Liam:
Tak už Jess chápu, konečně vím proč se tak chová k Harrymu a upřímně se jí nedivím. Na jejím místě bych ho totálně ignoroval, ale jde vidět že ho má ráda nemyslím jako lásku ale jako nejlepšího kámoše. Zkusím to nějak Harrymu naznačit a on by to mohl pochopit teda snad doufám v to.
Jess:
Došla jsem domů, a Harry už tu naštěstí nebyl. Lehla jsem si do postele a přemýšlela jsem jestli bylo dobré Liamovi říci tu pravdu nebo ne. Ale stejně po těch letech jsem se konečně někomu mohla upřímně svěřit s něčím co mě sžíralo celé roky takže to bylo fajn.
Harry:
Když Jess utekla pryč tak jsem počkal s Nati na její mamku přeci jen jsem tady tu malou nemohl nechat samotnou že jo. Po pár minutách přišla Lily což je jejich mamka. "Ahoj Harry co tu děláš?" usmála se na mě "Ahoj jen jsem pohlídal na chvilku Nati" odpověděl jsem v klidu. " A kde je Jessica?" zeptala se a začala se rozhlížet. "Něco si v rychlosti musela vyřídit" zalhal jsem "Dobře tak děkuji za pohlídání" usmála se "To nestojí za řeč jinak mamka se ptá jestli k nám nechceš na kafe" vzpomněl jsem si. "Dobře tak jí řekni že vyndám nákup a přijdu" usmála se a já přikývl a odešel. Šel jsem přes zahradu a k nám na zahradu šel brankou ještě že tu je jinak bych to musel totálně celé obcházet. "No nekecej že jsi už přišel" rýpl si Niall "Nekecám" ušklíbl jsem se a sedl si k nim do trávy. "Kde je vlastně Liam?" usmál jsem se "nevím někam zmizel" vysvětlil Louis. "Tak jo co se vyfotit a dát fanouškům najevo, že žijeme?" zasmál se Niall "Dobrý nápad" usmál se Loui. Začaly jsme se fotit a najednou přišel Liam tak jsme ho vtáhly do našeho focení a nakonec jsme každý přidal nějakou fotku na kterých vypadáme jak idioti ale to byl očividně účel. Fanoušci nám ihned začaly psát komentáře kde jsme že nám to sluší a podobně. Je to od nich milý, že jsou až tak pozorný. "už jsi zjistil proč je na tebe Jess naštvaná?" nadhodil téma Liam. "Ne nevím vůbec co jsem udělal" přiznal jsem s lehkým povzdechnutím "Tak se sakra zamysli" křikl "Proč mi přijde že víš více než já?" zeptal jsem se ho. "Víme toho stejně" řekl s pokrčenými rameny. "Fajn" řekl jsem jenom raději protože jsem to nechtěl řešit. "Kluci? Já mám hlad" řekl Niall "Tak si vezmi něco z ledničky" zasmál jsem se a ten cvok se hladově rozeběhl do baráku kvůli jídlu.
Jessica:
"Jdu k Annie na kafe pohlídej prosím tě Nati a dej jí něco k jídlu" řekla mamka a odešla. Neochotně jsem vstala z postele, a šla dolů kde si Nati hrála s panenkami. Došla jsem do kuchyně a začala připravovat jídlo což byli špagety se sýrem. "Pojď se najíst" křikla jsem z kuchyně a Nati talíř jsem dala na stůl a sama jsem začala jíst. Musím uznat, že to nebylo tak špatné a Nati to snědla to je hlavní když jsem vařila kvůli ní. Uklidila jsem talíře a šla do obýváku k Nati aby tam nebyla samotná. Pustila jsem si televizi, a zapnula tam Nati nějaké pohádky na které jsem společně s ní koukala prostě jsem sestra za všechny prachy. Bylo roztomilé jak všechno komentovala, ale nijak mi to nevadilo. Na zahradě jsem slyšela smích a je mi jasné kdo se tam směje ještě abych to nevěděla. "Já půjdu za strejdou Harrym" usmála se Nati, ale já jí chytila za ručičku "Zlatíčko nemůžeš za ním pořád chodit" usmála jsem se. "A proč ne?" zeptala se nechápavě "Protože on je tu opět po dlouhé době na návštěvě a měl by se věnovat návštěvě " zalhala jsem jí trochu. "Já budu hodná" usmála se "To ti věřím, ale ne" zasmála jsem se a ona přikývla na souhlas a sedla si ke mě na sedačku. " Co budeme dělat?" zeptala se "Hm co se třeba ještě na něco podívat nebo si můžeš hrát" usmála jsem se na ní. Ona přikývla a začala si hrát s panenkami u sedačky. Záviděla jsem jí, že nemá žádné starosti, ale to k dětství hold patří no taky jsem to tak měla. "Hale je v televizi" usmála se Nati, a ručičkou ukázala na videoklip od nich. Usmála jsem se a ona si to doslova užívala "Proč je strejda v reklamě?" zeptala se zvědavě. "Protože je slavný zpěvák" pokrčila jsem rameny "opravdu? To je skvělé" usmála se a dál si hrála s panenkami.
Po delší době nová kapitola snad se líbí :)
ČTEŠ
Sousedka/ One Direction
FanfictionJessica měla souseda ještě než se stal slavným přesněji Harryho Stylese. Byli nejlepší kamarádi, a on jí neřekl že jde do x faktoru a ani poté co si s kluky založil skupinu. Co se stane když Harry přijede a po několika letech se uvidí?