Pohled Jessicy:
Pomohla jsem Harrymu se zabalit si jeho kufr, jelikož on sám by se nezabalil jelikož se nemohl uvědomit co chce všechno sebou. Po hodině jsme dobalily a samozřejmě měl plný kufr věcí, a přijdemi , že v tomhle je horší než ženská. A myslím to vážně. Vždy si vybíral jakou košily si vezme a jakou zas ne. Bylo to s ním těžký přemluvit ho, aby si jich vzal deset a ne původních dvacet co chtěl. Když jsem se ho zeptala k čemu jich potřebuje tolik tak řekl , že pro jistotu. Otázka je spíše taková není to převtělená ženská v mužském těle ?
"Tak jedem " pousmál se Harry a společně jsme si sedli do jeho auta kterým pojedu nazpět sama bez něj. "Dobře " usmála jsem se a opřela se více do sedačky . Celou cestu jsme si vychutnávaly ticho které bylo dost příjemné. Na letišti jsme vystoupily z auta , a Harry si nechal odbavit jeho kufr a vyzvedl si letenku. "Jess víš potřebuju ti něco říct " začal ke mě mluvit v posledních chvilkách. " tak mi to něco řekni " usmála jsem se. " víš myslel jsem si , že se nic takového nikdy nestane, ale stalo se. Zamiloval jsem se do tebe . Vím , že si myslíš že jsem se zbláznil a že to není možný. Je to možný a ano stalo se to tak . Chápu že mi city neopětuješ a smířil jsem se s tím jen jsem chtěl aby jsi to věděla. Navíc mi přijde , že máš právo to vědět. Prostě Jess miluju tě ať se děje cokoliv " dokončil svůj monolog a odešel . Chvilku jsem vše co mi řekl vstřebávala ale pak jsem si uvědomila co řekl. V rychlosti jsem se rozeběhla za ním , a chytila ho za zápěstí tudíž si ho přitáhla více k sobě. "Harry opravdu nevím co k tobě cítím já, a v tuhle chvíli ti to nemůžu říct jelikož to nevím ani já sama. Jakmile to budu vědět tak ti to řeknu , ale jsem opravdu ráda , že jsi měl odvahu mi to říct moc si toho vážím " usmála jsem se a ještě ho objala. On mi vtiskl polibek do vlasů, a odešel pryč. Viděla jsem jen jeho postavu jak míří pryč , a pak najendnou zmizel i díky lidem kterých tu bylo poměrně dost. Otočila jsem se a šla pryč z letiště jelikož už nemělo smysl tam dále být. Před Harryho autem bylo dost holek, které dost prožívaly že je Harryho Styles. Jelikož bylo u dveří do auta volno tak jsem si vzala klíče od auta v rychlosti odemkla a vlezla si dovnitř. Ty holky chvilku šílely, ale nakonec mě nechaly odjet což bylo pro mě dost dobrý přeci jen bych jinak jen tak ne odjela , a opravdu bych nechtěla zabít nějaké fanynky a ještě mít na autě krev fanynek. Jela jsem směr vila, a jela jsem pro mě dlouhou dobu jelikož jsem se pořád vracela k tomu momentu , kdy mi Harry vyznal lásku. Nakonec po té věčnosti jsem se dostala do jeho vily kde jsem snad všude cítila jeho , a oni ještě aby ne když tu žije ale momentálně mi to moc nepomohálo. Je že těžké si uvědomit jestli ho miluji či ne.
Tak tady je další kapitola snad se líbí ❤️
ČTEŠ
Sousedka/ One Direction
FanfictionJessica měla souseda ještě než se stal slavným přesněji Harryho Stylese. Byli nejlepší kamarádi, a on jí neřekl že jde do x faktoru a ani poté co si s kluky založil skupinu. Co se stane když Harry přijede a po několika letech se uvidí?