18 kapitola

1.1K 63 6
                                    

Pohled Harryho:

Ráno jsem ke m pozval kluky, a svěřil jsem se jim se cítím a m city k Jess, a oni mi v klidu řekli že jí očividěně dost miluji. To ovšem bylo dobré, ale i nebylo. Po hodině kdy jsme vše stihli probrat tak odešli, a nechaly mě tu s mémy myšlenkami samotného. Samozřejmě sám jsem nebyl , jelikož nahoře v ložnici spala Jess ale jinak jsem byl sám . Nevěděl jsem co dělat nejraději bych šel nahoru do její ložnice , a lehl si k ní do postele a pozoroval jí jak poklidně spí. Ale samozřejmě nic takového jsem nemohl udělat, ale rozhodl jsem se , že jí to dnes řeknu chci aby věděla pravdu a bude to i pro mě lepší . Přeci jen alespoň budu vědět co ona cítí ke mě a tak , ale doufám že mě také miluje , ale dost silně o tom pochybuju bohužel . Šel jsem do kuchyně, a začal vařit oběd ano já Harry Styles vařím což není moc běžné. Dodělal jsem oběd , a přišla Jess což jsem dost silně uvítal . Zářivě jsem se na ní usmál , a oba jsme se pozdravily . Samozřejmě jsem jí ihned dal talíř jídla a ona mi poděkovala , a nádherně se usmála. Nejraději bych jí políbil a byl s ní každou sekundu mého života, ale vím že jí vše nejdříve musím říct a podle toho uvidím . Začaly jsme jíst a já vymýšlel způsob jak jí vyznám lásku . " Ehm , Jess nechceš se jít projít až dojíme ?" Zeptal jsem se s nadějí "Jo proč ne " řekla s úsměvem a uklidila talíř "Jen se dojdu převlíct " dodala a šla pryč. Nejraději bych jí řekl , že speciálně jí by to slušelo i v pytli od brambor takže by se ani nemusela převlékat ale raději jsem jen přikývl a též uklidil talíř. Poté jsem se šel obout, a čekal jsem na Jess která přišla po krátké chvilce. V rychlosti si obula černé tenisky, a šli jsme se projít. Štvalo mě jak na ní koukají všichni kluci co jsme potkaly, ale potěšilo mě, že je ignorovala. Došli jsme do parku a já jsem nám koupil zmrzlinu. Byla děsně roztomilá jak se usmívala a vyprávěla mi nějaký příběh u čehož ještě lízala zmrzlinu. Moc jsem neposlouchal to o čem mluví jelikož jsem se věnoval jen jejímu obličeji a jak moc jí miluji. " Harry děje se něco ?" Zeptala se mě " ne , nic se neděje " usmál jsem se a mávl nad tím rukou . " Dobře no " řekla s úsměvem, a pokračovala ve vyprávění. Opět jsem jí neposlouchal, ale vnímal jsem jen její dokonalý hlas a prohlížel si zaujatě její dokonalý obličej. Měl jsem chuť jí vše říci a doufat , že mě také miluje ale neměl jsem tolik odvahy na to se jí s tímhle tématem svěřit. Každou sekundu jsem si dodával odvahu jí vše říci , ale vždy když jsem na ní pohlédl jsem to zamítl. Sedli jsme si na měkkou trávu a já jí pozoroval. " Harry přijde mi, že se něco děje " řekla po chvilce co jsme si hleděli do očí . " No.." chtěl jsem začít ale byl jsem dost nervózní což se mi moc často nestává. Dokážu zpívat před tisíci fanynkami, mluvit před lidmi a tak , ale vyznat lásku je těžší než jsem si kdy myslel . "No chtěl jsem ti říct že.."
Ahoj tak tady je další kapitola snad se líbí 😊. Jinak pokračování bude příště ❤️ myslíte si , že Harry Jessice vyzná lásku a nebo ne ? 😏❤️

Sousedka/ One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat