S Harrym jsme vystoupily z auta a s košíkem plným jídla jsem šli na naše tajné místo. Sedli jsme si na trávník a rozprostřeli kolem sebe jídlo a pití. "Pamatuješ jak jsme tu byli naposled?" zeptal se mě s úsměvem a já přikývla . "Jo bylo to těsně než jsi odjel do X- Faktoru" usmála jsem se a napila se nějakého pití. "Jo přesně " usmál se a začali jsme si povídat různé historky který jsme kdysi prožívaly a že jich nebylo málo.
Asi po dvou hodinách které uběhly dost rychle jsme se rozhodly jet pryč přeci jen už začínala být tma. Sbalily jsme věci a šli k Harrymu autu do kterého jsme daly věci a sedli si do auta. Harry vyjel a pobrukoval si nějakou písničku. "Tys dal na instagram tu fotku" vypískla jsem když jsem najela na jeho profil "Jo je skvělá" zasmál se "To je teda hezký "řekla jsem ironie a on se uculil. "Harry jak dlouho spolu chodíme že jsem o tom ani nevěděla?" ušklíbla jsem se pobaveně nad komentáři. "Já to taky nevěděl takže můžeš být v klidu " zasmál se "To je smutný že tvoje fanynky to vědí a my dva ne" poznamenala jsem. "Jo to máš pravdu no ale co se dá hold dělat" usmál se. "No asi nic no" zasmála jsem se a na oplátku jsem přidala selfie mě a Harryho která byla vyfocena aktuálně takže Harry řídil a já se nevině usmívala. "Ty jsi potvora" zasmál se nad tou fotkou a hned jí okomentoval a u toho řídil je to prostě cvok a hazarduje s našimi životy což je mu očividně ukradený. "Média řeší náš vztah" zasmála jsem se nad článkem a on se ušklíbl "a víš co je nejvtipnější? Nevěděla jsem že spolu čekáme dítě" zasmála jsem se nad textem v článku. " Tak jsme na tom oficiálně dost blbě " řekl na rovinu. "Jo přesně tak no ani jsem nevěděla totiž že jsem se s tebou vyspala" ušklíbla jsem se. "No to já taky ne" usmál se pobaveně a zastavil před jeho barákem. "Tak dobře díky za piknik ahoj" usmála jsem se a odešla pryč. Doma jsem se převlíkla a dívala se na film který mi neustále přerušoval Harry psaním na facebooku takže jsem to nakonec vzdala a vypnula notebook. Jelikož jsem byla unavená tak jsem šla rovnou spát.
/druhý den/
Vstala jsem z postele v kraťáskách a upnutém tílku jsem šla dolů kde mě málem ranila mrtvice když se na mém gauči rozvaloval Harry a Nati si pod ním hrála s panenkami. "Ahoj co tu děláš?" zeptala jsem se rozespale. "Ahoj tvoje mamka je s mojí někde na nákupech a já se nabídl že zatím než se probudíš pohlídám Nati" usmál se a já přikývla a šla se najíst. S jídlem na talíři jsem šla do obýváku "A kam si mám asi tak sednout já?" zeptala jsem se ho protože se tady Harry totálně rozvaloval. "Nevím" řekl a culil se a i když to nečekal tak jsem se mu sedla do klína v klidu jedla a u toho koukala na film v televizi.
Ahoj tak tady je další kapitola snad se líbí jinak Veselé Vánoce <3
ČTEŠ
Sousedka/ One Direction
FanfictionJessica měla souseda ještě než se stal slavným přesněji Harryho Stylese. Byli nejlepší kamarádi, a on jí neřekl že jde do x faktoru a ani poté co si s kluky založil skupinu. Co se stane když Harry přijede a po několika letech se uvidí?