Ubíhaly dny. Pořád jsem nevěděla, co chci. Přemýšlela jsem na tím, co mi řekl James tenkrát u řeky. ''Takže to mám brát tak, že se mám snažit?'' Zeptal se tenkrát.
Proč jsem mu řekla, ať se snaží? Kvůli tomu jsem ještě víc zmatená.
Miluju Alexe? Nebo ne? Miluju Jamese? Nebo ne?
Nechci milovat Alexe, abych mohla milovat Jamese, ale milovala bych vůbec Jamese?
Začínala jsem z toho už šílet.
"Co je? Jsi nějaká zaražená." Řekl jednou Alex, když jsme čekali na Dana s Jamesem. Stáli jsme jen tak na náměstí našeho malého městečka a lidé kolem nás procházeli.
"Co?" Vytrhl mě ten jeho roztomilý hlas ze zamyšlení. Podívala jsem se mu upřeně do očí.
"Děje se něco?" Zeptal se.
"Ne, nic." Usmála jsem se na něj.
Upřel na mě zamýšlený pohled a byl při tom tak roztomilý, že jsem si musela skousnout ret. Když si toho všiml, nepatrně se usmál a o trochu blíž ke mně přistoupil.
O co mu sakra jde?! Vždyť mi jasně řekl, že mě nechce. Nebo snad změnil názor? A nebo si se mnou prostě jen tak hraje a líbí se mu, když trpím?
Ucítila jsem, jak mi jeho teplý dech, hladí tvář.
"Zdar!" Právě tohle slovo nás vytrhlo z té romantické chvilky.
Oba jsme se otočili směrem, odkud to zaznělo.
Šel tam Dan s Jamesem. A právě Dan byl ten, kdo zakřičel pozdrav.
Rychle jsem se od Alexe odtáhla, ale nestihla jsem to dost rychle, takže to James ještě stihl postřehnout.
Když byli asi dva metry od nás, všimla jsem si, jak si James Alexe nepřátelsky přeměřuje pohledem.
Alex se na něj vítězně usmál a věřím, že v tu chvíli mu chtěl James rozmlátit ten jeho roztomilý obličejík.
Raději od něj ale odtrhl pohled a zadíval se na mě. Bolestně se na mě podíval a objal mě na přivítanou.
Cítila jsem se provinile, jako bych ho podvedla, ale nevěděla jsem, proč se takhle cítím. Vždyť spolu nechodíme. Ale ten jeho pohled mě zabíjel.
Neochotně se ode mě odtrhl a natáhl se k Alexovi. Něco mu pošeptal a Alexův vítězný úsměv se změnil v úšklebek. James se od něj odtáhl a Alex přikývl. James se usmál.
Mračila jsem se na ně, ale oba dělali, jakoby se mezi nimi nic neodehrálo.
Šli jsme směrem k jezeru. Vpředu šel Alex s Danem a něco si šuškali.
Za nimi jsme šli já a James.
"Co jsi mu šeptal?" Zeptala jsem se Jamese a kývla hlavou směrem k Alexovi.
"Líbali jste se?" Ignoroval moji otázku.
"Co?" Nechápala jsem.
"Než jsme s Danem přišli." Řekl zvláštním tónem.
"Já.." V tu chvíli jsem ani nevnímala, na co se ptá. Vnímala jsem jen jeho tón hlasu. Byl něco mezi smutkem a vztekem.
"Líbali, nebo ne?!" Jeho hlas navýšil svůj důraz.
"Ne." Řekla jsem a podívala se na něj.
"Fajn." Řekl a bylo vidět, že se mu výrazně ulevilo.
Když jsme dorazili k jezeru, Dan se díval tak, jakoby byl už obeznámen se situací. A moje předpověď byla správná.
"Dane." Řekl Alex a Dan se jako na povel přesunul ke mně. Chytil mě za ramena a neohrabaně mě táhl pryč.
"Co děláš? Pusť mě!" Zaječela jsem na něj, ale on jakoby neslyšel. Snažila jsem se vykroutit, ale nešlo to.
"Jamesi, řekni ať toho nechá, tebe poslechne." Řekla jsem, ale James se na mě jen díval.
Najednou se podíval zpátky na Alexe, který stál proti němu a strčil do něj.
"Nebudeš na ní sahat, když k ní nic necítíš, jasný?! Není to hračka!" Zařval na Alexe, který se mu jen vysmál a když to James nejmíň čekal, rozlítl se proti němu, shodil ho na zem a vrazil mu pěstí.
James ihned zareagoval a překulil Alexe na záda, načež si na něj sedl a dával mu jednu pěstí za druhou.
"Dane! Nevidíš, co dělají? Zastav je!" Zakřičela jsem na něj.
"Rose, tohle je plán, James mi řekl, že dá Alexovi do držky za to, co ti udělal. Nejdřív říkal, že si s ním zkusí promluvit, ale když vás dneska viděl, bouchlo to v něm." Řekl Dan.
"Pusť mě, vždyť Alexe zabije!" Zařvala jsem na Dana a ten mě nakonec neochotně pustil.
Rozběhla jsem se k nim a chvíli poskakovala kolem nich a pokřikovala. Hledala jsem způsob, jak je od sebe odtrhnout, abych nedostala ránu, ale jak jsem se tak dívala na pomláceného Alexe, rozhodla jsem se, že je mi jedno, jestli budu pomlácená taky.
Zatlačila jsem na Jamese.
"Nech toho!" Zakřičela jsem, ale James nevnímal.
Alex ležel na zemi, tak jsem toho využila a zakryla mu hlavu tím, že jsem si na něj jemně lehla, ale zase ne moc, abych ho neumačkala.
James si všiml, že jsem mu zamezila přístup k Alexovi, a tak si uvědomil, co dělá. Slezl z Alexe a stoupl si. Podíval se na klouby, které měl od krve a také si utřel roztržený ret.
Já jsem pořád ležela na Alexovi. Ten pomalu otevřel oči a když mě viděl, usmál se. Nebo se o to aspoň pokusil. Z očí se mi spustily slzy. Byl celý od krve. Z kapsy jsem vytáhla kapesník a otřela mu obličej. Když jsem se na něj podívala teď, už nevypadal tak strašně.
"Nebreč." Řekl a pohladil mě rukou po tváři.
Rozbrečela jsem se ještě víc. Pořád mu tekla krev z nosu a měl ohromný monokl pod okem, ale stejně dopadl lépe, než jak to vypadalo na začátku.
Utřela jsem si slzy a zvedla jsem se z Alexe. Pomohla jsem mu se zvednout taky. Dal si do nosu plno kapesníků.
Podívala jsem se na Jamese. Celou dobu nás dva pozoroval.
"Jdu domů." Řekl Alex.
"Doprovodím tě." Navrhla jsem.
"Ne, já ho doprovodím." Utrousil Dan.
"Dobře." Řekla jsem, i když jsem chtěla jsem jít s ním.
"Děkuju Rose." Řekl Alex.
Rozloučili jsme se a po chvíli jsme tam stáli už sami s Jamesem.
Nejdřív jsme tam postávali jen tak v tichu.
Nakonec jsem naštvaně vydechla a zavrtěla hlavou. Otočila jsem se a šla jsem pryč. Dál od Jamese.
"Hej Rose!" Zakřičel a rozběhl se za mnou.
"Co je?" Naštvaně jsem se na něj otočila.
"Chtěl jsem ho potrestat za to, jak se k tobě choval." Řekl.
"Chtěl jsi ho potrestat tím, že ho zabiješ?" Zařvala jsem na něj.
"Omlouvám se. Vybavil jsem si všechno, co ti prováděl. Kolik bolesti jsi musela prožít. Prostě mi ulítly nervy. Mrzí mě to, promiň." Řekl s umučeným výrazem ve tváři a odplivl krev.
"Jsi v pořádku?" Zeptala jsem se.
"Jo, to nic není." Chtěl mě ujistit, ale já si tak jistá nebyla.
"Pojď k nám, zalepím ti to." Řekla jsem mu.
A tak jsme šli.
Přišli jsme k nám a James se posadil na pohovku. Vzala jsem lahvičku s dezinfekcí a přitiskla jí na vatový tamponek. Poté jsem ho opatrně přiložila na Jamesův koutek rtů. James nepatrně zasyčel.
"Promiň." Řekla jsem.
"To nic." Zašeptal a usmál se. Když jsem ho ošetřila, sedla jsem si do rohu místnosti na koberec. James stále seděl na pohovce.
Mlčky jsem sledovala zem asi minutu, než jsem zaregistrovala, že se James pohnul.
Sedl si ke mně na zem a jemně mě chytl za bradu. Přitáhl si mě k sobě blíž a mně se ztížil dech a zrychlil tep.
Pomalu jsem zavírala oči. Už jsem věděla, že je jen kousek ode mě.
Zaváhala jsem a odsunula se od něj.
"Bude tě bolet ta pusa." Řekla jsem mu.
"Kvůli tobě bych vydržel jakoukoliv bolest." Řekl mi a mě to uvolnilo všechny zábrany.
Vrhl se na moje rty a líbal mě tak vášnivě, jak jen mohl. Opětovala jsem jeho polibek.
Bylo to mnohem lepší, než s Alexem. James uměl totiž tisíckrát líp líbat.
ČTEŠ
Víš, že tě miluju? [Dokončeno]
Romance''Miluju tě!'' ''Ale já tebe ne!'' ''Jsi hajzl!'' ''Já vím''