XXIII.-Přeju si totéž

1.3K 104 6
                                    

Ani nevím, která z holek se šla zeptat Riových rodičů. Jakmile je celá tahle šílenost napadla, začaly jančit, poskakovat po pokoji a pak najednou jako torpéda vystřelily ze dveří. Bylo to opravdu zmatené. Nemám nejmenší tušení, která z nich měla dostatek odvahy zeptat se Riových rodičů na povolení. Jak jsem ale později pochopila podle hlasité hudby, která se začala rozléhat chodbami, tak jim to hlava Smečky dovolila.

O patnáct minut později už ty dvě naběhly do našeho nového pokoje a každá nesla v obou rukách nejméně deset kusů oblečení.

,,Nebyla jsem si jistá jakou máš přesně velikost, ale snad jsem to odhadla. Pojď si něco zkusit!" Vyhrkla na mě Malevia a začala mi k tělu přikládat různá trička a minišaty.

,,Musíš si obléct nějaké mega sexy šaty, aby vynikla tvoje krásná postava."  Vysvětlovala mi Charlotte. Páni tahle holka byla několik let zavřená kdo ví kde a stejně ví o módě víc než já. ,,Hele, Char, nechci zklamat, ale na šaty moc nemám náladu." Zamračila jsem se a prohrábla si vlasy. Ta jakoby to neslyšela a společně s Viou mi dále vybíral oblečení.

,,Co kdybychom si nakulmovaly vlasy?" Vyhrkla nadšeně Malevia. Dřív než jí byl schopen někdo odpovědět, zase zmizela na chodbu. Když se vrátila nesla tři kulmy, jednu žehličku a drobný kufřík.

,,Tak tohle je bomba!" Zapištěla Charlotte, když otevřela kufřík našla v něm snad tunu malovátek, makeupu, rtěnek, řasenek a kdo ví čeho ještě. Při pohledu na všechny ty šminky mě přepadl strach.

Nejprve mě ale Malevia nasoukala do oblečení a musím uznat, že to bylo opravdu hezké. Jednalo se o obyčejné černé utažené rifle s páskem až nad pás, černou podprsenku se šňůrkami a průhledné černé triko s dlouhým rukávem a snašitými vzory rudých květin, které se ale potom zavázal a působilo jako nějaký top.

K tomu všemu mi Char i Mal nakulmovaly vlasy a vytvořily mi tak krásný nadýchaný účes

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


K tomu všemu mi Char i Mal nakulmovaly vlasy a vytvořily mi tak krásný nadýchaný účes. Ačkoli jsem zprvu silně protestovala, nakonec mě holky přemluvily k tmavě rudým kouřovkám, černým linkám a k rudé rtěnce. Takže když jsem se uviděla v zrcadle, naprosto jsem nechápala. Vypadala jsem jako totální kočka. Připadala jsem si drsná. Byl to dobrý pocit, lepší než jsem si kdy myslela.

Malevia ta si navlékla opravdu krásné bílé chundelaté šaty s páskem. Nemám nejmenší tušení kde je sehnala. Vypadala v nich velice elegantně a zároveň sexy. Vlasy si ode mě nechala v žehlit a make up vůbec nepřeháněla. Víčka si zvýraznila bílými třpytivý i stíny a linkami a rty si přetřela jemně růžovým balzámem na rty. Vypadala velmi svěže.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Smečka [UPRAVUJE SE] Kde žijí příběhy. Začni objevovat