17 kapitola

1.1K 61 2
                                    

Harry:

S Jess jsem šel do klubu,a celkem dost mi vadilo že se kolem ní motá tolik kluků. Kopl jsem do sebe dalšího panáka, a doufal že pomůže zahnat to všechno a že mi bude zas jedno s kým se baví, ale prostě budu rád že se baví se mnou. Ani druhý, třetí panák mi nepomohl a vždy jsem od sebe odehnal ty děvky, které mě chtěly jen na jedno což je u mě dost velký nezvyk. Poslední dobou jsem jiný, a dost žárlím na ty kluky na které se podívá ona a nebo oni na ní, ale ne nejsem do ní zamilovaný prostě nemůžu. Díval jsem se jejím směrem a ona očividně cítila můj pohled, takže  se na mě obrátila a z boxu ve kterém seděla  s těmi kluky šla ke mě, a sedla si na barovou židli vedle mě. "Uvolni se" usmála se a mrkla na mě,  a já měl co dělat abych jí nezačal líbat jak byla dokonalá. Takže jde vidět, že už na mě působí to všechno co jsem vypil jinak jsem slušně v háji přeci jen zamilovat se do nejlepší kamarádky by asi nebylo moc dobré jelikož o ní  nechci přijít. "Já jsem " usmál jsem se falešně "To jde vidět, a jestli si myslíš že na ten falešný úsměv ti skočím tak to jsi na tom dost blbě " zasmála se, a vytáhla mě na parket kde začal hrát ploužák. Chytily jsme se  a začali jsme tancovat do rytmu, a celou dobu jsme se sobě dívaly do očí a já jsem se v těch jejích dokonalých očích doslova utápěl. Zkoumal jsem celí její obličej, a zastavil se u jejích rtů, které byli nádherné, a měl jsem chuť je ochutnat, ale musel jsem se ovládat nemohu si dovolit pokazit naše přátelství které trvá už takových let. Po chvilce si položila svojí hlavu na mojí hruď, a viděl jsem jak má zavřené oči a usmívá se. Dál jsme tančily, a já si užíval její přítomnosti. Po několika minutách které pro mě byli zcela dokonalé přestala znít dosavadní melodie,  a nahradila jí nějaká rychlá písnička, a Jess se ode mě odtrhla spíše jí pozval na drink nějaký kluk a já jí nechal jít. Ještě než odešla jsem jí řekl že pojedu do vily, a ať přijede kdy chce když má klíč, a ona pouze přikývla a odešla s ním. Co on má a já ne ? Proč šla s ním? Tyto otázky mi zněly celou dobu hlavou když jsem jel domů.

Pohled Jess:

Nikdy jsem nezažila, že by byl o mě takový zájem z mužské stránky proto jsem si to užívala. Pak když jsem viděla Harryho jak je sám u baru a popíjí jednoho panáka za druhým, tak jsem se klukům se kterými jsem seděla v boxu omluvila a šla za ním, a ve finále jsem ho odtáhla na parket kde jsme tančily na melodii ploužáku. Nějakou chvilku jsme se dívaly sobě do očí, a pak jsem položila svou hlavu na jeho hruď a zavřela oči. Byl to skvělý pocit, a pak jsem s ním chtěla ještě tančit, ale pozval mě nějaký kluk na drink, a než jsem vůbec stihla odpovědět jestli jo nebo ne tak se Harry omluvil s tím, že pojede domů, a odešel. Takže jsem s tím klukem tedy šla k baru, a začali jsme pít a u toho jsme si povídaly. Asi tak po hodině jsem se s ním rozloučila a jela do Harryho vily . 

Ahoj snad se vám líbí tato kapitola<3 A jak na vás působí Harry který si nechce přiznat že by mohl být zamilovaný? :)

Sousedka/ One DirectionKde žijí příběhy. Začni objevovat