XXX-Riův otec

1.1K 100 9
                                    

,,Ale, co to dítě? Co s ním?" Ptal se někdo ve stínech. Neviděla jsem kdo to byl. Moje oči viděly jen spoustu zamlžených obrysů.

,,Ukažte mi ji." Poručil kdosi a zvedli do vzduchu. Cítila jsem se neskutečně bezmocná.

,,Hezká holčička. Jak se to jmenuje?" ,,Anastásie Isabell." ,,Tak zbytečně dlouhé jméno. Není moc stará. Má snad ještě méně jak rok."
Poznamenala žena nade mnou. Do obličeje mi spadl pramen tmavých kudrnatých vlasů.

,,Říkejme jí Annabell. Je to taková smíchanina těch dvou jmen. Jacki? Odnes tohle holátko do sirotčince. Ale někam, aby ji ti vlci našli a já ji mohla mít nablízku." Mávla rukou žena s kudrnatými vlasy. Nahnula se nade mě a bříšky prstů mě pohladila po tváři.

,,Ani nevíš, jak moc mi budeš ještě prospěšná, Annabell. My dvě si spolu užijeme spoustu legrace." Uculila se a pak se ode mě odklonila, aby mohla mluvit s ostatními přítomnými.

,,Štve , že jsme nechytili i Malevii. Snad to ta jejich povedená dcerunka nebude komplikovat. Museli bychom se jí pak taky zbavit. No nic. Do práce, drazí. Trucke a Fligne běžte s Jack a odneste toho špunta." Rozkázala líně žena a nade mnou se objevila jiná postava, která mě vzala do náruče.

,,A co bude s tou ženou a mužem?" Zeptal se jeden z mužů. ,,Jacob je na cucky. Zabijte ho. Ovšem Valerie čeká dítě, že?" Zeptala se kudrnatá. ,,Ano, Tino." ,,Dobrá, necháme ji porodit a z holky vychováme lovkyni. To bude teprve sranda!" Zasmála se kudrnatá žena. Její smích byl zlý, zákeřný, plný zla. Děsila mě. Tak moc až jsem začala  křičet. Hodně křičet...

,,Anny, Anny, jsem tu zlato, jsem tu." Konějšil mě hlas. Pomalu jsem se probouzela ze sna a uvědomoval si Riovy ochranitelské paže, které mě k němu pevně tiskly.

,,Lásečko, jsi v pořádku? Jak ti je?" Podíval se mi do uplakané tváře a odhrnul mi vlasy z očí. Byla jsem ještě trochu rozechvělá z těch vzpomínek, ale už jsem byla schopná oddělit realitu od minulosti.

,,Byla to jen noční můra, všechno je v pohodě." Povzdechla jsem si a rukávem si otřela mokré oči. Rio se ke mně sehnul a políbil mě do vlasů.

Smečka [UPRAVUJE SE] Kde žijí příběhy. Začni objevovat