"Tak co holky, půjdete nahoru?" Zakřičel na nás z výšky Mike.
"Já nejdu" Řekla Hann.
"Já taky ne." Souhlasila Emma.
Se Sophie jsme se na sebe podívaly. Obě jsme věděly na co ta druhá myslí.
Já byla zblázněná do Alexe a ona zase do Mika.Obě jsme se naráz rozběhly k věži a vylezly nahoru do okna.
Byl tam Alex, Dan, Mike a další dva kluci, kteří chodili do naší školy, ale znala jsem je jen od vidění.
"Tak kdo skočí první?" Zeptala jsem se.
"No ty!" Zasmál se Alex.
"Tak na to rovnou zapomeň." Taky jsem se zasmála a přistoupila k oknu. Podívala jsem se z výšky dolů a udělalo se mi trochu zle.
Vždycky odtud skočím, ale než to udělám mám strach, ani nevím proč.
"Ty skoč první." Navrhla jsem mu, ale přesto doufala, aby tu se mnou ještě chvíli zůstal.
"Já jdu." Řekl Mike a potom se rozběhl a skočil. Po asi dvou sekundách jsme uslyšeli ránu do vody a Mike se po chvíli vynořil. Alex se zašklebil.
"Skočíme?" Zeptal se ho Dan.
Alex se na mě lechce podíval.
"Jo, jasně." Řekl. "Skoč první." Dodal a Dan skočil.
Přišlo mi vtipné, jak se Alex bojí. Taky jsem se bála, ale ne tak.Najednou mi někdo poklepal na rameno. Byl to ten kluk, co jsem ho znala od vidění.
"Ahoj" Řekl.
"No..Čau." Řekla jsem.
"Jsem Joey." Řekl a podal mi ruku.
"Rose" Usmála jsem se na něj.
Nebyl nijak ošklivý, ale ani hezký. Něco mezi tím.
Podívala jsem se na Alexe. Lehce mě přejel pohledem a pak i Joeyho.
Nijak to nekomentoval a pak se najednou rozběhl a skočil.
V tom se někdo vyškrábal k nám do okna. Byla to Emma.
"Hann si tam s někým povídala a tak jsem šla za váma." Řekla, když nás tu uviděla.
"Skočíš?" Zeptal se mě Joey, když si holky povídaly.Chvíli jsem váhala, ale pak jsem se odhodlala a skočila.
Připadalo mi to jako věčnost. Žaludek jsem měla někde v krku. A pak jsem se konečně zabořila do vody. Chvíli trvalo, než jsem se vynořila, protože mě to hodilo hodně hluboko.
Nakonec jsem se konečně vynořila a pořádně se nadechla. Vylezla jsem z vody a najednou jsem za sebou znovu uslyšela, jak někdo skočil.
Otočila jsem se a uviděla tam Joeyho.
Podívala jsem se do věže. Byly tam holky a bály se skočit, takže jsem usoudila, že to bude chvíli trvat.
Řekla jsem si, že bych ten čas možná mohla investovat do seznámení se s někým novým, a přitom se dívala na Joeyho, jak leze z vody."Nechceš se jít někam projít?" Zeptal se mě, když se mu to povedlo.
"No jasně, proč ne." Usmála jsem se na něj.Ani kdybych chtěla, s nikým chodit nemůžu, protože moje city k Alexovi to nedovolí.
Ale tak snad nebude vadit, když si s Joeym trochu poflirtuju.
ČTEŠ
Víš, že tě miluju? [Dokončeno]
Romance''Miluju tě!'' ''Ale já tebe ne!'' ''Jsi hajzl!'' ''Já vím''