XV.-Sestra?!

1.6K 115 13
                                    

O týden později

Někdo se nade mnou skláněl. Byla to dívka, žena, a usmívala se. A pak jsem uviděla další tvář. Tvář muže, který tu ženu objal.

,,Ahoj drobečku." Usmál se na a pohladil po tváři. ,,Je překrásná, děkuju ti Valerie." Zašeptal dojatě muž a dal své ženě pusu na čelo. Pak se otočil a zavolal za sebe: ,,Holčička, je to holčička!"

,,Vítám do rodiny, srdíčko." Zašeptala žena a líbla na tvářičku. ,,Pojď, seznámíme se sestřičkou."

Vytrhla jsem se ze sna a protřela si oči. Co se mi to krucinál zase zdálo? Poslední dobou mě podobné sny otravují neustále.

Prohrábla jsem si vlasy a zívla. Kolik asi je?

Líně jsem vstala a podívala se na hodiny. Půl devátě. Ok.

Přiskočila jsem ke skříni a celou ji rozvalila. Od té doby, co tu jsem se těším úplně na každý den a na každou chvíli strávenou s mojí pravou rodinou. Vlkodlaci se stali mojí součástí a zaplnili prázdné místo v mém srdci.

Jako každý den jsem otevřela svoji skříň a oblékla si nějaké letní oblečení. Pro dnešek to byl světle zelený top, riflové kraťasy a růžové boty. Vlasy jsem si spletla do dvou copů a svázala černými gumičkami.

Po kontrole v zrcadle jsem seběhla do jídelny a tam si přisedla k ostatním

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Po kontrole v zrcadle jsem seběhla do jídelny a tam si přisedla k ostatním. Sedávali jsme u stolu pořád ve stejném počtu. Malevia obvykle přišla první a hned po ní Edward. Vlastně všude kam se Mal pohnula ji následoval. Po tom co jsem se jí zeptala co mezi sebou ti dva mají, začervenala se a rázně řekla, že nic.

Stela byla pořád vtěrka a někdy až moc mluvila. A tím moc myslím opravdu moc. Znala snad každý drb, který kdy kdo vyřkl. Mirriet byla vždy pozitivní a usměvavá. Podle Mal je to jedna z nejoblíbenějších děvčat. Becky byla zase naopak velmi mlčenlivá a spíše poslouchala než mluvila. Vlastně jsem s jí obvykle prohodila za celý den jen Ahoj. Hope byla nejmladší z dívek, které s námi sedávaly. Bylo jí teprve 13, ale rozumu měla na rozdávání. Byla také velice zvědavá a měla dobrou paměť. Možná až velmi dobrou. Felix byl velmi zábavný a často nás bavil vtipnými historka i o vlkodlacích. A Johnny, toho jsme obvykle potkali až na obědě. Čas od času si k nám přišel Nick, který po mě neskrývaně koukal a v podstatě se celou dobu bavil jen se mnou. Jednoduše už jsem se sem začlenila.

Smečka [UPRAVUJE SE] Kde žijí příběhy. Začni objevovat