho Stylese. Byli nejlepší kamarádi, a on jí neřekl že jde do x faktoru a ani poté co si s kluky založil skupinu. Co se stane když Harry přijede a po několika letech se uvidí?