Okay.
Dus ik heb al een paar keer van die testjes gedaan, waarin ik kan zien bij welk Hogwarts huis hoor.
Raad eens bij welke ik hoor? KUCH. Ravenklauw. Maar dat wist ik al. Ik ben niet moedig. Niet gemeen. Maar heb wel een koppig karakter. Ook zit ik te vaak in de boeken. Heh.
Okay, dus bij welke horen jullie denken jullie?
Griffoendor
Opgericht door Goderic Griffoendor.
Je moet moed hebben om bij deze afdeling te horen.
Soms zijn Griffoendors een beetje opvliegend, maar dat heeft iedereen wel eens. Toch?
Het afdelingshoofd is Minerva Anderling.
Griffoendor kan niet goed samen met Zwadderich.Ravenklauw
Opgericht door Rowena Ravenklauw.
Degenen die bij Ravenklauw horen zijn op zich wel moedig hoor. Alleen lossen ze dingen liever op met logisch nadenken, zodat het hun niet in de problemen brengt.
Ze zitten voornamelijk in de boeken en zijn heel erg competitief. Ze houden er namelijk niet van om te verliezen. Ook zijn ze er slim en geleerd.
Het afdelingshoofd is Filius Banning.
Ravenklauw kan het op zich wel met iedereen goed hebben, omdat ze niet zo snel vijanden maken.Hufflepuff
Opgericht door Helga Hufflepuff.
Niemand wilt bij Hufflepuff horen. Maar waarom?
Omdat ze gewoon Hufflepuff zijn. Maar je moet juist blij zijn als je bij deze afdeling hoort.
Mensen van deze afdeling zijn aardig, eerlijk, loyaal, kunnen goed hard werken en goed omgaan met dieren en planten.
Met iemand uit deze afdeling zal je niet snel problemen krijgen.
Het afdelingshoofd is Pomona Sprout.Zwadderich
Opgericht door Zalazar Zwadderich.
Ze zijn gericht op hun doel en willen die dan ook behalen.
Ook zijn ze erg sluw en dingen maakt hun niet snel bang.
Maar als ze ergens bang voor zijn en ze er niks aan kunnen doen, dan zullen ze echt niet blijven staan om hetgene uit te dagen.
Op zich zijn mensen uit deze afdeling best sterke leiders.
De afdelingshoofd is Severus Sneep. (Tenminste, totdat hij overleed.)Btw, het vorige hoofdstuk was mijn vijftigste hoofdstuk van dit rantboek. Jeej, nog 49 te gaan!