Uběhlo už několik dní, a s Harrym oba žijeme což je překvapující když jsme málem díky jeho osobě vyhořeli když nám dělal snídani. Jinak jsem měla od něho a kluků prohlídku Londýna plus kluci museli být zamaskovaný aby je nikdo nepoznal ,protože pak by nás spíše je všichni zastavovaly což by jsme si Londýn neprošli snad ani do důchodu. "Co zajít večer co klubu?" navrhl Harry když jsme sledovaly nějaký film " Dobře souhlasím " usmála jsem se a šla nahoru protože už se dost hodně blížil večer. Nejdřív jsem šla do koupelny, kde jsem ze sebe všechno oblečení jednoduše shodila a nahá jsem zalezla do sprchového koutu. Zapnula jsem sprchu, a začali na mě padat teplé kapky vody. Celá jsem se pod sprchou uvolnila, a užívala si ten skvělý pocit a vypustila naprosto vše z hlavy. Po nějaké době jsem vylezla, celá jsem se osušila pomocí ručníku, a jelikož jsem měla mokré vlasy, tak jsem si je jednoduše vyfénovala a zabalená v ručníku jsem šla do pokoje. Vzala jsem si na sebe spodní prádlo a na to klasické šaty vekterých jsem se cítila skvěle. K tomu jsem s vybrala menší podpatky a ještě jsem se v koupelně nalíčila ale opravdu jen jemně, protože se mi nejvíce líbí přírodní líčení. Vlasy jsem si jen učesala a nic s nimi nedělala. Jelikož už jsem byla hotová, tak jsem šla dolů kde na mě čekal Harry. " připravená ?" Zeptal se projistotu dříve než jsme vyšli. " já vždy " zasmála jsem se a vyšla ven a sedla si do taxíku , protože je oboum jasné že budem asi určitě opilý až by jsme se vraceli a Harry by tam zbytečně nechával auto a musel se druhý den pro něj vrátit. Harry usedl vedle mě a vyjeli jsme.
Po několika hodinách kdy už jsem byla opravdu dost unavená a opilá jsem se rozhodla , že je čas jet domů. Našla jsem Harryho jak se líbá s nějakou holkou tak jsem mu jen řekla že už pojedu a on jen přikývl a pokračoval v dosavadní činnosti. Takže jsem vyšla z klubu a sedla si do volného taxi a nadiktovala poměrně hezkému a mladému taxikáři adresu. Měla jsem co dělat abych neusnula přeci jen alkohol dělá divy .Přibližně po půl hodině taxi zaparkoval před vilou takže jsem zaplatila a šla dovnitř. Na chodbě jsem se vyzula z bot díky nimž mě bolí nohy a šla nahoru do ložnice kde spím já. Svlékla jsem se do spodního prádla a přes sebe přetáhla dlouhé tričko do půlky stehen a šla spát.
Mé klidné a dost příjemné spaní vyrušil Harry s nějakou holkou kteří si to rozdávaly ve vedlejším pokoji, a já byla oběť která to musela přežít , jelikož nic jiného mi nezbývalo. Přes hlavu jsem si dala polštář díky němuž jsem to jejich vzdychání slyšela méně ale stejně jsem to slyšela. A po nějaké té době jsem konečně usnula za což jsem byla ráda.
/Druhý den /
Vstala jsem ze své postele a převlékla jsem se plus šla dolů kde překvapivě nikdo nebyl. Tudíž jsem si udělala snídani a nasnídala se a pak jsem šla přes chodbu a potkala tu holku se kterou si to Harry rozdával , ona po mě hodila arogantní úsměv tak jsem raději dala oči v sloup. Ona si vzala svoje věci a odešla takže jsem byla ušetřená další části kdy by si to rozdávaly . Sedla jsem si v obýváku na sedačku a dívala se na nějaký film.
Ahoj další kapitola snad se líbí ❤😊
ČTEŠ
Sousedka/ One Direction
FanfictionJessica měla souseda ještě než se stal slavným přesněji Harryho Stylese. Byli nejlepší kamarádi, a on jí neřekl že jde do x faktoru a ani poté co si s kluky založil skupinu. Co se stane když Harry přijede a po několika letech se uvidí?