13 kapitola

1.3K 66 2
                                    

Harry:

Dnes je den, kdy jedu s Jess domů . Kluci jeli včera prý aby nám udělaly místo za což bych je snad zabil, protože si hned myslí že si to budeme chtít rozdat nebo něco takového. Je ale zas na jednu stranu, že alespoň budeme mít prostor na sezení a možná i více, ale to je jedno. Nejvíce se bojím reakce na to, až začnou o ní psát média hnusný věci  a fanynky asi to samé jak je dost často u nich zvykem . Je mi jasné, že to píšou protože se bojí že jsou ohrožené ale není to tak i kdybych chodil kdo ví  s kým tak vždycky budu mít rád své fanynky a nezměním se celkově jen kvůli holce. Ano k lepšímu bych se klidně změnil ale k horšímu ne, a rozhodně bych se neodmítl s nimi vyfotit a tak samozřejmě je jasné, že se s nimi nemůžu bavit kdo ví jakou dobu ale snažím se což bohužel kolikrát nikdo nevidí a ignorují ten fakt. 

Jessica:

Dobalila jsem si kufr, a šla s ním dolů kde jsem se rozloučila s Nati která byla smutná že odjíždím takže jsem jí slíbila že se brzy vrátím ještě jsem se rozloučila s mamkou která měla slzy na krajíčku, a šla jsem ven kde už  na mě trpělivě čekal Harry. "Ahoj " usmála jsem se na něj a on mi pozdrav opětoval a můj kufr  dal do kufru auta. Sedla jsem si na místo spolujezdce a chvilku po mě si Harry na místo řidiče. "Tak a jedem do Londýna " zasmál se "Jo přesně no " usmála jsem se a pak jsme si povídaly a on si sem tam prostě musel rýpnout jinak by to nebyl Harry no. Takže jsme se po celou dobu jízdy dost bavily hlavně Harry podle toho jak jsem ho poslouchala. Asi po cca hodině a půl jsme dorazily před ohromnou vilou. "Tady bydlíte vy čtyři ?" řekla jsem překvapeně "Ne, tady bydlím já jen jsem tě nechtěl hned brát do vily  kde jsem většinou s kluky přeci jen je tam bordel opět navíc teď tam stejně nikdo není" vysvětlil a vystoupil z auta. Já jsem taky teda vystoupila, a chtěla si vzít kufr což mi Harry za žádnou cenu nechtěl dovolit takže jsem si připadala dost nepotřebně, ale na hlas jsem to pochopitelně neřekla . "Tak vítej u mě " usmál se a nechal mě jít první dovnitř. "Tak jo jsem sotva na chodbě a vypadá to tu skvěle " poznamenala jsem a zula si boty . "To jsem rád jinak nejdřív tě zavedu do tvého pokoje pak ti to tady nějak ukážu  a poté by jsme měli jít nakoupit protože tu nic nebude a jestli by jsme něco našli tak bych se toho upřímně bál " zasmál se a zavedl mě do pokoje který byl hned vedle jeho. Vevnitř to bylo fakt dokonalý, ale sotva jsem vešla dovnitř mi začala prohlídka vily. Nakonec jsme opět skončily v garáži protože tak trochu tu fakt nic není k jídlu. "Tak kam pojedem ?" zeptal se Harry zamyšleně. "No mě je to v podstatě jedno protože to tu na rozdíl od tebe neznám " zasmála jsem se . "Pravda no" zasmál se a vyjel pryč. 

Ahoj tak snad se kapitola líbila :)))

Sousedka/ One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat