Den pokračoval. Na Jamese jsem už nebyla naštvaná za to, že mě málem utopil. Jen trochu. No dobře, hodně, ale rychle to upadalo.
Ale vrátila jsem mu to. Když se napil vody z flašky, zmáčkla jsem jí na konci a obsah se mu rozstříkl po obličeji. Něco mu dokonce vlétlo do nosu a on se rozkašlal.
"Jsi blbá?" Škytl.
Já a Ben jsme se rozesmáli na celé kolo.
"To máš za to topení." Zasmála jsem se.
O chvíli později jsme se smáli už všichni.
"Hele děcka, jdu se domů převlíknout do čistého, nechci tu chodit v plavkách." Řekl Ben. "Za chvíli jsem zpátky." Dodal a odešel domů, jelikož bydlel kousek odtud.
''Dobře'' Odvětili jsme s Jamesem a po chvíli jsme už seděli sami na trávě. Chvíli bylo trapné ticho. Pozorovala jsem Jamese, který mě také sledoval.
''Pojď blíž.'' Řekl mi a já se posunula o trochu blíž k němu.
''Ještě.'' Řekl. Tak jsem se tedy posunula ještě o kus. Byli jsme těsně u sebe. Dívali jsme se vzájemně do očí. Pak je začal zavírat a naklánět se ke mně. Ještě než stačil cokoliv udělat, rychle jsem uhnula. ''friendzone'' zašeptala jsem.
''Ty mrcho.'' Zasmál se James a já s ním.
Zazvonil mi mobil. Vytáhla jsem ho z kapsy. Volal Ben.
''Ano?'' Řekla jsem, když jsem přejela po displeji po zeleném tlačítku.
''Přijďte ke mně.'' Řekl Ben.
''Fajn, za chvíli jsme tam.'' Típla jsem hovor a objasnila Jamesovi, jak se změnil plán.
Tak jsme tedy vyrazili.
''Rose?'' Promluvil najednou James.
''No?'' Zeptala jsem se.
''Chytneš toho brouka?'' Zeptal se a nastavil zavřenou ruku.
''Fuj, ne!'' Zaječela jsem.
''Ne, neboj. Není to brouk, jen chci, aby jsi to chytila.'' Řekl a měl pořád nastavenou ruku.
Neochotně jsem dala ruku pod jeho a on mi to 'něco' dal.
Jenže tam nic nebylo a on si se mnou jen propletl prsty.
''Hej! Obelhal jsi mě.'' Zasmála jsem se.
''Ale líbí se ti, že jsem tě chytl za ruku.'' Mrkl na mě.
''A na to jsi jako přišel jak?'' Zeptala jsem se.
''No tak třeba proto, že jsi tou rukou neuhnula a teď se držíme za ruce.'' Řekl a měl pravdu. Šli jsme vedle sebe ruku v ruce.
Rychle jsem sebou škubla a vytrhla se z jeho sevření.
''Jsem zmatená. Chci Alexe, ale přitahuješ mě ty. Co mám dělat?'' Začala jsem hysterčit.
''Prozatím bude stačit, když se uklidníš.'' Řekl James a já se po pár nadechnutí opravdu uklidnila.
''Fajn a teď ti něco řeknu.'' Podíval se na mě chytře. ''Jestli nechceš, nebudu na tebe tlačit, ať si vybereš. A nebudu se furt snažit a dávat najevo, jak tě strašně miluju. Teda pokud nechceš.'' Dořekl James a já se musela rozesmát.
''Co?'' Zeptal se.
''Nic'' Usmála jsem se na něj a chytila ho za ruku.
''Takže to mám brát tak, že se mám snažit?'' Zeptal se a já s úsměvem přikývla. Taky se usmál.
ČTEŠ
Víš, že tě miluju? [Dokončeno]
Romance''Miluju tě!'' ''Ale já tebe ne!'' ''Jsi hajzl!'' ''Já vím''