Okay. Hoi.
Dus ik heb een 9,1 voor mijn kunst so waar ik best blij mee ben. Ook heb ik deze ochtend gewerkt aan een stilleven met houtskool en nu gaat dat niet meer onder mijn nagels vandaag. Help.
Ik heb volgende week drie proefwerken van Duits, wiskunde en Biologie. En je wilt niet weten waar mijn biologie proefwerk over gaat. *-*
FRICKLE FRACKLE. OFFFF
Geslachtsgemeenschap.
HEEEEELP.
Nu moet ik die plaatjes uit mijn hoofd leren...
Ooooook heb ik 328 volgers, waar ik heel dankbaar voor ben.
EN
Ik heb duizenden ideeën voor boeken maar weet niet hoe ik ze moet uitwerken. HELP.
Nou ja. Wat zal ik doen? Leren of schrijven?
Schrijven. Absoluut.
Ook ben ik thuis aan de slag gegaan met houtskool en ik kan zeggen- HET IS VERSCHRIKKELIJK MISLUKT. T-T IK HAAT HOUTSKOOL.
Oh en op de foto zie je mijn awesome nieuwe schoenen die heerlijk zitten. Timberlaaaaands.
Eeeen Evi ligt naast me te slapen en half te melken in mijn wasbeerknuffel waarvan ze dacht toen ze een kitten was, dat het haar moeder was. Maar dat ben ik, dus... HEH
EN MIJN WISKUNDE SO GING ZO SLECHT EN IK HAD VANDAAG EEN ONVERWACHTE TOETS MET NEDERLANDS TERWIJL IK OOK NOG EEN PW VAN NEDERLANDS HAD.
Ik mocht me boek er wel bij houden, maar dat detail moet je even vergeten.
EN! Ik ga mijn duizenden ideeën straks uitschrijven hier en publiceren. Het komt of vanavond of morgen online. Idk. Maar ik weet wel dat jullie ff moeten zeggen welke jullie het meest bevalt. ALHOEWEL IK GEEN BELOFTES MAAK.