14.

4.5K 240 7
                                    

Plynul čas. Všechno bylo, jako předtím. Alex se ke mně choval, jako předtím. Ani náznak toho, že by se mezi námi něco stalo. Jediné, co jsem věděla bylo, že mě nemiluje. Šíleně mě to užíralo. Nikdy jsem nebyla ve 'friendzone', až teď a věřte, že jsem si přála v něm nebýt. 

Tolik bolesti, kolik jsem cítila. Tolik slz, které mi uschly na polštáři, když jsem v noci tiše plakala. Přes den jsem se tvářila, že je vše v pořádku, ale nebylo.

Jednoho dne jsme se rozhodli, že se půjde pít. Byli jsme v hojném počtu. Dabsonky s bratrem a jeho kamarádem. Ben Wilson - kluk, kterého jsem nedávno poznala a zdál se, jako fajn kluk. Šel samozřejmě i Dan, Mike, Alex, Emma a já.

Kluci koupili nějakou vodku a pivo. Šli jsme si sednout do parčíku na lavičky kolem stolu. Moc lidí tam nechodí, takže ideální místo na pití.

Sedli jsme si a já jen pozorovala dění kolem sebe. Najednou ke mně přišel Dan s Mikem a bratrem Dabsonek. Nutili mě, abych se napila, tak jsem nakonec povolila a napila se. Pak zase a zase. 

Nejdřív to na mě nepůsobilo, ale potom, jakoby mě uhodil kámen do hlavy. Začala jsem se motat a přestávala jsem myslet na to, co dělám. Alkohol nade mnou zvítězil. 

Najednou se moje nohy samy od sebe rozešly směrem k Alexovi. Seděl na lavičce a popíjel pivo. Vypadal lehce přiopile, ale to jsem nevnímala, protože jsem ho zezadu objala a šeptala mu do ucha nesmyslné věci. Párkrát jsem mu dokonce zašeptala, že ho miluju. 

On se jen přiopile usmíval a nechával mě, ať ho objímám. Rozhodli jsme se popojít k vodě. Lehla jsem si na trávu. Kamarádi kolem mě chodili a říkali mi, ať jdu s klukama do vody, že mi to pomůže, ale já nechtěla. Chtěla jsem jen ležet a spát.

Najednou se nade mnou objevil stín. Podívala jsem se nad sebe a uviděla Alexe. 

''Pojď do vody.'' Řekl a natáhl ke mně ruku. 

''Nejdu.'' Zavrtěla jsem opile hlavou.

''Tak já jdu.'' Řekl a chystal se udělat krok, ale chytila jsem ho za nohu.

''Zůstaň tu se mnou prosím.'' Šeptla jsem. 

''Tak vstaň.'' Podal mi ruku. 

Neochotně jsem jí přijala a vstala. Zatočila se mi hlava, tak jsem zakolísala a bohužel spadla na Alexe. 

Zachytil mě a opatrně postavil na nohy. 

''Díky za záchranu.'' Řekla jsem a objala jsem ho. Jelikož chtěl jít do vody, byl jen v plavkách, tak jsem se dotýkala jeho nahých zad. Ty doteky byly úžasné. 


Víš, že tě miluju? [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat