Pohled Jessici:
Když odešel tak se mi ulevilo, ale zároveň jsem byla smutná že odešel. Ano jsem dost divný člověk, ale co se dá dělat. Když odjel kdysi tak jsem byla dost na dně, a a jak psychicky tak fyzicky. Dokonce jsem si jeden čas s oblibou ubližovala, a říkala si že je to lepší,ale naštěstí jsem toho nechala dříve než se mi něco mohlo stát...
Pohled Harryho:
Nechápu jí chová se jinak skoro naposled mi přišla v pohodě a nakonec bum a zas ta chladná maska, kterou jako by nechtěla sundat a chtěla se za ní schovávat do konce života. Očividně se muselo něco stát a to díky mně jinak opravdu nevím. Zamířil jsem domů a šel do pokoje za kluky kteří zas dělaly naprostý kraviny jako vždy.
/Druhý den/
Pohled JessiciPo škole jsem jela s Miou ke mně. Je to super kámoška, ale nejela se mnou kvůli návštěvě ale kvůli referátu který budeme dělat spolu na dějepis. Vystoupily jsme z autobusu, a šli jsme k mému baráku. "Ahoj zašklebil se Harry který byl opřený o mou branku. Chudák Mia z něj měla málem zástavu srdce když je jeho a ostatních kluků fanynka jak něco. "Co potřebuješ?" prskla jsem a začala odemykat branku a Mia chudák koukala na mě pohledem odkud ho znáš. "Nic jen mě zajímá co jsem ti udělal" usmál se "Už jsme o tom mluvily" povzdechla jsem si, a zatáhla jsem Miu na tento pozemek aby nestála před brankou s ním. "Prosím tě vždyť jsme spolu prakticky nemluvily" povzdechl si a rukou si prohrábl vlasy. "Tak si to uvědom a třeba si to uvědomíš" křikla jsem a odtáhla Miu ke mně domů. "Odkud znáš Harryho Stylese?" řekla překvapeně. "Bydlí hned vedle spíš bydlel a jsme no asi byli jsme nejlepší kamarádi než odjel do x faktoru" vysvětlila jsem v klidu. "To si děláš srandu že jo?" vypískla nadšeně "Ne nedělám" odpověděla jsem a zavedla jí do mého pokoje. "Ty vado tak tohle bych nikdy nečekala" řekla "Hlavně nikomu neříkej že ho znám" varovala jsem jí a ona přikývla. Podívala se z okna "Oni jsou tu i ostatní kluci?" řekla s otevřenou pusou do O. "Jo" řekla jsem jednoduše. "Jestli chceš tak si můžeme vzít potřebný věci a jít ven kde na ně uvidíš a budeš s nimi dýchat stejný vzduch" zasmála jsem se a ona souhlasila. Což jsem pochopitelně mohla čekat že jo. "Oni jsou dokonalý" povzdechla si a já dala oči v sloup. "Já mám hlad" řekl smutně Niall "Tak si pro něco dojdi" řekl pobaveně Harry a já zatím rozložila knihy: "Ahoj nemáte nějaké jídlo pro chudáka jako jsem já?" usmál se směrem na nás a myslel si jak mu skočím kolem krku a přinesu mu snad vše co si bude přát ne? Tak to má blbý. "Řekni si Stylesovi" křikla jsem a začala podtrhávat důležité informace. "Najednou jsem Styles jo?" ušklíbl se "Víš je to možná překvapení pro tvou osobu, ale už od narození" křikla jsem a ty kluci se rozesmály. "Nepovídej" řekl překvapeně "No povídám" zasmála jsem se "Odkud se vy dva znáte?" zasmál se pobaveně Louis "Víš možná je to divný, ale jsme sousedi" ušklíbla jsem se. "Ajo a jak dlouho se oficiálně znáte?". Harry ani nad tím nepřemýšlel a vyhrkl "Od té doby co se narodila" řekl s úsměvem. "Tak to jo" zasmál se "Plus jsme nejlepší kamarádi" usmál se a já mu chtěla říct že nejlepší kámoš by se nezachoval jako on, ale raději jsem to ignorovala a začala dělat na tom referátu. "Co děláte?" zeptal se zas Niall " referát" křikla jsem "a na co?" zasmál se. "Na dějepis a na to, aby jsme měli dobrý známky" řekla jsem a on přikývl.
Po dvou hodinách jsme dodělaly ten referát a oni na nás věčně hučeli takže jsem dost litovla že jsme šli na tu zahradu, ale co se už dá dělat že jo. "Doprovodím tě na zastávku" usmála jsem se když jsme dali všechny věci ke mně do pokoje. "To by jsi byla zlatá" řekla s úsměvem "Jistě jen sebou vezmu ségru a Maxe aby se vyblbly" usmála jsem se. Ona přikývla a naše tlupa vyrazila. Během chvilky jsme dorazily na zastávku kde jel Mie ihned autobus takže jsme alespoň nemuseli čekat. Po cestě mi slíbila že nic neřekne z dneška jen to že jsme dělaly referát a konec v tom je Mia skvělá nic nevykecá když to tomu člověku slíbí. "Nati ne nedostaneš plyšáka doma jich máš víc než dost" usmála jsem se na Nati která mi ukazovala plyšáka, kterého nutně potřebuje. "Co tu děláte?" zeptal se Styles. "Koukáme se" řekla jsem a vzala jí do náruče zavolala jsem na Maxe a chtěla jít. "Jess zajímá mě co jsem ti udělal že jsi se ke mně tak změnila" řekl smutně. "Co by jsi mohl udělat? Nevím zamysli se" řekla jsem a odešla pryč.
ČTEŠ
Sousedka/ One Direction
FanfictionJessica měla souseda ještě než se stal slavným přesněji Harryho Stylese. Byli nejlepší kamarádi, a on jí neřekl že jde do x faktoru a ani poté co si s kluky založil skupinu. Co se stane když Harry přijede a po několika letech se uvidí?