"Počkej ty jsi fakt těhotná ? Bože můj to je skvělý " vypískl jsem dost nahlas a hned jí objal. Byl jsem šťastný. Možná když bych jí neznal déle než jí znám tedy prakticky celý život , tak bych se bál budoucnosti ale s ní se na budoucnost těším. "Ano jsem " zasmála se nad mou reakcí. "Je to skvělý a těším se , až spolu budeme vychovávat mimčo" říkal jsem zasněně. "To já také jen je tu jedna překážka neboli Modest už teď nechtějí , abych s tebou byla natož až zjistí , že spolu čekáme dítě " poznamenala , a já si to uvědomil bohužel měla pravdu. "Pokusím se to nějak zařídit aby jme mohly být spolu a mohly spolu vychovávat miminko ano ?" Usmál jsem se a ona přikývla. "Tak jo a snad to vyjde " usmála se, a spojila naše rty. Miluji ten pocit , když jí mám u sebe a ještě když jsme si až tak blízko. Nidky jsem nevěděl , že bych byl schopný holku milovat až tolik , ale stalo se a já jsem za to rád. "Jdu zavolat Modestu a nějak to vyřeším " usmál jsem se, a šel s mobilem v ruce na zahradu. Posadil jsem se na lavičku a vytočil číslo na tu ženu, která chce abych chodil s Taylor. "Copak potřebuješ ?" Zeptala se otráveným hlasem když mi to zvedla. "Chci být s Jessicou a ne Taylor " řekl jsem v naprosrém klidu. "Já bych chtěla takových věcí, že se ti o tom ani nezdálo " poznamenala. "Notak s Taylor bych stejně podle smlouvy byl tak měsíc dva a pak by byl dramatický konec " řekl jsem a věděl jsem , že mám pravdu. "To je možná pravda, ale Harry řeknu ti jednu věc . Jakmile budeš s Taylor, tak se o vás všude psát , ale jakmile budeš s Jessicou tak pravděpodobně ne. Takže si uvědom kdo je pro nás a tvou kariéru důležitější" řekla arogantně. "Jo a myslíš si, že se o ní nebude psát když s ní čekám miminko ? Časem to bude všude " ušklíbl jsem se. "Cože vy spolu čekáte dítě ?" Řekl překvapeně "ano " řekl jsem pyšně jako budoucí otec. "Co když tvoje prostě není, a je někoho jiného ?" Zkusila to "ne, je moje " řekl jsem v klidu. "Takže uděláme dohodu když dneska prohlásíte , že jste pár, tak za dva až tři měsíce oznámíte těhotenství, celkově budete často chodit na různé akce , večeře a hlavně budete často na veřejnosti tak spolu budete moci být " řekla po chvíli ticha. Přikývl jsem na souhlas , ale následně si uvědomil , že mě nemohla vidět. "Dobře " řekl jsem jelikož jsem mohl být rád i za tohle co budeme muset podstoupit. "Tak jo takže nezapomeň vše dnes ohlásit " řekla a vypnula hovor. Nasadil jsem úsměv, a šel domů. "Tak co?" Zeptala se Jess "můžeme být spolu jen to musíme dnes oznámit , chodit na akce a tak " usmál jsem se a ona přikývla. "Dobře to asi není tak težké " zasmála se "není a navíc spolu to zvládneme " usmál jsem se a dal jí pusu a sedl si na gauč a stáhl jí k sobě. Dal jsem její rty na její a vyfotil nás jelikož jsme nějakou fotku takovouhle fotku potřebovaly. Ta fotka byla naprosto dokonalá takže jsem jí přidal na sociální sítě a náš osud byl zpečetěn.
ČTEŠ
Sousedka/ One Direction
FanfictionJessica měla souseda ještě než se stal slavným přesněji Harryho Stylese. Byli nejlepší kamarádi, a on jí neřekl že jde do x faktoru a ani poté co si s kluky založil skupinu. Co se stane když Harry přijede a po několika letech se uvidí?